جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بيمارى بازیگر مختارنامه رو به بهبود است

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 687765
همسر بازيگر سريال مختارنامه گفت: خدا را شکر حال ابراهیم نسبت به روزهای گذشته بسیار بهتر است و دیروز با توجه به ثبات وضعیت جسمانی از بیمارستان مرخص شد.
بيمارى بازیگر مختارنامه رو به بهبود است
به گزارش جهان نيوز، همسر ابراهیم آبادی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی همسرش گفت: خدا را شکر حال ابراهیم نسبت به روزهای گذشته بسیار بهتر است و دیروز با توجه به ثبات وضعیت جسمانی از بیمارستان مرخص شد.

وی درباره دلیل بستری شدن همسرش افزود: واقعیت امر همسرم به دلیل عفونت ریه به بیمارستان منتقل شد، چند روزی در آی سی یو بود ولی خوشبختانه سریعاً به بخش منتقل شد و هم اکنون هم در خانه مشغول استراحت است.

همسر ابراهیم آبادی درباره وضعیت عمومی این بازیگر پیشکسوت اضافه کرد: خوشبختانه ابراهیم از همان روز اول هم از لحاظ هوشیاری و یا به لحاظ حرکتی مشکلی نداشت و هم اکنون هم وضعیت عمومی وی بسیار خوب است.

وی با گلایه از کم توجهی مسئولین فرهنگی به وضعیت همسرش خاطرنشان کرد: طی این روزهایی که ابراهیم بستری بود به جز چند تن از دوستانش از خانه سینما و بازیگران هیچ مسئول فرهنگی به دیدن وی نیامد. از نظر من این اتفاق در قبال بازیگری با این سابقه عادلانه نیست.

همسر بازیگر پیشکسوت خاطرنشان کرد: خوشبختانه ابراهیم از همان روزهای اول قدرت ملاقات با افراد را داشت و هیچ وضعیتش حاد نشد، وی هم اکنون هم در خانه می‌تواند به راحتی ملاقات کنندگان را بپذیرد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *