سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

روحانی فردا به آذربایجان غربی سفر می‌کند

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 687029
استاندار آذربایجان غربی از سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.
روحانی فردا به آذربایجان غربی سفر می‌کند
به گزارش جهان نيوز، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور واعضای هیئت دولت گفت:ظهر فردا /۳۱ اردیبهشت ماه /حسن روحانی رئیس جمهور به همراه برخی از وزیران به استان آذربایجان غربی سفر می‌کند.

استاندار آذربایجان غربی گفت:همزمان با سفر رئیس جمهور،سد کرم‌آباد پلدشت،بزرگترین طرح اقتصاد مقاومتی شمال غرب کشور  که یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شده و آماده آبگیری است.

شهریاری افزود:این سد از جمله سد‌های ساخته شده خارج از بستر رودخانه در آذربایجان غربی است که برای آبگیری آن، ۲۰ کیلومتر خط انتقال آب از سد ارس و سه ایستگاه پمپاژ احداث شد.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد:با اجرای این طرح، آب مورد نیاز به میزان ۱۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب در سال جمع آوری و توسط ایستگاه پمپاژ به زمین‌های حاشیه رودخانه ارس منتقل می‌شود و بالغ بر ۱۹ هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی منطقه در پلدشت و شوط تحت پوشش قرار می‌گیرد.

وی افزود:رئیس جمهور علاوه بر افتتاح پروژه‌ سد کرم‌‌آباد پلدشت، همزمان نیز پروژه‌های مربوط به آب را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *