سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۲

برد تلخ پرسپولیس در شب خداحافظی ژاوی

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب: 687136
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در آخرین دیدار لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر به پیروزی رسید.
برد تلخ پرسپولیس در شب خداحافظی ژاوی
به گزارش جهان نيوز، تیم پرسپولیس در آخرین دیدار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم السد قطر رفت که  بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس شانسی برای صعود نداشت و از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بود اما در این مسابقه بازی زیبا و تهاجمی ارایه کرد و در روز خداحافظی ژاوی در ورزشگاه آزادی با یک دسته‌گل سرخ کاپیتان سابق بارسلونا را بدرقه کرد. السد با وجود این باخت همچنان صدرنشین است تا بازی الاهلی عربستان و پاختاکور برگزار شود و در صورت برد پاختاکور ، تیم السد به عنوان تیم دوم از این گروه صعود خواهد کرد. پرسپولیس هم با کسب دومین برد به طور موقت به رده سوم جدول صعود کرد. این برد بی ‌حاصل و تلخ فقط مرهمی بر روی زخم سرخپوشان ایرانی بود ک فصل گذشته نایب قهرمان آسیا بودند اما این فصل از مرحله گروهی صعود  نکردند.

شاگردان برانکو در این فصل لیگ قهرمانان آسیا سه باخت متحمل شدند که در دو بازی اشتباه داوری عامل باخت سرخپوشان ایران بود.

داور: کریشانتا پررا ( سریلانکا)

کمک داوران: هاتونگا پالیتا – نمل پریانگا ( سریلانکا)

کارت زرد: شجاع خلیل زاده، علیرضا بیرانوند( از پرسپولیس) پدرو( السد)
کارت قرمز:-
گل: مهدی ترابی( دقیقه ۱۶)، علیرضا علیپور( دقیقه ۶۷) برای  پرسپولیس 

ترکیب پرسپولیس ایران:
علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه، امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، سروش رفیعی( از دقیقه ۷۹ مهدی شریفی)، احمد نوراللهی، مهدی ترابی( از دقیقه ۸۹ محمد اسدی)، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، شایان مصلح( از دقیقه ۵۴ محمد نادری) و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب السد قطر:
سعد الشعیب، بوعالم خوخی، عبداله حسن، پدرو میگوئیل کوریرا( از دقیقه ۵۵ علی اسداله)، سالم الحریری، ژاویهرناندز، یونگ وو یونگ( از دقیقه ۶۱ حمید اسماعیل)، تارک سالم، حسن هیدوس، بونجاح، اکرم عفیف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما هم میگیم برده
Iran, Islamic Republic of
حتما هنوز نتیجه بازی استقلال و العین دست سردبیر ورزشی عقده ای جهان نیوز نرسیده که تیتر نزده