چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

پخش مینی سریال «ایستاده در غبار»

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 687784
مینی سریال «ایستاده در غبار» با محوریت زندگی جاویدالاثر احمد متوسلیان از امشب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
پخش مینی سریال «ایستاده در غبار»
به گزارش جهان نيوز، سریال «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان هم‌زمان با ایام آزاد سازی خرمشهر از امشب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

مینی سریال «ایستاده در غبار» که در ۴  قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولیدشده است، از امشب قبل از افطار ساعت ۱۹:۱۵ از تلویزیون پخش می‌شود.

مینی سریال «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی نژاد روایت سینمایی مستند گونه از کودکی «احمد» و زندگی اش در سال‌های انقلاب اسلامی و پس‌از آن حضورش در دفاع مقدس و ربایش وی در بیروت است.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» محصول مرکز فیلم و سریال اوج، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بصری و بهترین طراحی صحنه و لباس از جشنواره سی و چهارم فیلم فجر بوده که تحسین منتقدان را به دنبال داشته است.

منبع:فارس
برچسب ها: سریال تلویزیون
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عالی ترین سریال بود که دیدم هروقت این سریال را می بینم برای شهید عزیز متوسلیان گریه می کنم ا لبته برای همه شهدا ولی نمی دانم چرا برای این شهید طور دیگری