سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱۰۰
روحانی در دیدار برخی شخصیت‌های حوزوی:

ما همان دولت کارآمد هستیم/ مثل زمان جنگ امروز هم به اختیارات ویژه نیاز داریم/ خوشبختانه اتفاق نظر داریم که باید در برابر آمریکا و تحریم بایستیم

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب: 687137
رئیس‌جمهور گفت: برخی‌ در زمینه مشکلات اقتصادی، کارآمدی دولت را مطرح می‌کنند، اما چطور همین دولت در دوره یازدهم توانست تورم را مهار و رشد اقتصادی را ارتقا دهد؟
ما همان دولت کارآمد هستیم/ مثل زمان جنگ امروز هم به اختیارات ویژه نیاز داریم/ خوشبختانه اتفاق نظر داریم که باید در برابر آمریکا و تحریم بایستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ایران عصر امروز در دیدار با جمعی از علما و شخصیت‌های حوزوی اظهار داشت: روحانیت همواره برای منافع ملی دنیای اسلام، نقش پیشتاز و مبارز داشته است و این نقش و مبارزه با استعمار و استثمار از زمان شیرازی بزرگ، مبارزه علمای نجف با استعمار انگلیس و علما و فضلای ایران در مشروطه و نهضت اسلامی، بسیار اساسی بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به نفوذ کلام و عمل روحانیت بین مردم از گذشته تاکنون به عنوان قشری که همواره مورد احترام جامعه بوده‌اند، افزود: طی 40 سال گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بار مسئولیت اداره جامعه نیز بر عهده روحانیت گذاشته شد.

روحانی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره قدرت‌های بزرگ به دنبال این بودند که حکومت اسلامی به مفهومی که امام راحل و علما دنبال می‌کردند، بوجود نیاید، تأکید کرد: قدرت‌های بزرگ می‌دانستند با پیروزی این انقلاب منافع آنها در منطقه و جهان به خطر می‌افتد و رو در روی آنها خواهد ایستاد.

رئیس جمهور با اشاره به شرایط پیچیده کنونی تأکید کرد: کسانی در کاخ سفید هستند که طی 40 سال گذشته همیشه علیه جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی عمل می‌کردند و راه مقابله با کشور ما را فشار و جنگ می‌دانستند و امروز همه این افراد در کاخ سفید یکجا جمع شده‌اند.

روحانی با تأکید بر اینکه خوشبختانه مردم باور دارند که در این برخورد و تنش ما آغازگر نبودیم، افزود: دشمن همواره به دنبال این بود که ما آغازگر باشیم و یکی از اقداماتی که از این دولت در تاریخ ثبت خواهد شد، همین مهم است که جمهوری اسلامی ایران آغازگر تنش نبود.

وی ادامه داد: البته برخی نیز در کشور با استدلال و دلایلی به دنبال این بودند که ما از برجام خارج شویم و ایستادگی در این زمینه هم کار سختی بود.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اگر با تحریک‌های آمریکا از برجام خارج می‌شدیم، امروز دفاع از اقدامات دولت در برابر مردم بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر بود، افزود: در چنین فضایی علاوه بر آمریکا جهان و سازمان ملل نیز تحریم‌هایی را علیه کشورمان اعمال می‌کرد.

روحانی با اشاره به احاطه و اطلاعات کافی دولت بر شرایط اقتصادی مردم و توجه به اقشار آسیب‌پذیر، گفت: تلاش دولت همواره این بوده که به وضعیت این قشر آسیب پذیر جامعه رسیدگی نماید و 500 میلیارد تومان برای یاری این قشر جامعه اختصاص دادیم تا با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان و بالاتر فشار و مشکلات آنها کمتر شود.

رئیس جمهور ادامه داد: طی 2.5 سال گذشته میزان پرداختی به این اقشار را 3.5 تا 4 برابر افزایش دادیم و همواره تلاش بر این بوده تا حقوق‌بگیران همانند کارگران و کارمندان بیش از نرخ تورم، اضافه حقوق داشته باشند که این امر در دولت‌های گذشته سابقه نداشته است و حقوق کارمندان 20 درصد و کارگران 36 درصد اضافه شد.

وی افزود: تلاش دولت بر این بوده که اقشار آسیب‌پذیر، آسیب کمتری ببینند اگر چه در شرایط امروز مردم با سختی و مشکلات زیادی مواجه هستند، اما آیا همه این مشکلات از ناحیه دولت است؟

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: برخی‌ها در زمینه مشکلات اقتصادی کارآمدی دولت را مطرح می‌کنند، اما چطور همین دولت در دوره یازدهم توانست تورم را مهار و رشد اقتصادی را ارتقاء دهد؟ لذا کارآمدی دولت فرقی با گذشته نکرده و ما همان دولت هستیم، اما در دوره یازدهم مردم امیدوار بودند که مشکلات‌شان حل و فصل می‌شود، اما در این دوره و به هر دلیل مقداری امید مردم نسبت به رفع مشکلات کمتر شده است، لذا همه برای ارتقای امید و نشاط اجتماعی مسوولیت سنگینی دارند.

روحانی کاهش درآمد دولت و محدود شدن ارتباطات بانکی با دنیا را از جمله مشکلات موجود دانست و اظهار داشت: 87 درصد گردش پول دنیا با دلار انجام می‌شود و امروز گردش تجاری با دلار برای کشورمان به شکل یبکجانبه و غیرقانونی تحریم است.

وی  با تأکید بر اینکه امروز در تولید بسیاری از کالاهای اساسی از جمله گندم، خودکفا هستیم و نیاز به واردات نداریم، اظهار داشت: اگر چه در کالاهای اساسی خودکفا هستیم، اما برای آنچه نیاز به واردات داریم به محض اینکه برخی سودجویان در داخل کشور متوجه می‌شوند که به فرض مثال حمل کالا به تأخیر افتاده است، قیمت آن کالا را افزایش می دهند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: اگر چه امروز مردم در زندگی خود احساس سختی و مشکل می‌کنند، اما دولت با اقدامات خود اجازه نداده که کالاهای ضروری که برای مردم حساسیت دارد، با کمبود مواجه شود.

روحانی با تأکید بر اینکه امروز برای مدیریت بهتر شرایط نیازمند تمرکز قدرت و تصمیم گیری هستیم، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی نیز در مقطعی که با مشکل مواجه شدیم، شورای عالی پشتیبانی جنگ ایجاد شد و همه اختیارات در دست این شورا بود و حتی مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه نیز در تصمیم‌گیری آن شورا دخالتی نداشتند و امروز هم در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم.

وی تصریح کرد: همانگونه که در جنگ 8 ساله اختیارات ویژه‌ای را از امام راحل گرفته و توانستیم جنگ را اداره کنیم و حتی موفقیت‌های بسیاری را به دست آوریم امروز هم به چنین اختیاراتی نیاز داریم.

روحانی خاطر نشان کرد: در هیچ دوره‌ای در تبادلات بانکی و فروش نفت با مشکلات و شرایط امروزه مواجه نبوده‌ایم، لذا نیازمند تمرکز و احساس شرایط جنگ اقتصادی از سوی همه هستیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز وارد دوره و صحنه جدیدی شده‌ایم، اظهار داشت: خوشبختانه امروز اتفاق نظر داریم که باید در برابر آمریکا و تحریم بایستیم و در این زمینه هیچ اختلاف نظری بین مردم و مقامات کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بنده طرفدار مذاکره و دیپلماسی هستم، اما انجام آن را در شرایط کنونی به هیچ عنوان قبول ندارم، گفت: در مهرماه سال گذشته در جریان سفر به سازمان ملل، 5 نفر از رهبران معروف دنیا واسطه شدند که با رئیس جمهور آمریکا مذاکره کنیم و سال پیش از آن نیز وزارت خارجه آمریکا 8 بار درخواست مذاکره داد، اما شرایط امروز به هیچ عنوان شرایط مذاکره نیست و امروز شرایط ما شرایط مقاومت و ایستادگی است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه در شرایط مقاومت و ایستادگی روحانیت می‌تواند نقش ارزشمندی ایفا کنند، اظهار داشت: البته نقش‌آفرینی روحانیت نیازمند برخورداری از اطلاعات کافی است لذا باید اخبار و اطلاعات حتی جزیی در اختیار بزرگان و شخصیت‌های حوزوی و حوزه علمیه قرار بگیرد و شما روحانیت معزز می‌توانید به ملت امید و اعتماد بدهید.

روحانی تصریح کرد: راه پیش رو را به هیچ عنوان بن‌بست نمی‌بینم و طی هفته‌های گذشته بخاطر وحدت و برنامه‌ریزی درست توانسته‌ایم از شرایط بسیار سختی عبور کنیم و امروز شرایط ما به مراتب از شرایط هفته‌های گذشته مناسب‌تر است.

وی تأکید کرد: برای اینکه بتوانیم به اهداف بلند خود دست پیدا کنیم و مشکلات کمتر شود همه باید متحد و همنوا باشیم و همه باید احساس کنیم که در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و یکدیگر را یاری کنیم.

روحانی خاطر نشان کرد: علیرغم همه سختی‌ها و مشکلات فردا قرار است پروژه بزرگی با اعتبار حدود 4 هزار میلیارد تومان در آذربایجان غربی افتتاح شود و بعد از ماه رمضان هم طرح‌های بزرگی دیگری افتتاح خواهد شد و برغم تحریم‌ها کشور را به پیش می‌بریم.

برنامه ریزی و اتخاذ اقدامات لازم برای تبیین مسائل دینی در بین نسل جوان، تاکید بر ضرورت وحدت و انسجام بین همه ارکان کشور برای مقابله با تحریم ها و تهدیدهای خارجی، مقابله جدی و اساسی با پدیده رانت و فساد، سرمایه گذاری بیشتردر حوزه امنیت فضای اینترنت، تاکید بر ایجاد رابطه قوی تر بین دولت و مردم، توجه بیشتر دولت به رفع دغدغه های معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم، نظارت بر روند افزایشی قیمت برخی کالاهای اساسی و ضروری مردم، ضرورت توجه بیشتر به فضای مجازی، لزوم تبیین خدمات و دستاوردهای حوزه های علمیه در جامعه و تاکید بر رسیدگی به وضعیت حجاب در جامعه به عنوان یک اصل مهم قرآنی، از جمله درخواست ها، پیشنهادات و دغدغه های مطرح شده میهمانان حاضر در این جلسه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
اره بابا کارامدی همونطور مثل قبل کاراااااامد
Canada
کارآمدی روحانی در گسترش سایه جنگ بر ایران بلامنازع است.
ب
Iran, Islamic Republic of
مردم انشاالله در انتخابات مجلس همه وکیل الدوله ها را بیرون بریزند تا مجلس دوباره خصوصا با تغییر هیات رییسه به صدر امور برگردد و دولت شاید کمی کارآمد شود.
Iran, Islamic Republic of
....
دولت کارآمد!
Iran, Islamic Republic of
...
خخ
Iran, Islamic Republic of
کارآمدی دولت از قیمت گوشت و رب گوجه پیداست !
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
ما دولت کارآمد هستیم !
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اصلا تا واژه کار آمد به کار برده میشه یه دفعه دولت شما به ذهن میاد

منتها کاریکاتورش
اداره کشور با وجود تحریمها شاهکار است
Iran, Islamic Republic of
...
ب
Iran, Islamic Republic of
البته اگر به رها کردن قیمتها به حال خودش بگوییم اداره کشور!
🎈🍭🔑🔑
Iran, Islamic Republic of
شاهکار دود کردن 18میلیارددلار ارز+شصت تن طلای کشور در عرض یک شب از شاهکار هم ،شاهکارتره! ...!!
خخ
Iran, Islamic Republic of
آره دلار 15 هزار تومانی و سکه 5 میلیونی و پراید 50 میلیونی یک شاهکاره !
بی تدبیری
Iran, Islamic Republic of
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولته و به تحریم ها مربوط نیست .
مگر اداره کرده کشور را؟
Iran, Islamic Republic of
اگر اداره می کرد که اینقدر اوضاع آشفته نبود
پراید ۶۰ تومن 🤣
دلار ۱۴تومن
هندوانه ۳۵۰۰تومن
😂😂😂
معنی اداره کردن را فهمیدیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!
رامین
Iran, Islamic Republic of
...
کورش بزرگ نیا
Italy
باز بوی فتنه می آید: به هوش باشید، به گوش باشید؛ زمستان دارد می آید.
Iran, Islamic Republic of
این کارامدی رو راست میگه....!!!
حجت
کارامدی از بدبختی مردم خوب پیداست
Iran, Islamic Republic of
♦ رییس جمهور در دیدار جمعی از روحانیون: همانگونه که در جنگ ۸ ساله، اختیارات ویژه‌ای را از امام گرفته و جنگ را اداره کردیم، امروز هم به چنین اختیاراتی نیاز داریم

✍آقای روحانی در حیطه اختیارات فعلی بفرمایید کدام کار مثبت و مفید را انجام داده اید که درخواست اختیارات بیشتر مینمایید؟

مثال:در عرصه خودرو سازی مطلق اختیارات و انحصار در دست دولت شماست تا جاییکه حتی قوه قضائیه هم نتوانسته به حریم خودروسازها وارد شود و با تخلفات بیشمار آنها برخورد کند . آقای روحانی شما اینجا اختیارات مطلق دارید بفرمایید صنعت خوردو سازی را اصلاح و ملتی را از انحصار خودروهای بی کیفیت و گران نجات دهید بازهم تکرار میکنیم در اینجا شما اختیارات مطلق دارید هنر مدیریت خودتان را نشان بدهید بعد تمنای اختیارات بیشتر بکنید
...
Romania
بله شما همان دولت کارامدی هستید...!!!!!!!
United States
دوره قبل هم کارآمد نبودید
اقتصاد را به رکود بردید و تولید را متوقف کردید
Iran, Islamic Republic of
+سه برابر کردن پایه پولی کشور=نقدینگی بی دروپیکر.
وزوزخان
Iran, Islamic Republic of
...
ایرانی
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
از رئیس قوه قضائیه درخواست می‌شود نسبت به درآمدهای مسئولان و اینکه از کجا آورده‌اند با جدیت رسیدگی کنند.
Iran, Islamic Republic of
روزنامه‌های زنجیره‌ای مثل شرق و آفتاب یزد تلاش می‌کنند جامعه ایران را در موضوع مذاکره با آمریکا به دو گروه مخالف و موافق تبدیل کرده و با این دوقطبی‌سازی نقشه دشمن را کامل کنند. مسئولیت نظارت و کنترل بر مطبوعات با کیست؟ چه سری است که همزمان شبکه سعودی اینترنشنال مرتب این جمله رئیس جمهور را زیرنویس می‌کند که «ما اهل منطق و مذاکره‌ایم»
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
99 درصد دولت روحانی عامل اصلی همه مشکلات داخلی و خارجی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
مردم تا زمان انتخابات باید صبر کنند؟
قیمت مایحتاج عمومی در مواردی حتی ۳ برابر افزایش یافته و معیشت حقوق‌بگیران بسیار سخت شده است و در این شرایط دولت محترم برای بهبود شرایط زندگی کارمندان و کارگران و بازنشستگان کار درخور توجهی انجام نمی‌دهد و لابد اقدام در این مورد را به زمان برگزاری انتخابات موکول کرده‌اند و مردم تا آن زمان باید منتظر بمانند، شاید گره‌ای از کارشان باز شود!
Iran, Islamic Republic of
مردم پویش استیضاح روحانی راه اندازند.!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
قیمت تمام شده پراید ۴۳ میلیون است؟!
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰
قیمت پراید ۴۳ میلیون غیرقانونی است.
ونمایندگان مجلس شورای اسلامی هم تاکنون سکوت کرده اند؟
فروش پراید بیشتراز 30 میلیون تخلف است.
تذکر۶۸نماینده به روحانی درباره افزایش قیمت‌خودرو، ولی متاسفانه تاکنون روحانی هیچ توجهی نکرده است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکارشماره یک به درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکارشماره یک و امارات جنایتکارشماره یک، جنگ با ایران را شبیه‌سازی کرد و شکست خورد.
سلام
Iran, Islamic Republic of
...اگر كارآمد بوديد الان چرا نيستيد؟!...
Iran, Islamic Republic of
پس تعریف دولت ناکارآمد چی میشه؟؟ فقط یک قلم اوضاع پیاز را در شش ماه اخیر نگاه کنید ....
چوبین
Iran, Islamic Republic of
چنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که مردم به چهل و پنج هزارتومان اصلا احتیاجی نداشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
روحانی : برای مدیریت بهتر شرایط نیازمند تمرکز قدرت و تصمیم گیری هستیم، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی نیز در مقطعی که با مشکل مواجه شدیم، شورای عالی پشتیبانی جنگ ایجاد شد و همه اختیارات در دست این شورا بود و حتی " مجلس شورای اسلامی" و " قوه قضائیه " نیز در تصمیم‌گیری آن شورا دخالتی نداشتند و امروز هم در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم.

آقای روحانی مگه چی کار می خواید بکنید که قوه قضائیه و حتی مجلسی که باخودتون یکی است را مانع می بینید؟! و درخواست تمرکز تمام عیار قدرت را دارید؟

....
..?
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی بگو شما همان دولت کار رفت بهتره ،چون نون رفت، رفاه رفت گوشت رفت سفره رفت همه چی رفت.....
Iran, Islamic Republic of
چطور کسانی که کاندیدای ریاست جمهوری می‌شوند به هر ترفند تبلیغاتی درست و غلط متوسل می‌شوند که به صندلی قدرت تکیه بزنند و بعد از چند سال و نزدیک اتمام پایان عمر دولتشان به علت ناتوانی‌ها و کاستی‌ها تازه یادشان می‌افتد که مثلاً اختیاراتشان کم بوده است؟! مگر با این ساز و کار و اختیارات آشنا نبودند که بعد از 6 سال متوجه می‌شوند؟!
Iran, Islamic Republic of
با این "بار" گرانی و تورم و رکود که بوجود آوردین، بیشتر "بارآمد" هستین!
.....
Iran, Islamic Republic of
وقتی اروپا برجام را ناکافی دانسته و خواستار محدودیت‌های بیشتری برای ایران شده دادن مهلت 60 روزه از سوی ایران وقت‌کشی است.
Iran, Islamic Republic of
قرار بود کمبودی در ماه مبارک رمضان وجود نداشته باشد اما با گذشت 8 روز از این ماه همچنان مسئولان دولتی وعده دو هفته دیگر را می‌دهند!
Iran, Islamic Republic of
حق مشاوره وکلا بسیار گران شده است. قوه قضاییه باید با همکاری وکیل‌های انقلابی مرکزی را تاسیس کنند که به مردم مشاوره حقوقی و قضایی دهد. باید به این وضعیتی که مسبب آن کانون وکلاست پایان داد.
Iran, Islamic Republic of
چرا دستگاه‌های امنیتی قضایی نسبت به حضور معاونان وزیر و مدیران کل در ضیافت سفارت انگلیس خبیث هیچ واکنشی نشان ندادند؟ از کی این دشمن غدار اسلام، مسلمان شده که افطاری می‌دهد؟!
Iran, Islamic Republic of
کسانی که ارز را به کشور بازنگردانده‌اند باید محاکمه شوند زیرا ارز متعلق به این کشور بوده است. این افراد مسبب فشاری هستند که اکنون مردم در گرانی‌ها آن را تحمل می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
کمبود داروی بیماری‌های خاص باعث مشکلات زیادی برای این دسته از بیماران شده است، چرا وزارت بهداشت نسبت به تامین این داروها تعلل می‌کند؟
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز وارد دوره و صحنه جدیدی شده‌ایم، اظهار داشت: خوشبختانه امروز اتفاق نظر داریم که باید در برابر آمریکا و تحریم بایستیم و در این زمینه هیچ اختلاف نظری بین مردم و مقامات کشور وجود ندارد.

اگر اینجوره پس چه موضوع مهم سیاسی دیگری هست که میخواستی رفراندوم برگزار کنی؟؟؟؟؟
موضوع برادر عزیز فتنه گره؟!
هیهات من الذله
Iran, Islamic Republic of
اختیارات بیشتر می خوای؟!...
Iran, Islamic Republic of
روحانی میگه چطور همین دولت در دوره یازدهم توانست تورم را مهار و رشد اقتصادی را ارتقاء دهد؟
معلومه با رکود! رکود تورمی داشتیم جناب!
جواد
روحانی کاهش درآمد دولت و محدود شدن ارتباطات بانکی با دنیا را از جمله مشکلات موجود دانست
ما نفهمیدیم قبل از برجام محدودیت ارتباطات بانکی بود و با برجام خواستند برطرف کنند و یا پسابرجام محدودیت ارتباطات بانکی ایجاد شد؟!
Iran, Islamic Republic of
با تعطیل کردن پروژه ها و نگهداشتن مصنوعی نرخ ارز و ایجاد رکود عمیق تورم را مهار کردید که وقتی کش تیرکمون از دستتون دررفت منجر به تورم وحشتناک فعلی شد

با استخراج و فروش نفت (عبارت تولید نفت فقط یه کلمه طنز میتونه باشه) اندکی شاخص بی معنای رشد را تغییر دادید

چه منتی بر سر مردم ... ؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه سری است که همان حامیان برجام و FATF در مجلس و دولت از استانی شدن انتخابات هم دفاع می‌کنند؟! آیا خسارت‌های برجام برای کشور و مردم کافی نیست؟
Iran, Islamic Republic of
‌ شهرداری اجاره کیوسک‌های سطح شهر تهران را صد برابر افزایش داده پرداخت چنین مبلغ گزاف از توان ما خارج است
Iran, Islamic Republic of
چطور اگر یک فتنه‌گر مورد تعرض یک کفش و... قرار می‌گیرد بلافاصله دولت جلسه اضطراری و ویژه تشکیل می‌دهد ولی هیچ واکنش و دلجویی از خانواده شهید قاسمی که مورد حمله ناجوانمردانه یک اراذل و اوباش قرار ‌گرفت و به شهادت رسید، نشد؟!
Iran, Islamic Republic of
نایب رئیس مجلس که در برابر لغو یک کنسرت غوغا به پا کرده چرا در برابر شهادت مظلومانه طلبه شهید همدانی، هیچ واکنش در خور توجهی از خود بروز نداد؟!
سرور
Iran, Islamic Republic of
مشک آنست که ببوید نه آنکه دباغ بگوید!
oo
Iran, Islamic Republic of
مجید جان!
دباغی مال پوست حیواناته!!!! مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید
سرور
Iran, Islamic Republic of
....
سرور
Iran, Islamic Republic of
کجای حرف بنده توهین یا تمسخر کسی بود که حذف کردید؟!
بنده گفتم خودم هم اصل شعر را می دانستم.
Iran, Islamic Republic of
ناکامی دولت روحانی درمدت 14 ماه برای حل مشکلات اقتصادی و کشور شرم اوراست.
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
فعلا كه اقا زاد ها املاك خود فروختن بنابر اين فتيله دلار را پايين اورديم كه دلار بيشتري كاسب شوند
Iran, Islamic Republic of
كاهش دلار و طلا با رفتن ملك و خودرو مشكوك است
Iran, Islamic Republic of
اختیارات ویژه؟؟؟
باز چه خوابی دیدین؟؟؟؟
از همین امکانات و اختیارات تون هم نمی تونید استفاده کنید فقط حرف میزنید
علی
Iran, Islamic Republic of
این دولت از همان اول هم ........ بود چه برسد به اکنون اختیارات بیشتر می خواهی....
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
منظورتون از اختیارات بیشتر چیه جناب پرزیدنت ؟؟ لابد دوباره میخواین دو قطبی معیشت مذاکره راه بندازین ؟؟ یعنی فکر می کنید با این فشارهای اقتصادی که روی مردم هست کسی حاضر به شما اجازه بده موشک ها رو هم به فنا بدی و طومار امنیت کشور رو هم مانند اقتصاد درهم بپیچی ؟؟؟ !!!
Iran, Islamic Republic of
اختیارات تام به رئیس جمهور از ظرفیت رئیس جمهور خارج است...
Iran, Islamic Republic of
برو دکتر...
Iran, Islamic Republic of
باز حرف پوپولیستی ب.... چرا در ماههای اول توافق برجام (نافرجام) آن را فتح الفتوح خود میدانستی و الان مشکلات را از خود نمی دانی و دنبال اختیار ویژه ای. جنابعالی که اختیار ویژه نداشتی چرا کاندید شدی؟
United Kingdom
دولت شما همینطوریش مملکت را بقهقرا برده.
حالا اختیار ویژه هم میخواهید ....!!
Iran, Islamic Republic of
هیچ مسئولی از درد مردم که گرانی کمرش راخم کرده خبر ندارد.
Iran, Islamic Republic of
...
آمریکا به خاطر استقلال خواهی و ظلم ستیزی مردم ایران، با ما دشمنی دارد پس ما هم آغازگر این جنگ هستیم و هم پایان بخش خواهیم بود.
Iran, Islamic Republic of
خودت هم به اين حرف باور داري الان ما تحت ظلم و ستم خرده بورژوا هستيم شما فكر ميكنيد اين دو شركت خودرو ساز به مردم ظلم نمي كنند بانك ها عادل هستند
....
حتی اگر صد درصد دنیا هم با دلار معامله می کردند دولت اگر برنامه داشت می توانست سیاست مالی و پولی دوجانبه با کشورها به راه بیندازد چنانکه روسیه چین برزیل هند و بعضی کشورها راه انداخته اند مشکل از کدخدا باوری است.!!!
Iran, Islamic Republic of
...
دلیران تنگستان
Iran, Islamic Republic of
شاید شما همان دولت قبل باشید ولی قطعا ما دیگر آن ملت قبل نیستیم !!!
علی
Iran, Islamic Republic of
اگه منظورت از اختیارات ویژه، مذاکره دوباره باآمریکا وغرب است، می گوییم زیاد جدی نگیر!!!!!!
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
حسن روحانی رئیس جمهور گفت: طرفدار مذاکره‌ام اما نه در شرایط کنونی، شرایط درحال بهترشدن است.

آقای روحانی،
منتظر شرایط بهترشدن ابداً عاقلانه نمی‌باشد زیرا بعید نیست مانند سال 66 شرایط رو به وخامت نهد و در سال بعد با سرافکندگی مجبور به مذاکره شویم......
Iran, Islamic Republic of
....
سنگ پا
Iran, Islamic Republic of
آن یکی می گفت اشترراکه هی
ازکجامی آیی ای فرخنده پی
گفت ازحمام گرم کوی تو
گفت این پیداست اززانوی تو.....!!!!!!
اعتمادبه نفس درحدلالیگا
Iran, Islamic Republic of
آقا ما اگه « دولت کارآمد» نخوایم، کیوبایدببینیم...؟؟؟؟!!!!!!!!
توجیه الملوک
Iran, Islamic Republic of
جالبه....!!!!!خوب بزرگوار،
مگه مثلادرحوزه ی ارزوسکه شمااختیارکامل نداشتی؟؟؟
مگه درصنعت خودرووواردات خودرواختیارنداشتی؟؟؟
مگه درحوزه ی ارزاق عمومی اختیارنداری؟؟؟؟
خوب چراوضعیت اینقدربی سروسامانه...؟؟؟
شمابگو دقیقاچه شاهکاری میخوای بکنی که اختیارات بیشترمی خوای...؟؟؟؟
Romania
همه از همت این دولت ماست
...!!!
عبداله
France
....
علی
United States
لطفا به زبون سرخه ای بگو دقیقا چه اختیاری ویژه نیاز داری که بتوانی برای مردم کشورت پیاز با قیمت مناسب تهیه کنی.
بقیه مایحتاج گوشت و مرغ و رب گوجه و ماکارونی با قیمت های سرسام آور مردم را به گوشه برده و توان خرید ندارن.
برای ارزان کردن اینها کلیدتو نشون بده.
بابک
Iran, Islamic Republic of
اختیارات ویژه یعنی بستن دست قوه قضاییه یعنی هر کاری خواستیم
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی بهانه جویی بسه دیگه!
در تمام مسائل مملکت بغیر از قوه قضائیه و اختیارات رهبری، اختیار ویژه داری....!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا برای بهتر شدن اوضاع باید اختیارات کنونی دولت را کمتر کنند.

در مسئله ارز و سکه و خودرو و مسکن و هسته ای باید اختیار از دولت گرفته شود و به مجمع دلسوزی داده شود. تا مردم به صورت خودجوش و جهادی حل کنند.
همانطور که در سیل و زلزله مردم و دلسوزان وارد شدند ...
Iran, Islamic Republic of
اختیارات جدید می خوان ایشون؟؟؟!!!

علی برکت الله!!
سلام
Iran, Islamic Republic of
اختيار ويژه درخواستي شما يعني چه ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
اکبر
United States
...
ب
Iran, Islamic Republic of
...