جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

آمریکا: عراق می‌تواند از ایران انرژی بخرد

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 687451
فارس نوشت: شبکه المیادین به نقل کاردار سفارت آمریکا در بغداد گزارش داد که واشنگتن عراق را از برخی تحریم‌های ضد ایرانی معاف کرده و بغداد می‌تواند از ایران انرژی خریداری کند.
آمریکا: عراق می‌تواند از ایران انرژی بخرد
به گزارش جهان نيوز، کاردار سفارت آمریکا در بغداد اعلام کرد که دولت عراق می‌تواند از ایران انرژی خریداری کند.

شبکه المیادین لبنان شامگاه چهارشنبه (یک خرداد) به نقل از «جوی هود»، کاردار سفارت آمریکا در بغداد گزارش داد که واشنگتن عراق را از برخی تحریم‌های ضد ایرانی معاف کرده و بغداد می‌تواند از ایران انرژی خریداری کند.

هود همچنین از وساطت عراقی بین ایران و آمریکا اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت که آمریکا می‌تواند بدون واسطه با طرف ایرانی وارد گفت‌وگو شود.

کاردار سفارت ایالات متحده آمریکا همچنین در مورد حمله راکتی اخیر به نزدیکی سفارت آمریکا در عراق نیز گفت که واشنگتن هنوز مسئول این حمله را اعلام نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی بیجا کردید که به دولت عراق اجازه خرید گاز ایران را دادید شما چه کاره عالم هستید که به دیگران امر و نهی کنید که چه بخرند و از کجا بخرند زیادی اعتماد به نفستان بالاست به زودی چنان در دنیا منزوی خواهید شد که مجبورید برای کوچکترین تصمیمتان از این و آن اجازه بگیرید.