جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲۵

واکنش زاکانی به طرح گفتگوی ملی اصلاح‌طلبان

پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 687512
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: طرح گفتگوی ملی برای انحراف افکار عمومی از اشتباهات برخی‌ افراد است.
واکنش زاکانی به طرح گفتگوی ملی اصلاح‌طلبان
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره ایده گفتگوی ملی اظهار کرد: گفتگو امر بسیار خوبی است، اما آن کسی که مقصود خودش را از گفتگو بیان می‌کند باید مشخص کند که به‌دنبال چه هست، اما آقایانی که موضوع گفتگوی ملی را مطرح می‌کنند، می‌خواهند اینگونه وانمود کنند.

مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده، نادیده گرفته شود و فکر می‌کنند به قول تاج‌زاده خاطره تاریخی ملت ایران دچار فراموشی است؛ لذا باید این گفتگوها به‌گونه‌ای باشد که مردم را به‌حساب بیاورند و مانند تاج‌زاده فکر نکنند که ملت ایران به فراموشی دچار خواهد شد و یا دچار شده است.
 
وی ادامه داد: این افرادی که خواهان گفتگوی ملی هستند باید ابتدا پاسخگوی اشتباهات گذشته باشند؛ زیرا گذشته، ترسیم‌کننده مسیر آینده این افراد است.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: من علاقه‌مند به گفتگو هستم، اما مراد و مقصود این آقایان که خواهان گفتگوی ملی هستند به‌‎نوعی ماله‌کشی بر خطاهای گذشته خودشان است؛ لذا هرکسی باید مسئولیت راه طی‌شده را بپذیرد و پس از پذیرش این مسئولیت‌ها، بنشینند و گفتگو کنند.

منبع: آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
Czech Republic
مگر انکه اعتقاد داشته باشید خودتان بدون اشتباه بوده اید والا لطفا کنید از خود شروع کنید تا انها هم خجالت بکشند اشتباهاتشان را بگویند.
Iran, Islamic Republic of
تکبر و غرور و خودکامگی عزیزان ارزشی، بیماری های اخلاقی و آفات خطرناکی است که اثرات سو اجتماعی،سیاسی و اقتصادی آن در زندگی مردم بروز و ظهور پیدا کرده و به تبع آن بی شک امنیت کشور را در آینده به خطر خواهد انداخت...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جند نفر اقا و هانم منفي زن در جهان نيوز
دليتان براي منفي زني جيست؟
اينكه سعيد مي گويد شما از اشتباه خودتان بگوييد و تازه با لحن نا مناسب مي گويد :انها هم خجالت بكشند:
كجايش منفي دارد؟ مگر انكه خيلي خيلي مبادي اداب و ادب هستيد و به لحن نامناسب اعتراض داريد؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کاملا روشن است کسانی که خطاهای بزرگ کردند و با فتنه انگیزی کشور را تا لبه سقوط پیش بردند اول باید از پیشگاه ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنند آن گاه مذاکره صورت گیرد اصلا گفتگو لازم نیست !!!! ملت می بخشد!!! متاسفانه هنر عذرخواهی ندارند اصلا در قاموس اینان چنین چیزی وجود ندارد!
Iran, Islamic Republic of
حالا که اصلاح طلبان کشور را ته دره بردند از اون پایین میگن دست ما رو بگیرید و این است معنای گفتگوی ملی. و اما جواب از یک شهروند معمولی و متضرر از عملکرد فجیع شما در اقتصاد و سیاست: دوستان حضور شما در اون بالا همیشه مصیبت بوده لذا ما و شما در حد یک سلام و علیک باشیم مسلما کشور و مردم محفوظ ترند
سعید
Iran, Islamic Republic of
منظورتان این است که اقای زاکانی و همفکران هیچ اشتباهی برای معذرت خواهی نداشته اند؟
هاشمی : طرح گفتگوی ملی اصلاح طلبان همان قرآن سر نیزه کردن است
Romania
پیشنهاد گفتگوی ملی از طرف اصلاح طلبان ، در واقع همان قرآن سر نیزه کردن لشکریان معاویه در جنگ صفین است که پس از نبردی طولانی و احساس شکست قطعی ، به این طریق توپ را در زمین لشکر امام انداختند و البته موفق شدند تا باعث تفرقه در لشکر امام شوند
Iran, Islamic Republic of
تشبیه بسیار دقیق و درست
حجت
گفتگوی ملی اصلاحطلبان یک فریب مردمی بیش نیست و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نخن مصلحون الا انهم هم المفسدون و لکن لا یشعرون
Iran, Islamic Republic of
بهتراست زاکانی بجای فرافکنی وجنابندی بفکربدبختی مردم باشد
Iran, Islamic Republic of
زاکانی که بر مسند کار نیست فعلا اصلاح طلبان و روحانی و... باید پاسخگو ملت در این 6 سال باشند
Iran, Islamic Republic of
امثال خاتمی باید تکلیف خودشان را با اسلام ناب وراه امام وانقلاب وشهدا وهمچنین امریکا واسراییل وجورج سوروس روشن کنتد وهمچنین از فتنه ۸۸اعلام برائت کنند.
Iran, Islamic Republic of
همچنین شماها هم باید تکلیفتان را با معجزه هزاره سوم و ۸۰۰میلیارد دلار درآمد نفتی بابک زنجانی ها خاوری ها و ... روشن کنید.
بهنام مجیدی
United States
امیدوارم این پیام را سانسور نکنید. انتقاد شدید آقای مصباح به احمدی نژاد در سال 85(سال دوم از دوره هشت ساله وی): مخصوصاً بعضي از كساني را كه در دولت شركت كرده بودند مي‌شناختم و چندان اميدي به ايشان نداشتم...اعضاي دولت هم گاهي مي‌گويند: دولت بيش از همه احتياج به امر به معروف و نهي از منكر دارد و بايد ديگران كارهايش را نقد كنند. اما آيا همهِ آن ها به اين شعار معتقدند و آمادهِ شنيدن نقد هستند؟ در عمل بايد روشن شود...بايد واقع‌بينانه برخورد كنيم. توقعات فوق‌العادهِ آن‌چناني نداشته باشيم كه اگر خلا‌ف آن شد، بگوييم اين هم نشد و ديگر هيچ! ... وقتي مي‌خواهيم مسؤوليت اجتماعي به كساني بدهيم، نبايد به حسن ظاهرشان اكتفا كنيم كًه مثلا‌ ريش و تسبيح و عمامه‌اي دارند. جان و مال و ناموس ميليون‌ها نفر را مي‌خواهيم به دست آن‌ها بسپاريم؛ مگر مي‌شود به حسن ظاهر اكتفا كرد؟!
بايد تحقيق كنيم كه چه كاره است. گذشته‌اش هم تنها كافي نيست...اگر نسبت به دولت كنوني خيلي علا‌قه داريم، نبايد متعصبانه برخورد كنيم؛ لذا چنانچه كسي حرف حقي را مطرح كرد بشنويم، حتي اگر مخالف دولت باشد. اگر هم دولت اشتباهي مرتكب شد، آن را بپذيريم و بكوشيم آن را برطرف كنيم(پرتو سخن، 28 تیر 85، صفحه آخر) http://partosokhan.ir/page.asp?Number=337&Category=379
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خاوری و زنجانی که اصلاح طلب بودن.احمدی نژاد هم الان با اطلاح طلبان میگرده
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا هر دو جناح تکلیف خودشان را باید با مردم مشخص کنند.
United Kingdom
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
صرفنظر از زاكانى و زاكانى ها ، خيلى از سياست مداران ما بدبختانه دچار كورى باطن شده اند. اين جماعت كه جز خود كسى را حق نمى پندارند گسست جامعه با حكومت را كه ديريست اتفاق افتاده نمى بينند و طرحى ملى و ضرورى را به بازى هاى بچه گانه قهر و آشتى فرو مى كاهند.
Iran, Islamic Republic of
افکار اشتباه اصلاح‌طلبان در این دولت کشور را به این روز انداخته بخاطر این جناح اعتدال هیچی از خودشان نداشته
Iran, Islamic Republic of
آرامش روان مقوله ی بسیار مهمی در گفتگوهاست ما اگر انتقاد پذیر نباشیم واشتباهات خود را نپذیریم وفقط اشتباهات دیگران راببینیم هم مواخذه خود خواهیم شد وهم دین دیگران به عهده ی ماست ما افراد یک ملتیم با حقوق شهروندی یکسان همه در برابر قانون مساوییند همه در برابر اشتباه خود مسئول بحث عدالت در همه ی زمینه ها مطرح است وگرنه در آخرت همه مورد بازخواستیم حتی در این دنیا ضرر متوجه همه ماخواهد شد لا ضرر ولا ضرار فی دین ولا عسر ولا حرج فی دین بیاید به دینمان پاییبند باشیم به آیات مستحکم با استدلال محکم همچنان که خداوند در قران بیا کرده است
Iran, Islamic Republic of
اقایان هپویان
شما چرا بخاطر پول اینطور برای هتل های دبی تبلیغات بزنید!!!!
افشاری
Iran, Islamic Republic of
رهبرانقلاب،در دیدار دانشجویان خطاب به جوانان:
زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنید.



با این فرمایش امام خامنه ای ، شمارش معکوس برای پایان حاکمیت غرب گرایان، در مجلس و دولت آغاز شد..