سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱۰

یک بهائی متعصب دیگر در تبریز، مسلمان شد

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 687453
فارس نوشت: یکی از بهاییان متعصب و تحصیلکرده در تبریز، مسلمان شد.
یک بهائی متعصب دیگر در تبریز، مسلمان شد
به گزارش جهان نيوز، خسرو صابری ممقانی جزء معدود بهائیان تحصیلکرده در شمال غرب کشور است، بطوریکه دو مدرک کارشناسی در رشته های زبان انگلیسی و علوم تربیتی را داراست.

 وی عمری را تحت آموزه های تشکیلاتی این فرقه ی گمراه در تاریکی های انحراف و تباهی سپری کرده و حال که در آستانه ۸۳ سالگی قرار دارد، بعد از چندین سال مطالعه و تحقیق، بر بطلان ادعاهای فرقه ضاله بهائیت آگاهی یافته و با اطمینان قلبی ضمن حضور در دفتر امام جمعه محترم تبریز و اظهار شهادتین به آغوش پر مهر دین راستین اسلام بازگشت.

 به قول وی «بهائیت در برابر اسلام، تکه چوب افتاده در پای بلندترین کوهستان هاست.
شایان ذکر است طی سالهای اخیر بر تعداد افرادی که از فرقه ضاله بهائیت به دین اسلام مشرف می شوند، افزوده شده است که نشان از خلاء معنوی و ناتوانی این مسلک دروغین در ارضاء حس معنویت خواهی و خوردگان فرقه دارد.

به اذعان بسیاری از ره یافتگان، اندکی تأمل منصفانه و دوری از خداجویی فریب تعصبات بی جا در باب مسائل اعتقادی و اصول متضاد بهائیت، بیش از هر چیز دیگری پوشالی بودن این فرقه را آشکار می سازد.

فرقه ضاله بهائیت، حدود ۱۹۰ سال قبل توسط جاسوسان و مزدوران کشورهای استعماری با هدف ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی و زیر سؤال بردن اعتقادات اصیل مردم در کشور اسلامی ایران ایجاد شد و در حال حاضر با کمک کشورهای آمریکا، اسرائیل و انگلیس به حیات ننگین خویش ادامه می دهد. جای تعجب است که بر خلاف ادعای ایجاد صلح جهانی توسط سران فرقه، مقر اصلی بهائیت در شهر حیفا واقع در سرزمین های اشغالی فلسطین و تحت لوای رژیم وحشی و جنگ طلب صهیونیستی قرار دارد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ایمان مبارکش باشه
اگر این جماعت مفسد لیبرال اوضاع کشور را به اینجا نرسانده بودند، سیر ایمان خواهی و دین گرایی سرعت خیلی بیشتری داشت
نازنین
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از بهاییت و کلا هر چه کیش و فرقه مزخرف است متنفرم. اینها همه در و دکان کلاشی است برای سو استفاده از مردم ابله و خرافه پرست. یک انسان خردمند هیچ وقت به سمت این آیین های مضحک نمیرود
آذربایجانی
Iran, Islamic Republic of
عجب!!!
Sweden
دین خصوصی‌ترین موضوع زندگی هر کسی است به هیچ کس ربطی ندارد سهم چه دینی دارید و برعکس. شما که الان مسلمان هستی اگر در جای دیگر دنیا آماده بودی یک دین دیگر داشتی و فکر میکردی بهترین دین را داری.
Iran, Islamic Republic of
تبریک میگویم. انشاءالله که عاقبت بخیر شوند. به دین اسلام خوش آمدید.
اگر هر کسی واقعا پشیمان شود و توبه کند و به خدا پناه ببرد و مسلمان شود و مومن واقعی شود، در دنیا و آخرت به نفع خودش است.
انشاءالله که هرکسی که شایستگی هدایت دارد، خدا هدایتشان کند.
Iran, Islamic Republic of
خداوند به همه شایستگی هدایت دهد و به راه حق هدایت کند
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر.
عماد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یه همسایه بهایی داشتم لیدر بهایی ها بود جمع میشدن خونش و اینم یه کوزه بزرگ میذاشت وسط مهمانها داخلش پول میریختن و با اینکه هربار پول زیادی جمع میشد ولی میدیدم با چه فلاکتی زندگی میکنن اینطور که تو رسانه ها شنیدم پول ها رو میفرستادند حیفا تو فلسطین اشغالی! واقعآ سرویس جاسوسی کثیف انگلیس، حرفه ای کار کرده تو این زمینه ها ببینید هربار چقدر ارز از کشور خارج میکنند و مثل موریانه در حال خوردن پایه های اقتصاد کشور هستند و با این همه اطلاعات باز در اینترنت هنوز نفهمیده اند در حال وطن فروشی هستند و به پست ترین درجه نوکری برای غربی ها نزول کرده اند