کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کهنسال دولت قبل دوباره پست گرفت +سند

31 ارديبهشت 1398 ساعت 9:35

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق صمت را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در کنسرسیوم توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی منصوب کرد.


به گزارش جهان نیوز، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با صدور حکمی محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق صمت را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در کنسرسیوم فاز ۱۴ پارس جنوبی منصوب کرد.


در نامه رحمانی خطاب به نعمت زاده آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس نعمت زاده
با سلام و احترام

نظر به اهمیت تسریع اتمام پروژه ملی و حیاتی توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی و تاکید وزیر محترم نفت به رفع موانع این پروژه و شرایط خاص کشور از حیث تحریم‌های ظالمانه و نیاز کشور به اجرای کامل این مرحله از پارس جنوبی، بدین وسیله جنابعالی به سمت نماینده ویژه اینجانب با اختیارات کامل در کنسرسیوم مربوطه منصوب می‌شوید تا با هماهنگی سازمان ای درو و شرکت IPMI و سایر اعضای محترم کنسرسیوم نسبت به راهبری این پروژه ملی اهتمام ورزید.

بدیهی است تمامی همکاران سازمان ای درو و اعضای کنسرسیوم و علی الخصوص شرکت IPMI با جنابعالی همکاری لازم را به عمل خواهند آورد. ضمناً گزارش پیشرفت پروژه را هر پانزده روز یکبار به اینجانب و وزیر محترم نفت ارائه فرمائید. موفقیت شما را از خداوند متعال خواهانم.

رضا رحمانی

تصویر این حکم در ادامه آمده است:


 
منبع: فارس


کد مطلب: 687162

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/687162/وزیر-کهنسال-دولت-قبل-دوباره-پست-گرفت-سند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com