پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سری جدید «ایرانگرد» در نوروز ۱۴۰۰

يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 686900
قارایی تهیه کننده و مجری مستند «ایرانگرد» درباره آخرین وضعیت تولید این مستند توضیحاتی ارائه داد.
سری جدید «ایرانگرد» در نوروز ۱۴۰۰
به گزارش جهان نيوز، جواد قارایی تهیه‌کننده و مجری مستند تلویزیونی «ایرانگرد»، درباره آخرین وضعیت تولید این برنامه گفت: از زمانی که سری جدید مستند کلید خورد، سفر‌های استانی ما نیز آغاز شد. تا امروز به استان‌های کردستان، گیلان و چهارمحال بختیاری سفر کرده و تصویربرداری‌های این بخش‌ها را به پایان رسانده‌ایم.

وی اظهار کرد: سفر به استان‌های دیگری را هم در برنامه داریم که شامل کرمان، هرمزگان، خراسان شمالی و رضوی می‌شود. در فصل گذشته به استان سیستان و بلوچستان سفر و بخش بلوچستان این استان را معرفی کردیم. در سری جدید قصد داریم با سفر دوباره به این استان زیبا، بخش سیستان را پوشش دهیم و تصاویر این خطه چشم نواز را به همه نشان دهیم.

قارایی همچنین درباره تعداد قسمت‌های سری جدید این برنامه که در حال تولید است، بیان کرد: پیش بینی ما تولید مستندی ۲۰ قسمتی است که هر قسمت شامل بخش‌های مختلفی از سفر‌ ما می‌شود. به گفته همکارانم من خیلی سخت گیر هستم ولی همه تلاشم این است که بهترین کیفیت را داشته باشیم و شاید به همین دلیل تولید این مستند طولانی تر شده است.

وی در پایان تأکید کرد: همه تلاش گروه و من این است که بتوانیم کار را به نوروز ۱۴۰۰ برسانیم؛ هرچند شاید کار سختی به نظر برسد که این حجم از تصاویر و راش را بتوانیم تدوین کنیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: مستند تلویزیون
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *