جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷۱
روحانی:

ما بر آمریکا پیروز شدیم چون از برجام خارج نشدیم!

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 687293
فارس نوشت: رئیس جمهور گفت: ایران مظهر ایستادگی و ایمان مردم در برابر کفر است.
ما بر آمریکا پیروز شدیم چون از برجام خارج نشدیم!
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی و افتتاح همزمان طرح های زیربنایی و اقتصادی در این استان با اعتباری بالغ بر 3500 میلیارد تومان گفت: افتتاح طرح، و رشد و نمو کشور همیشه به عنوان ساعت های بسیار خوب و موجب تحول برای ملت و مردم ما است.

وی ادامه داد:  به تعبیر من جمهوری اسلامی ایران امروز در تاریخ نماد دین، عزت و استقلال است.  افتتاح طرحهای بزرگ در روزهایی که آمریکا تمام تلاشش را علیه ما به کار بسته است ، نشانه قدرت و سرزندگی ملت است.

رئیس جمهور بیان داشت: افتتاح طرحها و رشد کشور، از بهترین لحظات برای ملت است.  امروز که بزرگترین قدرت استکباری جهان یعنی آمریکا همه تلاش خود را علیه ما بکار بسته است ، جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد دین ، اسلام ، عزت و استقلال در برابر ان قدرتی که مظهر کفر است  ایستاده است.

روحانی با بیان تعبیری از پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) راجع به امیر المومنین(ع) در جنگ احزاب که فرمودند اکنون همه ایمان در برابر همه کفر قرار گرفته است، گفت: آن صحنه، صحنه سرنوشت‌ساز برای اسلام ، مسلمانان و آزادی بشریت بود چرا که اگر در آن جنگ طرف مقابل پیروز می‌شد و امیرالمؤمنین (ع) شکست می‌خورد کل اسلام از دست رفته بود. امروز جمهوری اسلامی ایران یک چنین شرایطی دارد. جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر ایستادگی، استقلال و ایمان مردم،  در برابر کفر است.

رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکایی‌ها چند بار یک مسیر را طی کردند، سرشان به سنگ خورد و برگشتند، تاکید کرد: متأسفانه همان کار را دو مرتبه تکرار می‌کنند و بار دیگر در برابر این اقدام نابخردانه‌ای که در برابر یک ملت بزرگ و آزاد انجام می‌دهند، پشیمان خواهند شد

روحانی اظهار داشت: کار امروز آمریکا جنگ و تحریم نیست ، جنایت علیه بشریت است. تحریم و جنگ عادی نیست و اقدام امروز آمریکا با یک جنگ و تحریم متفاوت است چراکه کشوری که جلوی خرید دارو و مواد غذایی ما را می‌گیرد و از سفر یک بیمار برای معالجه ممانعت بوجود می‌آورد، جنایت علیه بشریت است.

رئیس جمهور با تاکید براینکه آمریکایی‌ها می‌توانستند راه دیگری را انتخاب کنند تا در تاریخ رسوا نشوند، افزود: می‌توانستند اعلام کنند مواد غذایی، دارو و نیازمندی‌های مردم آزاد است اما در بخش صنعت پیشرفته و «های تک» می‌خواهیم جلوی ایران را بگیریم.

 روحانی تصریح کرد: آمریکا با همه توان و فشار می خواهد جلوی یک ملت بایستند و امروز جنگ آمریکا با دولت ایران نیست بلکه جنگ آمریکا با یک ملت بزرگ و  ۸۲ میلیون نفر است و در این شرایط ما بار سنگین و بزرگی را بردوش داریم.

رئیس جمهور اظهارداشت: در سفر مهرماه سال گذشته به نیویورک یکی از رهبران معروف به من گفت که  دیروز با رئیس جمهور آمریکا ملاقات داشتم و به من گفت که شما ۳ ماه دیگر به ما مهلت دهید و به ایران کمک نکنید و در برابر تحریم ما نایستید و بعد از ۳ ماه دیگر نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. در همان ملاقات به او گفتم اگر آن آقا را دوباره ملاقات کردید، به او بگو که ایران از هر زمان دیگر مستحکم‌تر است.

 روحانی  افزود: تو، امثال تو و حکومت کاخ سفیدتان بارها دورانشان سپری می‌شود اما نظام اسلامی ایران و ملت ایران جاودانه تاریخ خواهد بود. ما هزاران سال قبل از شما بودیم، شما که عمر کشورتان ۵۰۰ سال است و خیلی زیاد نیست و عمر کشور ما بیش از ۱۰ هزار سال است.

 رییس جمهور با تاکید بر اینکه باز هم در تاریخ جاودانه خواهیم ماند، اظهارداشت: آنها پیش‌بینی کرده بودند و بعداً یکی از مقاماتشان گفت که در عید کریسمس امسال در تهران خواهیم بود و در جای دیگر هم گفتند که امسال جمهوری اسلامی ایران جشن چهلمین سال انقلاب خودش را نمی‌تواند برگزار کند. همان موقع گفتم که این تاریخ را یادداشت کن و ببین جمهوری اسلامی ایران پس از این مدت در کجا خواهد بود. محاسبات غلط و کودکانه‌ای در ذهن آنها قرار گرفته که این موضوع موجب زحمت برای ملت ایران و البته موجب روسیاهی آنها در تاریخ خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه چند گروه سر آمریکا و کاخ سفید کلاه گذاشته اند، گفت: یک گروه، افراطی‌های داخل آمریکا هستند که متأسفانه همه آن افراطی‌ها ، جزو حکومت و هیأت حاکمه آمریکا شدند، گروه دوم صهیونیست‌ها هستند، بعضی از کلماتی که سردمداران آمریکا می‌گویند عین لغت‌ها و جملات صهیونیست‌ها است. عبارت‌های اینها را می‌شناسیم این عبارت های کشورهای غربی یا صهیونیست‌ها و یا ضدانقلاب است با این کلمات و عبارت‌ها آشناییم که بکار می‌برند.

روحانی اضافه کرد: نطق‌هایی که علیه ایران ایراد می‌کنند، نوشته صهیونیست‌ها است، یعنی لغت و واژه‌ها و جمله‌بندی آنهاست. افراطیون، صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه که ۴۰ سال است  در فکر روزی هستند که جمهوری اسلامی ایران شکست بخورد و آنها فکر می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران برای کشورشان و برای حکومت‌شان خطر بزرگ است و گروهک‌های ضدانقلاب ،چهار گروهی هستند که مشاورین اصلی هیأت حاکمه آمریکا بوده و سر اینها را کلاه گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: این گروهها ابتدا طراحی کرده بودند که در آغاز حکومت اینها، یعنی اواخر سال ۹۵ که اینها روی کار آمده بودند، کاری کنند که ما را تحریک کنند که از برجام خارج شویم و آن وقت آنها بگویند که خوب اینها خودشان عهدشان را زیر پا گذاشتند و با این بهانه پرونده ما را به شورای امنیت ببرند و یک تحریم جهانی علیه ایران بوجود بیاورند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی ریختند که ما را عصبانی کنند تا از برجام خارج شویم و این پیمان ۷ جانبه را ما نقض کنیم و در نهایت موفق نشدند، ادامه داد: بعد از آن تلاش کردند که همه ۶ کشور با هم از برجام خارج شوند و بویژه روی اروپایی‌ها کار می‌کردند که با هم از برجام خارج شوند و در این راه تا ماه ها تلاش کردند.

روحانی گفت: تمام سال ۹۶ به دنبال این بودند و در اواخر همین سال  علامت‌هایی به دست آوردند و بر مبنای آن حرکت کردند و نتوانستند کسی را همراه خودشان کنند تا آمریکا ناچار شد خودش آغازگر باشد و خودش این عهد را زیر پا بگذارد و به تنهایی هم این کار را بکند.

وی با تاکید بر اینکه این جزو افتخارات بزرگ تاریخ سیاسی ایران است که هیچ کس با آمریکا همراهی نکرد، افزود: نه اینکه ما پیروز می‌شویم بر آمریکا این حرف دقیق نیست، بلکه ما پیروز شدیم بر آمریکا و آمریکا به دنبال این بود که از برجام خارج شویم و موفق نشد.

رئیس جمهور  با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواست کاری کند که همه دست به دست هم بدهند و برجام را پاره کنند اما موفق نشد، گفت:  آمریکا می‌خواست با تبلیغات وسیع‌ کاری کند که سازمان ملل و آژانس در کنار او قرار بگیرد و موفق نشد.

روحانی با بیان اینکه حتی در دادگاه بین‌المللی که فکر می‌کنم شاید در تاریخ ایران سابقه نداشته باشد و در زمان مرحوم مصدق هم با این موضوع متفاوت بود، افزود: برای اولین بار در سازمان ملل و دادگاه بین‌المللی لاهه و در مرحله اول در حکم موقت، آمریکا را محکوم کردیم ، یعنی دادگاه بین‌المللی لاهه حکم موقت صادر کرد که تحریم آمریکا خلاف مقررات بین‌المللی است و به آمریکا هشدار داد که این تحریم را اجرا نکند و یک موفقیت بزرگ در تاریخ حقوقی به دست آوردیم نه اینکه پیروز می‌شویم بلکه پیروز شده‌ایم.

رییس جمهو با اشاره به اینکه تورم و سختی معیشت، مردم را در فشار قرار داده است ، گفت: ملت ایران باوجود همه سختی ها در برابر دشمن استوار ایستاده و حامی نظام‌شان هستند و هر روزی هم که لازم بوده و لازم باشد، به صحنه می آیند، همیشه از مرزهای سیاسی ، جغرافیایی و حقوقی خودشان به خوبی دفاع کردند لذا نه اینکه ملت ایران  در برابر دشمنی ها پیروز می‌شود بلکه پیروز شده است.

روحانی خاطرنشان کرد: ملت ایران با مقاومت و ایستادگی پیروز میدان است. البته روزهای سختی را پشت سرگذراندیم، ممکن است روزهای سختی هم داشته باشیم، اما مطمئنم در این راه پیروزی نهایی و موفقیت نهایی از آن ملت بزرگ ایران خواهد بود.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه ملت ایران در برابر آمریکا شکست نمی‌خورد،گفت: کاخ سفید نمی‌تواند ملت ایران را شکست بدهد،این کار امکان‌پذیر نیست. اگر با یک گروهی و یا با یک تعدادی طرف شده بود ممکن بود ، پیروز شود اما با کل ملت ایران روبرو شده است و  شکست آمریکا بدست خودمان و با عنایت حق امکان‌پذیر است.

رییس جمهور اضافه کرد: اراده حق بر این است که ما همه توان‌مان را بکار بگیریم و وقتی همه توان‌مان را بکار گرفتیم خدا ما را پیروز و موفق کند. در انقلاب اسلامی 16 سال تلاش کردیم، زندان، تبعید، زجر، شهادت، همه را تحمل کردیم. پایان 16 سال خدا ما را پیروز کرد، 8 سال در جنگ تحمیلی ، مقاومت کردیم و خداوند ما را موفق کرد و نگذاشت دشمنان ما پیروز شوند و خدا اراده کرد که یک میلیمتر از سرزمین ما در اشغال دشمن باقی نماند.

روحانی گفت: امروز هم ملت ایران از زمان تحریم یعنی از اردیبهشت پارسال تا امروز که بیش از یک سال است، علیرغم همه فشارها ایستادگی و مقاومت کرده است آنها گفته بودند که دلار به زودی 30  الی 50 هزار تومان و کسی گفته بود 100 هزار تومان می‌شود اما موفق نشدند، چرا؟ بخاطر ایستادگی و تلاش ملت بزرگ ایران. لذا  امروز مسئولیتی  که بر دوش داریم از همیشه سنگین‌تر است.

 رئیس جمهور با اشاره به اینکه افتتاح دو طرح بسیار عظیم و بزرگ آب و خاک در منطقه غرب کشور در قبل از ماه رمضان در کرمانشاه و در نیمه ماه رمضان در آذربایجان غربی و در ماکو و افتتاح سد کرم‌آباد، بویلاق پوش و سردشت با صدها کیلومتر کانال‌کشی‌های متعدد و کانال‌های آب و زهکشی‌ها، برای آبادانی این مرز و بوم، افتخار بزرگ برای کشورمان است، تاکید کرد: پس می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم. اینکه طبق اعلام معاون وزیر جهاد کشاورزی، با اجرایی شدن این طرح ها در استان، 720 هزار تن بر محصولات ما افزوده می‌شود، افتخار بزرگی برای کشور بوده و  بویژه در آذربایجان غربی و استان‌های مرزی که بسیار حائز اهمیت است.

روحانی با اشاره به حادثه سیل اخیر و بروز مشکلات و سختی برای برخی از هموطنان، تصریح کرد:  اما علیرغم این سختی‌ها، باران رحمت الهی یک نعمت بسیار بزرگ برای کشور ما بود چراکه غربی‌ها پیش‌بینی کرده بودند که ایران تا سال 2050 آبی در کشور نخواهد داشت و تمام مردم ایران باید مهاجرت کنند و گفته بودند که تنها در گوشه‌هایی از منطقه شمال و غرب ایران نقاطی باقی می‌ماند و بقیه کشور در اثر خشکسالی نابود می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه الحمدالله همه پیش‌بینی‌ها به عکس شد و امروز بهترین سال ما از لحاظ شرایط آبی در کشور است و امیدواریم خداوند سال‌های دیگر هم لطف و عنایت خودش را بر ما ارزانی بدارد، تاکید کرد: امروز باید از این آب استفاده کنیم و امروز روز تحول در کشاورزی است.

روحانی با اشاره به برخی دستاوردهای مهندسین و متخصصین کشاورزی در سنبله‌های گندم و اینکه الان یک هکتار زمین در شرایط خوب 12 تن گندم به ما می‌دهد، ادامه داد:این متخصص اعلام کرد که اگر این بذر استفاده شود، در هر هکتار 40 تن گندم برداشت می‌کنیم.

رییس جمهور با بیان اینکه با علم و دانش و فناوری می توان تحولات بزرگی در زندگی بوجود آورد ، گفت: اینترنت اشیاء تحول بزرگی را در جهان بوجود می‌آورد و شرایط زندگی متفاوت خواهد شد. یک فرد با استفاده از فناوری در حالیکه در خانه‌اش نشسته و فرمان را از خانه صادر می‌کند، آبیاری انجام می‌گیرد. اصلاً آبیاری اتوماتیک انجام می‌گیرد و به محض اینکه رطوبت ‌کاهش می یابد، آبیاری شروع می‌شود . در دامپروری هم همینطور است اینترنت اشیاء به موقع به دام آب می‌دهد به موقع قطع می‌کند و به موقع غذای مورد نیاز را می‌دهد.

روحانی با بیان اینکه با علم، فناوری، جهاد، تلاش و کوشش می توانیم موفق بوده و دستاوردهای بزرگی را ایجاد کنیم ،اظهارداشت: سدی که امروز افتتاح کردیم، چند سال پیش در همین استان عملیات اجرایی آن را اعلام کرده بودیم و این معنایش آنست که ما ملت توانمندی داریم. مهندسین کارشناس، کارگران غیور و کشاورزان با استعداد در این کشور داریم.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه مبارزه امروز ما با آمریکا این است که تولید را تقویت و صادرات را افزایش دهیم ، گفت: مگر لازم است که فقط صادرات کشورمان متکی به نفت یا به موادی باشد که وابسته به نفت است. اینطور نیست بلکه راه باز است. گردشگری می‌تواند بزرگترین تحول را در کشورمان ایجاد کند. چون در یکسال گذشته گردشگری در کشور 50 درصد افزایش یافته است. گردشگری می‌تواند اشتغال درست کند و در یکسال گذشته 70 هزار شغل بوجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر 300 هزار شغل از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان بوجود آمده است. در دولت یازدهم و دوازدهم از 4 هزار و 400شرکت دانش‌بنیان حمایت شده است. هر روز که می‌گذرد 1.5 تا 2 نفر از تحصیلکردگان رده بالای ایرانی که خارج از کشور بودند ،به کشور برمی‌گردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه این به اندازه همان باران، رحمت است که در بسیاری از تحولات علمی و فناوری در این چند سال، دانشمندان ایرانی از خارج به داخل آمدند، تصریح کرد: در عرض 2 سال گذشته، 1130 دانشمند و متخصص از دانشگاه‌های برتر دنیا به ایران برگشتند و در مراسم افطاری در چند شب پیش با عده‌ای از این عزیزان، هر کدام می‌گفتند چقدر مشغول کار و فعالیت با درآمدهای سرشار هستند.

روحانی با تاکید بر اینکه پس خداوند استعداد، سرزمین خوب، فرهنگ خوب، بهترین دین، بهترین راهنمایان به نام اهل بیت عصمت و طهارت(س) و عنایت ولی عصر(عج) را به ما ارزانی داشته است، تصریح کرد: کسی فکر نکند، ایران تنها است و مخالفین ایران دست روی دست گذاشتند و دست به دست هم دادند و می‌خواهند علیه ما اقدام کنند چراکه جوان‌های پرتلاش و انسان‌های شایسته داریم و همین نزول باران رحمت باید وسیله برای کشاورزی بهتر و آبادتر  و صادرات بیشتر شود.

وی با اشاره اینکه کشاورزی گلخانه‌ای یک تحول بسیار بزرگ است و  توانستیم از آغاز فعالیت دولت یازدهم طرح‌های گلخانه‌ای را بیش از 2 برابر افزایش دهیم، گفت: بشر می‌تواند تحول بزرگ درست کند و لازم نیست با همان شیوه‌های سنتی ادامه کار دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
خخ
Iran, Islamic Republic of
حنای برجام دیگر رنگی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
یا نمیدونند برجام چیه

یا نمیدونند پیروزی چیه

....!!!!
Iran, Islamic Republic of
این موفقیت ها در تاریخ اصلاحات ثبت خواهد شد!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما بر آمریکا پیروز شدیم چون از برجام خارج نشدیم!
آقای روحانی، آمریکا به اهداف 100 درصدی اش رسید و نیاز به ماندن نداشت، من درکی از این ادعای شما ندارم.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برجام سند افتخار ،اقتدار،صلح طلبی و درایت دولت و ملت ایران است....
Iran, Islamic Republic of
ما پیروز شدیم بر آمریکا و آمریکا به دنبال این بود که از برجام خارج شویم و موفق نشد!!!!!!!!!! ما همه تعهداتمان را عمل کردیم و همه را نقد دادیم آن ها هیج تعهدی را عمل نکردند!!! و آن وقت ما پیروز شدیم!!!!!!!!!!
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
کمر مردم زیر بار حاصل از گرانی و بی تدبیری آقایان می شکند و اینان هنوز نمخواهند به اشتباه خود اعتراف کنند و هنوز در رویای پیروزی برجامند
Iran, Islamic Republic of
یک موضوعی مثل برجام در پرونده هر کسی باشه در روز قیامت آدم را از پا درمیاره این دیگر افتخار کردن نداره اشتباه در پرونده آدم خیلی بده ولی تزیین کردن اشتباهات و افتخار کردن به آن و قبول نکردن اشتباه از اصل اشتباه بسی به مراتب بدتر است.
هاشمی
Romania
در برجام بمانید تا بر اروپا هم پیروز شوید
حتی اگر همه آنها از برجام خارج شوند !
یادم افتاد به جوکی که میگفت چند نفر با هم شرط بندی کردند که ببینند چه کسی بیشتر می تواند زیر آب بماند
همه با هم به زیر آب رفتند و بعد یکی یکی نفس کم آوردند و سر از آب در آوردند
ولی یکی از آنها به خاطر برنده شدن آنقدر ماند تا خفه شد
خب نمی خواست بازنده بشه 🤣😂🤣😂
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عروسم برای زایمان به زایشگاه مراجعه کرد مبلغ 12 میلیون تومان پول گرفتند. خطاب به وزیر بهداشت بنویسید با این وضع است که شاهد کاهش وحشتناک میزان ازدواج و تولد در کشور شده‌ایم.
Iran, Islamic Republic of
شما چرا اینقدر ساده ای

...
Iran, Islamic Republic of
به علت نبود نظارت و بازرسی قیمت سیمان سه هزار تومانی به 30 هزار تومان آهن کیلویی 2 هزار به 8 تا 9 هزار تومان رسید. لطفا کیهان مقایسه‌ای با قیمت‌های فروردین 97 داشته باشد تا دولت متوجه افزایش قیمت‌ها باشد شاید تکانی به خودش بدهد!
Iran, Islamic Republic of
پاسخ آقای احمد مازنی نماینده مجلس
در پاسخ به مطلب مندرج در ستون کیهان و خوانندگان 98/2/26 به نقل از یکی از خوانندگان مبنی بر اینکه «رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس (مازنی) در ضیافت افطار رئیس جمهور موضوع مذاکره باشیطان بزرگ را مطرح و از رئیس‌جمهور می‌خواهد پاسخ تلفن‌های ترامپ احمق را بدهد!» به آگاهی می‌رساند بنده در ضیافت افطار رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی حضور نداشتم و اساسا چنین جمله‌ای را در جای دیگری نیز نگفته‌ام. این موضوع کذب محض است.
سرور
Iran, Islamic Republic of
حتما با موگرینی هم من عکس سلفی گرفتم. شاید هم یک مازنی دیگری در کره دیگری غیر از زمین در مجلس دیگری با موگرینی دیگری عکس گرفته یا نگرفته است.دیوار حاشا بلند است.
Iran, Islamic Republic of
حالا نگفته باشی هم زیاد فرق نداره!
.....!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای مازنی درمجلس افطاری رییس جمهور که بودید ایا به حق الناس اعتقاد دارید یانه شما که لباس پیامبر پوشیده اید مردم زیر بار فقروگرانی کمرشان دارد می شکند صدای خرد شدن اسخوانهایشان را دوستان عزیزتان که بااو سلفی گرفته اید دارند می شنوند وشادی می کنند انوقت این دوست عزیزتان با پول چه کسی به امثال شما افطاری میدهد.....!!!!
Iran, Islamic Republic of
...*
مجید
Iran, Islamic Republic of
شخصی را که اب و نان مردم را به کفر گره زد کی بود .؟حاصل درخت گلابی همین بود ؟
Iran, Islamic Republic of
گلابی هنوز در مرحله غنچه است عجول نباشید هر وقت میوه داد خودشان ما را خبر میکنند.
Iran, Islamic Republic of
توفان ترامپ غنچه های خیالی را برد!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی: گردشگری در کشور 50 درصد افزایش یافته است. گردشگری می‌تواند اشتغال درست کند و در یکسال گذشته 70 هزار شغل بوجود آورده است.
این گردشگری که نصف بیشترش مال عراق و لبنان و کشورهای مسلمونن که میان زیارت! و شما تحویل نمی گیرین!
یه تعدادشون هم مفت خور و جاسوسن که میرن عکس و فیلم تهیه می کنن
مثلا جک استراو وزیرخارجه سابق انگلیس در ظاهر یه گردشگر اومده بود و کاراشون یواشکی انجام داده بود!
اون الباقی هم که بخاطر ترسهای شما دیگه نمیان!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ميشود يكبار هم خود شما ها و اقا زاد ها مقاومت كنند ....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ترامپ به وعده خود عمل کرد!!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
یعنی جناب روحانی با این استدلال ها به تنهایی تمامی واژگان فرهنگنامه های فارسی و مراجع منطقی و فلسفی ایران زمین رو یک تنه، کن فیکون کردن.
Iran, Islamic Republic of
داريم مي بينيم و احساس ميكنيم...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه کی هستی؟؟!!؟!؟!
مردی
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی با چه اجازه ای با اوباما کسی که در زمان حکومتش علی رغم توافقنامه برجام باز هم ایران را تحریم کرده ملاقت کرده است. این ملاقات در دفتر کی انجام شده ؟ ایران یا امریکا؟ ....!!!!!!!!!!
United Arab Emirates
دولت روحانی می‌خواهد مشکلات اقتصادی مردم و کشور را گردن آمریکا بیاندازد.
United Arab Emirates
مردم ایران از برجام نشده است گرفتار شده است.!
United Arab Emirates
مردم ایران برجام پیروز شده چون گرفتار شده!
United Arab Emirates
...
روحانی قبال معتقد بود این گونه موضع گیری ها باعث انزوا میشود و احتمال حمله را بیشتر می کند
محمد
Iran, Islamic Republic of
درودبه شرفت. پیروزی رو توزندگی همه مون باپوست وگوشتون احساس می کنیم نمی خوادبگی جیگر.
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن فریدون تو ایران داری زندگی میکنی مخاطب شما مردم شریف ایران هستند
United Arab Emirates
دولت در سال ۹۷ به فکر حل مشکلات کشور نبوده است/ سال آینده این راه را ادامه می دهد
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Germany
....
Iran, Islamic Republic of
چه جالب!!!!! چطوربه فکرخودمون نرسید...!!!!
محمد
Romania
.....
Iran, Islamic Republic of
شما از برجام خارج نشدید چون نه تنها پل های پشت سر ، بلکه تمام پل های پیش رو را هم خراب کردید
Iran, Islamic Republic of
خدائيش اين حرفها رو روحاني خودش باور داره يا فكر ميكنه مردم باور ميكنن؟!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
نه دوست عزيز اشتباه ميكنيد، شما و تندروهائى مثل جهان و مشرق و رجانيوز مصالح مملكتى را تشخيص نميدهيد و شوربختانه متوجه نيستيد كه همين برجام نعمتى بزرگ است براى ايران و ايرانى ها ! نشان به آن نشان كه پنج قدرت جهان و بسيارى از كشورهاى مطرح دنيا موضعى بر خلاف مواضع امريكا گرفته اند و اين تنها بواسطه وجود برجام است.
Iran, Islamic Republic of
نه خودش باور داره و نه فکر میکنه که مردم باور میکنند فقط روی اعصاب مردم رفتن نتایجی داره که مطلوب است.
Iran, Islamic Republic of
.."ما بر امریکا پیروز شدیم "بدون شلیک یک گلوله از طرف امریکا قلب راکتور اراک را بتن کردیم مرکز فردو به سوهان پزی تبدیل کردیم سانتریپیوژها توسط کارگران افغانی جمع آوری کردند نطنز را تعطیل کردیم اب سنگین اراک را تعطیل کردیم دانشمندان هسته ای را بیرون کردیم .ذخیره اورانیوم به ۳۰۰ کیلو رساندیم برای رفع تحریم ها ...ولی تحریم ها بیشتر شدند !!!!!!!!ما پیروزیم!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یه بابایی خونش دزد میره بعد اقا دزده دور صاحب خونه خط میکشه. میگه اگه پاتو از این خط بیرون بگذاری پدرتو در میارم .اقا دزد کارش تمام میشه و پلیس میاد تو خونه صاحب خونه بیچاره به پلیس میگه ۱۷ مرتبه پا هایم را از خط بیرون گذاشتم !خوبه ما از برجام پامونو بیرون نگذاشتیم
Iran, Islamic Republic of
احسنت خیلی جالب بود مخصوصا که تغییرات جالبی را هم در لطیفه ایجاد کردی که قابل پخش باشه خوشم آمد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دلار ۱۴ هزار تومان شده و ارزش پول ملی ۹۰ درصد کاهش پیدا کرده و تورم به اوج رسیده. لطفا بفرمایید این کجاش پیروزیه!!!
Iran, Islamic Republic of
برای شما گران شده نه برای اهالی خیابان برجام و کوچه های بن بست منتهی به این خیابان.
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
یکی تو پیروز شدی با این مملکت داریت و اون یکی که باز هم خودت باشی
Iran, Islamic Republic of
باهمین تحلیلی ها اقتصاد وسایت خارجی ایران را درشش سال گذشته نابود کردی!!!!
علی
United States
...
علی
United States
گلابی های برجام کی می رسند تا اهالی سرخه یه چند کیلو بخورند...!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما پیروزیم چون برای اولین بار از باغ برجام میوه گلابی چیدیم .!!!!!!! همه میوه ها هم پیوندی اس
امیری
Iran, Islamic Republic of
..م.
سلام
Iran, Islamic Republic of
...
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله برای این پیروزی .
این حرف اصلا معنی ندارد . حالا چند سال هم دلمان را خوش کنیم آمریکا از برجام خارج شد ما ماندیم .
اینقدر بمانیم گیاه زیر پایمان سبز شود برای نان مردم چه سودی دارد