پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

تل‌آویو: جهاد اسلامی قصد حمله موشکی دارد

پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب: 687586
فارس نوشت: یکی از سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش جهاد اسلامی در آینده احتمالا دست به حملات موشکی به اطراف غزه بزند.
تل‌آویو: جهاد اسلامی قصد حمله موشکی دارد
به گزارش جهان نيوز، رژیم صهیونیستی مدعی است که مقاومت فلسطین در غزه قصد دارد در آینده نزدیک علیه سرزمین‌های اشغالی اطراف نوار غزه موشک و راکت شلیک کند.

به گزارش وب‌سایت خبری «متابعات»، یک سازمان امنیتی رژیم صهیونیستی پنجشنبه (۲ خرداد) این گونه ارزیابی کرده است که این جنبش جهاد اسلامی فلسطین شاید دست به حمله موشکی جدید علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه بزند.

این سازمان به نقل از منابع امنیتی مدعی شد که ایران، جهاد اسلامی را به این حمله تشویق می‌کند، ولی این جزئیات این تحریک و تشویق مشخص نیست.

بر اساس ادعای این سازمان امنیتی رژیم صهیونیستی، در صورت ادامه فشارهای آمریکا علیه ایران، سرزمین‌های اشغالی شاهد حملات بیشتر از سمت غزه خواهد بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه از جمله حماس و جهاد اسلامی طی جنگ دو روزه اخیر (اواسط اردیبهشت) در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به راهپیمایی غزه، توانستند با شلیک صدها راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها، آن‌ها را به پذیرش توافق آتش‌بس با وساطت طرف مصری مجبور کنند.

به رغم ادعاهای مطرح شده در خصوص دلایل این حمله و اینکه ایران پشت این حمله است، تنش اخیر نتیجه طفره رفتن رژیم صهیونیستی از تعهدات خود در توافق قبلی بود.

افزایش مساحت ماهیگری در دریا، ورود کمک‌های مالی و سوختی به غزه که از سال ۲۰۰۷ در محاصره است، از جمله تعهدات طرف صهیونیستی بود که یا اجرا نشد و یا ناقص ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا عامل اصلی تروریسم است.
انگلیس عامل اصلی تروریسم است.
رژیم سعودی عامل اصلی تروریسم است.
امارات عامل اصلی تروریسم است.
رژیم صهیونیستی عامل اصلی تروریسم است.