چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تخلف سنگین یک شرکت تعاونی در البرز

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 686773
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: تخلف یک شرکت تعاونی در البرز بالغ بر 68 میلیارد تومان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز تعزیرات حکومتی استان در حال پیگیری است.
تخلف سنگین یک شرکت تعاونی در البرز
به گزارش جهان نيوز، علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: یک شرکت تعاونی در این استان ایجاد شد تا مواد پتروشیمی استان را تحویل بگیرد و میان شرکت های نیازمند مواد اولیه توزیع کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز اذعان کرد: شخصی به عنوان واسطه برای این امر معرفی شد اما مواد اولیه از سوی وی به شرکت های تولیدی نرسید و در بازار آزاد به فروش رسید؛ ارزش ریالی این مواد اولیه پتروشیمی ۶۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی تصریح کرد: این پرونده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت مطرح و تشکیل شده و در شعبه هفتم سازمان تعزیرات حکومتی البرز در حال پیگیری است و متهم اصلی پرونده، مدیرعامل شرکت تعاونی بوده که پس از احضار، دفاعیات خود را در این زمینه ارائه داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز ادامه داد: متهم دیگر این‌ پرونده شخصی است که به عنوان واسطه معرفی شده بود؛ وی نیز شناسایی شده و پیگیری های لازم جهت دستگیری او در حال انجام است.

مختاری با بیان اینکه طبق گزارش اولیه، تا کنون مستندات لازم‌ جهت اثبات عدم‌ تخلف در این زمینه ارائه نشده است، خاطرنشان کرد: قانون، جزای نقدی سنگینی را برای عرضه خارج از شبکه کالای اساسی در نظر گرفته که در آن تشدید مجازات در انتظار محتکران و گرانفروشان است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *