پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فعالیت استخرهای مختلط در مهدها صحت دارد؟

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 687743
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه گزارشی مبنی بر فعالیت استخر های مختلط در مهدهای کودک ارائه نشده است گفت: این موضوع صحت ندارد و با مهد متخلف برخورد و پلمب می شود.
فعالیت استخرهای مختلط در مهدها صحت دارد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حیبب الله مسعودی فرید در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از سوی خانواده‌ها و سایر بخش‌ها در ارتباط با فعالیت استخرهای مختلط به سازمان بهزیستی ارسال شده است یا خیر، اظهار کرد: در این بخش هیچ گزارشی ارائه نشده است و در صورت هر گونه گزارشی در این بخش با مهدهای متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی تصریح کرد: البته باید به این موضوع تاکید شود که تعداد مهدهای کودک که داری استخر هستند در کل کم است و شاید در مناطق شمالی تهران و چند استان دیگر از جمله اصفهان و شیراز باشد که در این زمینه نیز مجوز احداث استخر از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر می‌شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: بر اساس بخشنامه صادر شده از سوی سازمان بهزیستی به مهدهای کودکی که دارای استخر هستند باید ساعت آموزش و استفاده از کودکان دختر و پسر متفاوت باشد و در این زمینه سازمان بهزیستی نیز نظارت مستمری را بر مهدهای کودک دارد و در صورت مشاهده این موضوع به شدت برخورد خواهد شد.

فرید با اشاره به اینکه فعالیت استخرهای مختلط صحت ندارد افزود: در طی این مدت گزارشی از استخرهای مهدهای کودک و همچنین آموزش و استفاده همزمان کودکان دختر و پسر نشده است.

وی تصریح کرد: بر اساس تاکید سازمان بهزیستی هر نوع فعالیت در استخرها باید جداگانه باشد و در غیر این صورت مهد متخلف پلمب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *