سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۸

هنجارشکنی این بار در لباس «یوگا»؛ ۳۰ نفر در گرگان دستگیر شدند

پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب: 687607
تسنیم نوشت: معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز گلستان از دستگیری حدود ۳۰ زن و مرد با پوشش نامناسب که به بهانه آموزش یوگا در یک منزل مسکونی در گرگان جمع شده‌‍ بودند خبر داد.
هنجارشکنی این بار در لباس «یوگا»
به گزارش جهان نيوز، مسعود سلیمانی عصر امروز اظهار داشت: فردی در فضای مجازی (اینستاگرام) آگهی آموزش یوگا به زنان و مردان در منزل مسکونی خود را منتشر کرده بود که از همین طریق موفق به برقراری ارتباط با یکسری از افراد شد.

وی افزود: این فرد مجوز باشگاه نداشت و کلاس‌های آموزش یوگا را در یک منزل مسکونی در گرگان برگزار می‌کرد. زنان و مردان در این منزل با پوشش نامناسب حاضر می‌شدند و رفتارهای نابهنجاری داشتند.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: با رصد فعالیت‌ها و آمد و شدها به این منزل مسکونی، امروز مأموران حدود 30 زن و مرد که با پوشش بسیار نامناسب در منزل مسکونی این فرد حضور داشتند دستگیر کردند. برای فرد قانون‌شکن نیز پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

سلیمانی با بیان اینکه فضای مجازی نیازمند رصد و مدیریت قوی‌تری است اظهار داشت: قانون‌شکنان از نبود نظارت در فضای مجازی سوءاستفاده می‌کنند و اعمال مجرمانه انجام می‌دهند. شهروندان باید مراقب باشند در دام این افراد سودجو قرار نگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
Canada
این آقا که لباس یوگا تنش نیست که !!!!
Iran, Islamic Republic of
من نمی فهمم چیکار به خونه مردم دارید ؟
پاسخ به ۱۱:۴۹
Iran, Islamic Republic of
لطفا دقت کنید
یک وقت، مثلا یک محل فسادی در کنار خیابان و با تابلو و سر در است و در آن فساد میکنند.
یک وقت هم، یک محل(مثلا خانه مسکونی) تبدیل شده به محل فساد و بدون تابلو و سر در.
توجه کنید: هر دوی این مکانها، محل و مرکز فساد است.
فقط یکی با تابلو، یکی بدون تابلو. پس باید با هر دو برخورد کرد‌.
Iran, Islamic Republic of
هر کسی تو خونه خودش حق داره هر کاری که دلش میخواد انجام بده نه ایتکه دیگران رو دعوت کنه برای هر کار ورزشی یا غیر ورزشی با هر هدف دیگه ای .
جواد
بنده خدا ایشان در فضای مجازی (اینستاگرام) آگهی آموزش یوگا به زنان و مردان در منزل مسکونی خود را منتشر کرده بعد شما می گویید به خانه مردم چه کا دارید؟
Iran, Islamic Republic of
تبریک به جهرمی برای رعایت حق الناس !
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همه اینها زور بیخودیه و ما نتیجه عملکرد چهل ساله را میبینیم!!!!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
مانده ایم که ؛ خلافکاران چرا انقدر فعال و مسئولین چرا انقدر منفعلند ؟!!