سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۶۰
معاون اول قوه قضائیه:

چرا از انجام امربه‌معروف و نهی از منکر می‌ترسیم؟/ چرا از کسانی که به دنبال بی‌عفتی هستند، فیلم نمی‌گیریم و برای مقامات قضائی نمی‌فرستیم؟

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 687421
اژه‌ای گفت: چرا از انجام امربه‌معروف و نهی از منکر می‌ترسیم، چرا از پخش این موضوع در شبکه‌های بیگانه و معاند می‌هراسیم، چرا ما از کسانی که به دنبال قانون‌گریزی و بی‌عفتی هستند، فیلم نمی‌گیریم و برای مقامات قضائی نمی‌فرستیم.
چرا از کسانی که به دنبال بی‌عفتی هستند، فیلم نمی‌گیریم و برای مقامات قضائی نمی‌فرستیم؟
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در آئین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری کل استان هرمزگان، اظهار کرد:

هرمزگان حقیقتاً جامع مذاهبی است که دشمن از این مهربانی و وحدت و شعور و بصیرت و از این کنار هم بودن ناراحت و مضطرب است.

وی با بیان اینکه این موضوع به برکت بیداری و هوشیاری مردم و تلاش‌های نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان است، تصریح کرد: امروز دشمن بیش از گذشته از نظام جمهوری اسلامی ایران نگران است، زیرا پس از چهل سال خود را ضعیف‌تر و ناتوان‌تر از گذشته و جمهوری اسلامی ایران را مصمم‌تر، پرقدرت‌تر و با صلابت‌تر درراه هدف می‌بیند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن پس از چهل سال رویارویی به هیچ‌یک از اهداف خود نرسید درحالی‌که نظام جمهوری اسلامی ایران به بخش اعظم اهدافش در این مدت رسید، اظهار کرد: اگر ما اتکا به خداوند، وحدت، بصیرت، مشورت به خیرخواهان داشته باشیم و در این مسیر تلاش کنیم در آینده پیروز و موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز ما مشکل و ناراحتی داریم، اما دشمن مشکلاتش و ناراحتی‌اش از ما بیشتر است.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه در ماه‌های اخیر به‌طور مشخص برنامه‌ای با میلیون‌ها دلار برنامه‌ریزی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: هدف از این سرمایه‌گذاری این است که آمریکا هم آن‌قدر بد نیست، قابل‌مذاکره است و با بزک کردن چهره خود تنفر مردم ایران را از خود بکاهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال آن است تا مردم را نسبت به ارزش‌های انقلابی خود دور کند، اضافه کرد: آن‌ها به دنبال آن هستند تا مردم کشورمان نسبت به ارزش‌ها و باور‌های دینی‌شان اعتماد و ایمانشان بکاهد.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه استفاده بی‌نهایت از فضای مجازی و قبح شکنی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان است، اظهار کرد: دشمن به دنبال رواج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در جامعه است تا پایبندی مردم را بکاهد و با آموزش مأمورین خودشان به دنبال هنجارشکنی در جامعه و کنار زدن روسری هستند تا با پخش در فضای مجازی به اهداف خود برسند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه در مقاطعی با کمال تأسف این موضوع در حال جا افتادن است و کسانی هم دانسته یا نادانسته با این موضوع همراهی می‌کنند، عنوان کرد: چرا از انجام امربه‌معروف و نهی از منکر می‌ترسیم، چرا از پخش این موضوع در شبکه‌های بیگانه و معاند می‌هراسیم، چرا ما از کسانی که به دنبال قانون‌گریزی و بی‌عفتی هستند، فیلم نمی‌گیریم و برای مقامات قضائی نمی‌فرستیم.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: چرا ما منفعل شده‌ایم و اقدامی در مقابل هنجارشکنان نمی‌کنیم و در این خصوص نگرانیم.

وی با بیان اینکه کسی می‌خواهد در داخل اتوبوس، در کوچه یا خیابان امربه‌معروف و نهی از منکر کند، می‌ترسد، تصریح کرد: همه متدینین ما نمی‌توانند این هنجارشکنی را تحمل کنند و چرا نشسته‌ایم تا یک دستگاه حکومتی بیاید، برخورد کند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند با ایجاد فشار اقتصادی، صبر مردم را لبریز کند، ابراز کرد: امروز بر مردم فشار اقتصادی وجود دارد، همه مدیران نظام، قوه قضائیه، مقننه و مجریه باید تلاش کنیم از تمامی افکار و امکانات برای مقابله با این فشار اقتصادی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم مردم نسبت به نظام و مسئولانشان بی‌تفاوت شوند، اذعان کرد: وظیفه ما مدیران بسیار سخت‌تر از مردم است و باید با تلاش و مجاهدت راه‌های دور زدن نقشه‌های دشمنان را بیابیم.

محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه به ما اعتراض می‌کنند چرا می‌خواهید تحریم را دور بزنید، افزود: باید به این نگاه ظالمانه در دنیا تأسف خورد، اموالمان را سرقت می‌کنند و هر نوع فشاری را می‌آورند، آنگاه افرادی که تحریم را دور می‌زنند را محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه به‌طور حتم تحریم را دور می‌زنیم و برای ادامه زندگی عزتمندانه خود تلاش می‌کنیم، اظهار کرد: تا زمانی که این‌چنین اقدامات ظالمانه‌ای وجود داشته باشد ما تحریم‌ها را دور خواهیم زد.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه این حضور گسترده در مراسم امروز وظایف ما را سنگین‌تر می‌کند، اضافه کرد: به سهم خودم از آقای اکبری به‌واسطه تلاش‌هایش در هرمزگان تقدیر می‌کنم گرچه این مردم شایسته بهترین خدمت هستند و امیدوارم در استان مازندران همچون هرمزگان موفقیت‌آمیز باشد.

وی با بیان اینکه آقای صالحی مدیری خدوم، پرتلاش، صادق، آشنا کامل به دستگاه قضائی است، تصریح کرد: کار قضائی کار خطیری است و مسائل امروز سنگینی کار را دوچندان می‌کند.

محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه می‌گویند چرا یک فرد با کت‌وشلوار به دادگاه آمده است، عنوان کرد: کسی که با وثیقه آزاد است و از خانه به دادگاه می‌آید با لباس بر تن به دادگاه می‌آید و آن‌کس که در زندان است با لباس زندانی می‌آید.

وی با بیان اینکه امروز مسائلی که در قوه قضائیه مطرح می‌شود تنها بعد قضائی و حقوقی ندارد، ابراز کرد: در بسیاری از موارد دارای ابعاد مختلف در موضوعات مطرح‌شدن هستیم و بدون مشورت و همفکری دیگران نمی‌توان کاری را با صحت تمام به پایان برسانیم.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه بسیاری از موارد با تدبیر و تعقل می‌توان عادلانه و محکم انجام گیرد، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مسائل مهم کشور جنگ اقتصادی با دشمن است و همه توان دشمن برای از پای درآوردن مردم از طریق جنگ اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دشمن فشار اقتصادی را زیاد کرده تا صبر مردم لبریز شود، اضافه کرد: مقام معظم رهبری تولید داخلی و رونق تولید کلید اساسی برای عبور از این وضعیت است.

محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق را باید جدی گرفت، اظهار کرد: یکی از مواردی که به رونق تولید ضربه می‌زند قاچاق است که نیاز دارد با همفکری و کمک تمامی مسئولین و مردم در برابر آن ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه فساد دیگر مانع برای رونق تولید است، ادامه داد: باید یک مبارزه مبنایی و اساسی با افراد مفسد صورت گیرد به‌خصوص اگر در دستگاه حکومتی باشد و در این زمینه نباید هیچ کوتاهی صورت گیرد.

معاون اول قوه قضائیه با تأکید بر اینکه برخورد‌ها باید سریع، قاطع و بدون تبعیض باشد، افزود: مشکلات تولید هر استان باید با تصمیم‌گیری و مشارکت تمامی مسئولان برطرف شود.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در مبارزه با فساد کارمان اثرگذار باشد باید کارمان دقیق، قاطع و دور از تبعیض باشد، ابراز کرد: تعداد گسترده‌ای کانتینر قاچاق در بندرعباس گرفته شد همان موقع اعلام کردم بگویید این کانتینر‌ها مال کیست و چه کسی پشت پرده بوده و سرانجام حکم صادر شد، اما طول کشید.

محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه تنها به اطلاع‌رسانی گرفتن قاچاق بسنده نکنیم بلکه باید مردم مطلع شوند که احکام صادره به کجا رسید، عنوان کرد: باید رئیس دادگستری از مجموعه قضائی خود صیانت کند؛ مگر یک قاضی چقدر توان دارد و تلاش زیادی می‌کنند و گاهی اوقات کاری می‌شود که مردم آن احساسی که باید به دستگاه قضائی داشته باشند، ندارند پس باید حواسمان جمع و صیانت مناسب صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید به گرفتاری‌ها و مشکلات کارکنان قضائی رسیدگی کرد، اظهار کرد:

نباید بگذاریم شیاطین به دستگاه قضائی نزدیک شوند.

در این مراسم از زحمات "حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری" رئیس سابق دادگستری هرمزگان و جدید استان مازندران تقدیر و "علی صالحی" به‌عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری هرمزگان معرفی شد.

هرکس امنیت هرمزگان را مورد هدف قرار دهد به‌شدت با آن مقابله می‌کنم
علی صالحی صبح امروز در آئین آئین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری کل استان هرمزگان، افزود: خیلی خوشحالم که می‌توانم در هرمزگان سربازی برای خدمت به مردم حافظان خلیج‌فارس باشم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در خدمت به مردم هرمزگان و اعتماد قوه قضائیه نیز سربلند بیرون بیایم، تصریح کرد: همان منویات مقام معظم رهبری در حکم انتصاب آیت‌الله رئیسی و سیاست‌های قوه قضائیه را در هرمزگان دنبال می‌کنم.

رئیس‌کل جدید دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه شایسته ملت ایران اسلامی، امنیت پایدار است، اظهار کرد: امنیت هرمزگان برایم در اولویت است و از هر چیزی برایم مهم‌تر است.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد امنیت این قسمت از کشورمان را مورد هدف قرار دهد به‌شدت با آن مقابله می‌کنم.

صالحی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط با فساد مبارزه خواهیم کرد و بدون اغماض، با قاطعیت و با دقت ورود خواهیم کرد.

رئیس‌کل جدید دادگستری هرمزگان با بیان اینکه مردم چشم‌انتظار خدمت بی‌منت و تکریم ارباب‌رجوع هستند، اظهار کرد: باید درب اتاقمان به روی مردم باز شود و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه کاهش زمان دادرسی نیز باید در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: با سرعت و با دقت احکام قضائی را صادر خواهیم کرد.

"علی صالحی" متولد شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد است که پیش‌ازاین دادستان شهرستان مسیری، رئیس دادگستری شهرستان اقلید، رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان فارس و دادستان شیراز را در کارنامه کاری خود داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
United Arab Emirates
شما یک آدرس مشخص اعلام کنید تا مردم فیلم بگیرند و بفرستند. در ضمن شبکه های صدا وسیما برنامه ندارند دریکی از شبکه ها این فیلم ها را پخش کنید.
Iran, Islamic Republic of
چرا به دنبال این هستیم که مردم را به جان هم بندازیم ؟ من چند سال مالزی دانشجو بودم اونجا دختر دانشجو بود با حجاب کامل حتی با روبنده صورت که فقط چشمانش پیدا بود و در کنار دختر بی حجاب کاملا با هم دوست صمیمی هیچ کدام هم به دیگری بی احترامی نمیکرد
Iran, Islamic Republic of
مردم را به جان هم نمی اندارند مردم را از خون دل خوردن و تماشای صرف شکستن هنجارها و فروپاشی خانواده هایشان بصورت دست بسته در میارن
ضمنا ما مالزی نیستیم ایرانیم
مالزی هم کشوری نیس که عددی باشه در زمینه فرهنگ و تمدن
اونا باید از ما یاد بگیرن
شما چرا درباره تعداد دوربینهای امنیتی موجود در مالزی و پلیس مخوف و امنیتی اش حرف نمیزنید؟ خب ما نمیخوایم بصورت امنیتی کنترل بشیم، یه عده که یادشون رفته آدمن حجاب لازم دارنو کنترل میکنیم بقیه خوشحال و با امنیت کنار خانواده زندگی میکنیم، درصد طلاق و جرمهای خشونت و... هم بالا نمیرود که اونهمه دوربین لازم باشه
شما میوه های گندیده تونم کنار نیوه های سالم نگه میدارین که با هم بگندن؟!
Iran, Islamic Republic of
البته که ما مالزی نیستیم چون اونجا هر روز فسادهای هزاران میلیاردی مسولانشان را نمیبینند
Iran, Islamic Republic of
انجا هم هست اما مافیایی است
Iran, Islamic Republic of
احسنت نمی بینند اما دلیل بر وجود نداشتن نیست
Iran, Islamic Republic of
امد راه رفتن فلانی را یاد بگیره راه رفتن خودش رو هم یادش رفت بابا فرهنگ حتی قبل ار اسلام ما هم حجاب داشت حالا یک عده یک تکه ارز این و یک تکه از این می دهند و نسخه پیچی می کنند
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
ميشه از كودكان كار , بي خانمانان و شركتهاي خودمون كه بدست شما ورشكست شدن هم عكس و فيلم بديم يا سانسور مي كنيد
Iran, Islamic Republic of
به دست قوه قضاییه نبوده اند که ورشکست شده اند بلکه به دست منتخبین شما بوده اند که به خاک سیاه نشسته اند !!1
France
...
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست
محسن
Iran, Islamic Republic of

... یک علت کودکان کار و بی خانمانها،اقتصاد غلط است. به دولت که قوه مجریه است بگویید مسائل اقتصادی را سامان دهد./ اگر اطلاعات و مستنداتی درباره دزدی در شرکت ها، مخصوصا شرکت های دولتی دارید یا درباره قاچاقچیان کالا و غیره دارید یا درباره دزدی از بیت المال یا هر جرم دیگری، به قوه قضائیه ارائه دهید.
Iran, Islamic Republic of
هر چه دلت تنگت می خواهد بگو!!!!1
Moldova, Republic of
....
Romania
امسال دعای سحر از مسجد محل پخش نمی شود وقتی سئوال کردم گفتند موجب ازار مردم می شود.چطور وقتی تا ساعت چهارصبح صدای موسیقی در عروسی ها به همراه بوق ماشین ها و ترقه شنیده می شود مزاحم مردم نیست ولی دعای سحر مزاحم مردم است.باور کنید نودو نه درصد مردم هم مشکلی ندارند با پخش دعای سحر.اصلا اینگار ماه رمضان نیست.باور کنید حتی انهایی هم که با عذرو یا بی عذر روزه نمی گیرند یکی از چیزهایی که دوست دارند پخش دعای سحر از مساجد است.به کجا داریم می رویم خدا می داند
Iran, Islamic Republic of
وقتی فرهنگ یه ملت بشه پای ماهواره تا بوق سگ صبح می خواهند بخوابند نماز معنی ندارد .چند سال پیش حرم شاه عبدالعظیم 50تا بلندگو گذاشته بود رو مناره‌اش با صوت بلند اذان صبح همه را کلافه می کرد الان صداش در نمیاد نه به اون شوری نه به این وضع سکوت ....یاهر کسی را اجازه می دهند برود پشت بلندگو مسجد محل بعد از پخش اذان رسمی از رادیو دوباره با صدای نکره ضد اسلامی اذان بگه .و باعث وهن اسلام بشه .باید اذان گفتن قانون مند بشه .
محسن
Iran, Islamic Republic of
"کسی که با وثیقه آزاد است و از خانه به دادگاه می‌آید با لباس بر تن به دادگاه می‌آید و آن‌کس که در زندان است با لباس زندانی می‌آید."

خوب آیا این آزادی با وثیقه کار درستی است؟ کسی که پول داشته باشد باید خارج زندان و آن که نداشته باشد داخل زندان باشد؟ در شرع چنین چیزی داریم؟

لطفاً کامل منتشر کنید یا اصلاً منتشر نکنید.
Iran, Islamic Republic of
آیا برای مقابله با تخم و ترکه قوم لوط که مورد غضب الهی واقع شدند باید ترسید ؟ شما گشت ثارالله راه بیندازید تا تخم بی عفتی جمع شود .
چه کسی هنگام بازداشت زن و مرد بی عفتی که علنی هنگام رانندگی در انظار
تخم شهوت می پراکنند از آنان حمایت می کند؟ حتما اکثریت قاطع مردم با این گونه اعمال مخالفند شما حرکت کنید مردم پشت سر شما هستند .
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
......
ممد
Canada
به اندازه ی کافی فیلم بی عفتی در اینترنت موجود میباشد...... نیازی به فیلم جدید نیست!!!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای اژه ای بزرگترین وروشن ترین مصداق هنجارشکنی امروز درکشورما حرام خواری علنی درقالب گران فروشی واحتکار وکم فروشی است هرچه مردم فریاد می زنند هیچ کسی پاسخگونیست آنوقت انتظارداری مردم ازکسانی که روسری خودرابرمی دارندفیلم بگیرندوبه مقامات قضایی ارسال کنند شما بامفسده بزرگ حرام خوری چه برخوردی کردید که درموردبی حجابی می خواهیدبکنید به گران فروش می گویندمی رویم شکایت می کنیم باکمال پررویی واطمینان خاطرمی گویدبروبه هرجایی وهرکسی که دلت خواست شکایت کن .....
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی دارد؟! پس بدلیل وجود هر جرم کوچک دیگری، باید کل جرمها را آزاد کرد
ماشاءالله به هوش تون جدا
یحتمل سرما میخورید میرید دکتر میگید دیگه ولش کن به آمپول هوا بزن!!
United States
هنجار شکنان و نا امنی آفرینان
نباید احساس امنیت کنند
Iran, Islamic Republic of
احسنت اگر امنیت برای منحرفان باشد دیگر جرات این کارها را نخواهند داشت
Iran, Islamic Republic of
انقدر که منحرفان و افراد منحرف راحت هستند بچه مسلمونا نیستند تازه منحرفا طلبکار هم هستند!!!
Iran, Islamic Republic of
دور دور سلیته هاوبچه سوسول ها و مردان بی هفته .
Romania
....
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا شرم آور است ، که تهران ؛ ام القری جهان تشیع ، هیچ نشانه ای از ماه رمضان ندارد ! روزه خواری و بی بند و باری ، وضع قالب است ! شرایط طوریست ، که اقلیت روزه دار ؛ روزه داری خود را پنهان می کنند !! چرا دلسوزانی که درد دین دارند ، کاری نمی کنند ؟! والله همه مسئولند !!!!
Iran, Islamic Republic of
اقلیت روزه دار نيستند بلکه اقليت روزه خوار جسور و گستاخند و فضا را در اختیار خود گرفته اند.
Iran, Islamic Republic of
تنها چاره اش رفتار خود مردم مومن و روزه دار و انسانهای فهیم است
Iran, Islamic Republic of
ام القری جهان تشیع قم است نه تهران
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Germany
.....
Iran, Islamic Republic of
یعنی یه الف دختر کریه الظاهر یک تنه دارد حالگیری میکند و وادارتان کرده واکنشهای تند احساسی از خودتان بروز بدهیدا. خیلی عصبانی شدیندا
Iran, Islamic Republic of
منطقی ترین واکنش این است که مردم یک کشور در مسائل مختلفش حضور در صحنه داشته باشن، واکنش احساسی پلیس فرانسه است که یه پای زن و بچه مردمو میگیره دو کیلیومتر میکشه کف آسفالت بعد هشت تایی با باتوم و لگد چکمه میریزن سرش
United Kingdom
شما ایران را مثل فرانسه کنید ، بعد متخلف را ۲ کیلومتر که هیچی ۱۰۰ کیلومتر روی زمین بکشید ، اقای عزیز جوک میگی ؟ فرانسه کجا و ما کجا ؟ فرانسه کافر سود بانکیش ۱.۶% هست ما مسلمان ۳۰% ، فرانسه کافر حداقل زندگی را مکلف ماهانه به مردمش بده ما هم ۴۵ تومان میدیم و.....
Iran, Islamic Republic of
عصبانی شدن نداره وقتی والدین و خانواده این قبیل ادمها فرزندان و خواهران و مادرانشان در انحراف می افتند تازه زبان در ماورند کهذ چرا دولت و نظام دخالت نمی کنند و الخ بابا وقتی خودت ول کردی از دیگران چه انتظاری داری
Iran, Islamic Republic of
تا جاییکه من میدونم حتی طبق احادیث اشاعه فحشاء از خود فحشاء بدتره در مورد اختلاس و دزدی چرا باید گزارش بشه اما در مورد بی عفتی ها اگر این فیلمها پخش بشه که تبعاتش بدتره
Iran, Islamic Republic of
البته طبق نوشته این خبر، آقای اژه ای در واقع گفتند که فیلم را به مقامات قضائی بفرستید. نه اینکه منتشر کنیم./
ما مردم هم امر به معروف و نهی از منکر کنیم.
Iran, Islamic Republic of
شما همه را بفرست و ادای تکیف کن بنداز گردن مسئولین حال خودشون می دونند که پیگیری کنند یا نه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سلام دست شان درد نکند بالاخره بعد ۸ سال به فکر افتادند که میشود هم مردم از هنجارشکنان فیلم بگیرند نه که نیروی انتظامی ملت را بترسانند که اگر اینطوری کنن به جرم امنیتی!!! بازداشت شان میکنند
فقط لطفا اطلاع رسانی کنید مردم به کجا بفرستند فیلمها را؟
Iran, Islamic Republic of
میدانی چرا مردم در برابر انواع فسادها حرام خواری بی حجابی و... منفعل شده اند؟؟؟ چون نه تنها از تمام دستگاهها ناامیدند بلکه خود مسئولین دستگاهها را عامل آن میدانند. مردم آگاهند روی زمین شور بذر نمی پاشند
Iran, Islamic Republic of
بشین خونه فردا برات میفرستم...
Iran, Islamic Republic of
چه پیشنهاد بدی
چرا قبل از حرف زدن یکم فکر نمیکنیم!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا شما از مقامت کناره گیری نمیکنی جناب؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بهترین راهکار امر به معروف ونهی از منکر است... من هم موافقم که امر به معروف بهترین گزینه است... و کسانیکه در جامعه ایجاد نا آرامی میکنند باید به شدت با آنها برخورد شود تا امنیت جامعه حفظ شود. ومن هم با آقای اژه ای موافقم...
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا به کجا بفرستیم؟
Iran, Islamic Republic of
آموزش هم باید باشد تا مردم خود اقدام کنند و بدانند این خطر فرزندان خود ایشان را هم تهدید می کند
حسن
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله اژه ای آقای واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور روزانه وبخصوص پنج شنبه ها در پارک قیطریه به همراه همسرشان پیاده روی می کند وناهنجاری ها از برداشتن روسری توسط خانم ها وپوشش نامناسب وورزش مختلط وکنسرت های خیابانی با آهنگ های مبتذل وگربه بازی گله ای وسگ گردانی را می بیند وآیا تا بحال بعنوان یک مسئول گزارشی از وضعیت ناهنجار پارک به رئیس جمهور ورئیس پلیس و قوه قضائیه داده است پس حرف زدن کافی نیست عمل لازم است
Iran, Islamic Republic of
...
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
همه این هنجارها وناهنجاریها ناشی از دزدیها واختلاسها و . . . وبالا کشیدن حتی بودجه های متنوع فرهنگی توسط کسانی است که برای خودشان از فروع دین هم سوءاستفاده میکنند.
پیچوندن موضوع به اینور و اونور چه فایده ای دارد.
راست میگید به مفت خورها اعتبار مورد درخواستشان را برای مفت خوری ندهید وآن پولها را که حقوق مردمه به خودشان برگردانید.
Iran, Islamic Republic of
در مورد اختلاس ها دزدی های 3000 هزار میلیاردی و حقوق های نجومی هم فیلم بفرستید...
Iran, Islamic Republic of
بهترین راهکار فقط فرهنگ سازی است مثلا فرهنگ اخلاق مداری فرهنگ برخورد با دیگران فرهنگ اداب و معاشرات با دیگران فرهنگ رانندگی در جاده ها و باید برای فرهنگ سازی هزینه کرد... و طلاب و روحانیون میتوانند در شبکه های صدا وسیما در مورد فرهنگ سازی روزی 1 ساعت گفتگو کنند و واقعا تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت اگر صداو سیما بتواند این راهکار را ادامه دهد و خشونت در جامعه کمتر دیده میشود این فرهنگ است که یک ملت را میسازد.... موفق باشید...