کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش تهیه‌کننده رنگین کمان به اظهارات خاله نرگس +فیلم

31 ارديبهشت 1398 ساعت 11:24


گروه فرهنگی جهان نیوز: روز گذشته فیلم کوتاهی از اظهارات آزاده آل ایوب یا همان «خاله نرگس» معروف برنامه کودکانه «رنگین کمان» در مراسم افطاری خادمان رسانه ای مسجد مقدس جمکران پخش شد که وی در آن فیلم گفته بود: «من توی سازمانی دارم کار میکنم که همیشه توی برنامه کودک به خاطر صلوات و دعای فرج بازخواست شدم»

دریافت
 

اظهار تعجب تهیه کننده برنامه رنگین کمان
در همین باره، محسن مناجاتی تهیه کننده برنامه رنگین کمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: گروه برنامه ساز رنگین کمان مهمترین رسالت خود را انتقال آموزه‌های دینی و اخلاقی با زبان کودکانه می‌داند.

وی با اظهار تعجب از اظهارات خلاف واقع مجری سابق برنامه اظهار کرد: این مدعا در حالی مطرح می‌شود که در تمامی برنامه‌ها ایشان در انتهای برنامه اجرای بخش مناجات را نیز داشته اند.

مناجاتی با تکذیب گفته‌های ایشان تاکید کرد: تا کنون هیچ بازخواستی از طرف اینجانب که مسوول برنامه هستم و مدیران در این باره صورت نگرفته است.

تهیه کننده برنامه رنگین کمان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد اتاق فکر برای تغییرات فصل جدید برنامه گفت: بروز اینگونه حاشیه سازی و بی اخلاقی در قالب اظهارنظر غیرواقعی را پس از تغییر مجری متصور نبودیم.

مناجاتی با اشاره به سوابق طولانی خود در تولید برنامه با موضوعات اندیشه و معارف اسلامی تاکید کرد: حق اعاده حیثیت و پیگیری قانونی را برای خود محفوظ می‌داند.


کد مطلب: 687205

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/687205/واکنش-تهیه-کننده-رنگین-کمان-اظهارات-خاله-نرگس-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com