پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

فوت ۳ نفر بر اثر حوادث جوی طی ۳ روز گذشته

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 687220
فوت ۳ نفر بر اثر حوادث جوی طی ۳ روز گذشته

 

رئیس سازمان امداد و نجات از ارائه خدمات امدادی به ۱۲ استان‌ متاثر از حوادث جوی و فوت ۳ نفر بر اثر حوادث جوی طی ۳ روز گذشته خبر داد.


به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ مرتضی سلیمی اظهار کرد: طی 3 روز گذشته حوادث جوی 12 استان کشور شامل آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌های جنوبی، رضوی و شمالی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه و مرکزی را تحت تاثیر قرار داد.
وی افزود: مناطق امدادرسانی شده شامل ٤٦ شهر، روستا و مناطق عشایر‌نشین بوده است که در عملیات‌های انجام شده به ٧٢٥ نفر امدادرسانی شده همچنین ١٧٦ نفر اسکان اضطراری داده شده‌اند و ٢١ نفر به مناطق امن انتقال پیدا کردند؛ ٧ نفر نیز به دلیل مصدومیت (بر اثر رعد و برق ٦ نفر و ریزش کوه نفر١) به مراکز درمانی انتقال یافتند. علاوه بر این، حوادث جوی اخیر ٣ فوتی در استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری و مرکزی در پی داشت.
سلیمی اضافه کرد: ٧٧ واحد منزل مسکونی تخلیه آب شدند و ٢٢دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات تصریح کرد: در عملیات‌های انجام شده ٩٨ تیم شامل ٤١٦ نفر شرکت داشتند که در امدادرسانی‌ها ٤٨ دستگاه چادر، ١٨٥ تخته پتو و ١٢٥ تخته موکت توزیع شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *