پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سرور مجازی بلوسرور

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 686716
بلوسرور با تجربه و سابقه چندین ساله در ارایه سرویس های اینترنتی ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی، با بروزرسانی سرویس های فعلی VPS ها ، اقدام به ارایه سرور مجازی با هارد SSD NVME کرده است.
بلوسرور با تجربه و سابقه چندین ساله در ارایه سرویس های اینترنتی ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، با بروزرسانی سرویس های فعلی VPS ها ، اقدام به ارایه سرور مجازی با هارد SSD NVME کرده است. امروزه در عصر IT و فناوری اطلاعات شاهد خدمات جدیدی هستیم که سبب کیفیت در کارها و خدمات ما میشوند. به همین جهت اگر صاحب کسب و کار قدیمی هستین یا قصد راه اندازی کسب و کار جدیدی رو دارین ، نیاز به تهیه سرویس های جدید و بروز رو دارین تا از سایر رقبای خود ، به عنوان پیشرو کسب و کارتون فعالیت کنین. مجموعه blueserver.ir با ارایه سرور مجازی های جدید این امکان را به کاربران میدهد تا از این خدمات نوین استفاده کنند.

 

خرید VPS

سرویس های VPS بلوسرور دارای تنوع زیادی برای کاربران از نظر استفاده شخصی، حرفه ای میباشد و با توجه به پلن بندی های انجام شده، کاربران میتوانند از پلن های پایه تا بالاترین پلن های حرفه ای را تهیه کنند ، VPS های بلوسرور در حال حاضر در 2 لوکیشن متفاوت آلمان و فنلاند ارایه میشوند که از ویژگی های این دیتاسنتر میتوان به ، ترافیک نامحدود سرورها ، کیفیت خوب لینک ارتباطی به کشور ایران ، کیفیت بالای سخت افزار ، پشتیبانی خوب و ... نام برد. مجازی سازی یعنی تقسیم منابع سرور اختصاصی است. که یک سرور را به چند سرور بصورت مجازی و با استفاده از مجازی سازهای  به دلیل کاهش هزینه انجام میدهند اما منابع و کیفیت اختصاصی رو شاهد خواهید بود.
 
 
 

خرید سرور مجازی

سخت افزارهای ارایه شده برای خرید سرور مجازی با بروزترین و قدرتمند ترین سخت افزارهای فعلی با CPU های قدرتمند intel ، ram ddr4 ، هارد های نسل جدید NVME و ... برای مجازی سازی ارایه میشود و مجازی سازی این سرورها با مجازی ساز Vmware esxi انجام شده است. سرور مجازی های ارایه شده توسط مجازی ساز vmware esxi که امکان نصب سیستم عامل ویندوز و لینوکس را دارند دارای منابع اختصاصی هستند. و کاربران در هنگام سفارش میتوانند سیستم عامل و پلن مورد نیاز خودشون رو انتخاب کنند و بعد از سفارش ، پشتیبانی بلوسرور اقدام به راه اندازی سرور کاربران میکند.

 

سرور مجازی nvme

قبلا سریعترین هاردهای SSD سرعتی حدود  555 MB/s  داشتند ، اما این سرعت با ارایه هارد های SSD NVME به سرعت حدود 3GB/s رسید ، سرعتی از حدود حداقل 25 برابر بیشتر که یک اتفاق فوق العاده بود ، که این سرعت بالا که باعث سریعتر شدن و بازدهی بالای سرور میشود، از میزان latency کم کرده و تاخیر در ارایه اطلاعات رو از بین برده و فشاری که با هارد های نسل قدیم روی CPU و Ram ایجاد میشد رو کم کرده. کاربران و صاحبان سایتی که قصد خرید سرور مجازی را دارند میتوانند از وب سایت بلوسرور بازدید کنند. آموزش های مربوط به هاستینگ که در وبلاگ بلوسرور قرار داده شده بصورت متنی و تصویری بصورت کامل اطلاعات لازم در مورد مدیریت سرور را به کاربران میدهد.
 
منبع : بلوسرور blueserver.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *