شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ویدودو برای بار دوم رئیس جمهور اندونزی شد

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 687172
کمیسیون انتخابات اندونزی روز سه شنبه، 'جوکو ویدودو'، رئیس جمهوری این کشور را به عنوان پیروز انتخابات اخیر اندونزی اعلام کرد و به این ترتیب ویدودو برای بار دوم این سمت را کسب کرد.
ویدودو برای بار دوم رئیس جمهور اندونزی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، طبق اعلام کمیسیون انتخابات اندونزی، ویدودو با کسب 55.5 درصد آرای مجموع رای دهندگان بار دیگر به عنوان رئیس جمهوری اندونزی انتخاب شد.

قرار بود نتایج انتخابات اندونزی، فردا چهارشنبه اعلام شود.طبق این گزارش، 32 هزار نیروی امنیتی برای برقراری نظم و آرامش در جاکارتا، پایتخت اندونزی، مستقر شده اند.

'پراووبو سوبیانتو'، ژنرال بازنشسته و رقیب انتخاباتی ویدودو طبق اعلام کمیسیون انتخابات اندونزی، 44.5 درصد آرا را به خود اختصاص داده است. او هنوز واکنشی به نتایج اعلام شده نشان نداده است و معلوم نیست این نتیجه را خواهد پذیرفت یا خیر.

در انتخابات 17 آوریل در اندونزی بیش از 192 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن بودند.ویدودو اولین بار در سال 2014 میلادی در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *