کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«این شبها» بعد از ماه رمضان پخش می‌شود؟

1 خرداد 1398 ساعت 10:56

قاسمی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «این شبها» به ادامه دار بودن پخش این برنامه بعد از ماه رمضان پرداخت.


به گزارش جهان نیوز، یونس قاسمی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «این شبها» درباره این ویژه برنامه شبکه یک سیما، اظهار کرد: اتفاق جدیدی که در برنامه «این شب‌ها» در رمضان ۹۸ رخ داد، حضور کارشناسان مختلفی است که در دو تا سه قسمت در خدمتشان هستیم؛ در این برنامه ها موضوعات روز جامعه را مطرح می‌کنیم و به جواب سوال بینندگانمان می‌رسیم. به این امید که موضوعات برنامه ما فتح بابی باشد تا این موضوعات در دیگر برنامه ها هم بیان شوند.

وی در ادامه درباره تداوم این برنامه و پخش آن بعد از ماه مبارک رمضان گفت: هنوز تصمیم قطعی برای ادامه پخش گرفته نشده و این امرمنوط به تصمیم مدیران سیما و پخش است. ویژه برنامه «این شبها» ماه رمضان امسال براساس نیازسنجی مخاطب شکل گرفته  و امیدوارم همانطور که پیش تر گفتم موضوعات ما فتح بابی برای دیگر برنامه های معارفی سیما باشد.

قاسمی با بیان اینکه برنامه «این شبها» از جمله برنامه‌های قدیمی شبکه یک است، درباره انتخاب مجید یراق‌بافان به عنوان مجری ثابت این برنامه، بیان کرد: تصمیم گیرنده برای انتخاب مجری شبکه و سازمان است. مجیدیراق‌بافان از مجریان خوب رسانه ملی محسوب می‌شود و اشراف کاملی بر موضوعات دارد.

وی درباره حضور کارشناسان مختلف این برنامه و صحبت های حجت الاسلام قاسمیان تصریح کرد: ما موضوع برنامه را با حجت الاسلام قاسمیان پیرامون قرآن و زندگی مطرح کردیم تا پاسخگوی سوالات مردم باشیم. او هم با روش خود موضوع را بیان کرد و در پایان برنامه مناجات‌خوانی داشتند و کاری متفاوت را ارائه دادند که بازخورد های بسیاری هم در فضای حقیقی و مجازی داشت.

قاسمی در پایان یادآور شد: «این شبها» از سال ۱۳۸۹ کار خودش را آغاز کرده و تا الان ۹ سال از عمر آن می‌گذرد. کمتر از یک دهه است که موفق عمل کرده است و امسال ما سعی کردیم در طراحی برنامه تغییراتی داشته باشیم و بدون اینکه ریتم برنامه را تندتر کنیم، سوالاتمان را چالشی‌تر طرح کردیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 687359

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/687359/این-شبها-بعد-ماه-رمضان-پخش-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com