جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

لاریجانی گزینه نهایی کدام فراکسیون شد؟

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 687088
نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: با توجه به مجموعه مذاکرات صورت گرفته آقای حاجی بابایی از کاندیداتوری ریاست برای ریاست مجلس انصراف داد و نهایتا علی لاریجانی به عنوان گزینه نهایی انتخاب خواهد شد.
لاریجانی گزینه نهایی کدام فراکسیون شد؟
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به نشست شب گذشته فراکسیون نمایندگان ولایی -که بنده در آن حضور نداشتم- گویا قرار بر این شده که ائتلاف صورت گیرد با فراکسیون مستقلان یک لیست واحد بدهیم.

وی افزود: نهایتاً مقرر شد علی لاریجانی به عنوان گزینه نهایی کاندیداتوری ریاست مجلس اعلام شود و البته در آخرین نشست حاجی بابایی از این کاندیداتوری انصراف داد.

کاتب تصریح کرد: بنده به عنوان گزینه دبیری هیأت رئیسه برای دو فراکسیون نمایندگان ولایی و مستقلان انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه البته به محمد دهقان برای گزینه کاندیداتوری در هیأت رئیسه پیشنهاد داده شد اما او قبول نکرد، گفت: محمدحسین فرهنگی و عبدالرضا مصری نیز به عنوان گزینه نواب رئیس انتخاب شدند.

کاتب بیان کرد: با توجه به آخرین مذاکرات احتمالاً امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و اسدالله عباسی برای گزینه کار پردازان هیأت رئیسه معرفی شوند.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *