سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

با پسر ژله‌ای «عصر جدید» آشنا شوید +تصاویر

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 687259
چهارمین قسمت دور دوم برنامه عصر جدید امشب با اجرا‌های جذاب و پرچالش پیش به روی آنتن رفت.
با پسر ژله‌ای «عصر جدید» آشنا شوید +تصاویر
به گزارش جهان نيوز، نوید قاسمی اجرای اول چهارمین قسمت از دور دوم مسابقه عصر جدید را به عهده گرفت، او با دوچرخه حرکات نمایشی مهیج BMX انجام داد، اما خطا‌های این شرکت کننده باعث شد داوران فقط دو رای مثبت به او دادند.
 
سید بشیر حسینی با بیان اینکه نوید در اجرای خود خطا داشت، اما با اعتماد به نفس و جسارت کار خود را ادامه داد او را تحسین کرد، اما رویا نونهالی نسبت به تعریف بشیر حسینی واکنش نشان دادو گفت: به نظرم تعریف کردن هم حدی دارد. همه این شرکت کنندگان عزیزان من هستند، اما باید واقع بین باشیم.

دومین اجرای قسمت چهارم را پسر ژله‌ای به نمایش گذاشت. او با بدنی که انگار استخوان ندارد حرکات جذابی اجرا کرد. محمدمصطفی حصار با چهار رای مثبت داوران همراه شد.

عصر جدید
 
سومین شرکت کننده قسمت چهارم اجرایی هنری-چالشی نقاشی (محدب مقعرِ) رضا ازوجی بود، اما اجرا او فقط با دو رلی مثبت همراه شد.

آریا عظیمی نژاد نسبت به اینکه او از قبل طراحی خود را انجام داده بود و روی صحنه آن را نقاشی می‌کرد اعتراض کرد و گفت: به نظرم باید همه کار‌ها را روی صحنه انجام می‌دادند.

عصر جدید
 
اجرای پایانی قسمت چهارم از دور دوم به عهده فاطمه رادمنش بود. او در حوزه بازیگری در عصر جدید شرکت کرد. نمایش رادمنش درباره اهمیت مدارک هویتی فرزندانی با مادر ایرانی و پدر غیرایرانی بود. اما به گفته امین حیایی و آریا عظیمی نژاد اجرای او نسبت به دور اول ضعیف بودو فقط رویا نونهالی و بشیر حسینی رای مثبت دادند.

علیخانی پیرامون حواشی اجرای قبل رادمنش و داشتن جایزه سوال کرد و او گفت: من برای اجرای خیابانی که فقط ۲۰۰ نفر تماشاگر داشت جایزه گرفتم اگر من بازیگر معروفی بود بابد خانم نونهالی و آقای حیایی من را می‌شناختند.

عصر جدید
 
در فصل دوم داوران دو اجرا را در هر برنامه انتخاب می‌کنند و انتخاب نهایی به عهده مخاطبان خواهد بود.
در پایان قسمت چهارم داوران را محمد مصطفی حصار و فاطمه رادمنش را به عنوان برگزیده انتخاب کردند حالا باید منتظر رای مردم باشیم.

گفتنی است:مرحله دوم مسابقه استعداد یابی عصر جدید یکشنبه و دوشنبه‌ها ساعت ٢٢:٣٠ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *