جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

معارفه جانشین و معاونین جدید سپاه پاسداران

يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 686845
مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاونین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
معارفه جانشین و معاونین جدید سپاه پاسداران
به گزارش جهان نيوز، مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاونین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، سردار فدوی جانشین کل سپاه، سردار نقدی معاون هماهنگ کننده، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضا، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام والمسلمین طائب مسئول اطلاعات سپاه و جمعی دیگر از فرماندهان برگزار شد، دریادار علی فدوی به عنوان جانشین فرمانده کل، سردار نقدی به عنوان معاون هماهنگ کننده و سردار حسین نجات به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شدند.

به گزارش فارس، در پی انتصاب سردار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار علی فدوی که تا پیش از این معاون هماهنگ کننده سپاه بود به عنوان جانشین منصوب شد و جای خود را به سردار نقدی داد.

سردار محمدرضا نقدی تا پیش از این انتصاب، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بود که اکنون سردار نجات بجای وی معرفی شده است.

سردار محمدحسین نجات نیز جانشین حجت‌الاسلام طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه بود که در پی تغییرات اخیر در حوزه اطلاعات سپاه و معرفی حسین طائب به مسئولیت این حوزه، سردار حسن محقق جایگزین او (سردار نجات) شده است.

منبع:فارس
برچسب ها: معارفه سپاه معاون
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
ایران هرگز تهدید یا خطری برای هوانوردی در خلیج فارس نبوده است.....