سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

ویلموتس رسما سرمربی تیم ملی ایران شد

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب: 687464
مهر نوشت: قرارداد مارک ویلموتس بعد از مذاکره نهایی با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در بروکسل امضا شد تا این مربی بلژیکی به صورت رسمی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد.
ویلموتس رسما سرمربی تیم ملی ایران شد
به گزارش جهان نيوز، مارک ویلموتس که سابقه سرمربیگری در تیم‌های ملی بلژیک و ساحل عاج را هم دارد بعد از انجام مذاکرات نهایی قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران به امضا رساند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران که به خاطر محدودیت‌های بانکی ایران به بلژیک رفته بود، روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلساتی فشرده ای را با ویلموتس در محل سفارت ایران در بروکسل برگزار کرد و در نهایت با این مربی به توافق رسید.

انتقال مبلغ قرارداد ویلموتس و واریز پول به حساب این مربی آخرین موردی بود که طرفین به صورت کامل روی آن تفاهم نکرده بودند و نیاز به هماهنگی بیشتر با سفارت ایران وجود داشت.

در نهایت با اعلام رسمی دفتر نمایندگی ایران در بروکسل، قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با ویلموتس امضا شد و این مربی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت ایران را بر عهده خواهد داشت.
 

گفته می‌شود مبلغ قرارداد این سرمربی بلژیکی سالیانه تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار هم می‌رسد.

ویلموتس بعد از توافقات اولیه، هفته گذشته سفری به تهران داشت و امکانات سخت افزاری و فوتبالی ایران را از نزدیک مشاهده کرد. وی همچنین هفته پایانی مسابقات لیگ برتر را تماشا کرد و سپس به بلژیک برگشت.

پیش از این کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران بود. کی روش هشت سال هدایت ایران را بر عهده داشت و تیم ملی را در این سال‌ها در رنکینگ اول فیفا قرار داد.

کی روش بعد از حذف تیم ملی ایران مقابل ژاپن در جام ملت‌های امارات از سمت خود کنار رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *