جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

خبر بد برای نماینده فوتبال ایران در آسیا

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 687086
هشت بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تک کارته هستند و احتمال دارد نخستین دیدار مرحله حذفی را از دست دهند.
خبر بد برای نماینده فوتبال ایران در آسیا
به گزارش جهان نيوز، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های ذوب آهن ایران و النصر عربستان باید در کربلا به مصاف هم بروند و ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند. علیرضا منصوریان برای دیدار با نماینده سعودی‌ها میلاد فخرالدینی و کریسیتین اوساگونا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و مسعود ابراهیم زاده نیز مصدوم است و به دیدار با نماینده عربستان نمی‌رسد.
 
البته خبر بد برای نماینده فوتبال ایران در آسیا این است که هشت بازیکن نماینده سبزپوش ایران تک کارته هستند  و  هر کدام از آن‌ها اگر کارت زرد دریافت کنند، تقابل با الوحده امارات یا الاتحاد عربستان در نخستین دیدار مرحله حذفی را از دست خواهند داد.

قاسم حدادی فر،   وحید محمدزاده، محمدرضا حسینی، محمدرشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، زبیر نیک نفس، حمید بوحمدان و امیر ارسلان  مطهری ستاره‌های ذوب آهن هستند که با دریافت کارت زرد از والنتین کوالنکو ازبکستانی مسابقه رفت دیدار حذفی را از دست می‌دهند.  

تیم‌های ذوب آهن ایران و النصر عربستان در ورزشگاه کربلا روز سه شنبه ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت و قضاوت این مسابقه نیز برعهده والنتین کوالنکو ازبکستانی است و آندری تی ساپنکوف و تیمور گایلولین او را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *