کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش ژنرال به قهرمانی پرسپولیس

28 ارديبهشت 1398 ساعت 9:13

قلعه نویی گفت: نگاه ما باید به همه تیم‌ها نگاه عدالت طلبی باشد. من اصلاً به مسائل فنی کاری ندارم. به پرسپولیس و هوادارانش و برانکو که دوست خوب من است تبریک می‌گویم.


به گزارش جهان نیوز، سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تا پایان جام حذفی به هیچ تیم دیگری جز سپاهان فکر نمی‌کند.امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: من این فصل قول قهرمانی ندادم. سه تیم در لیگ بالای ۱۰۰ میلیارد هزینه کردند اما ما ۴۰ میلیارد هزینه کردیم. استقلال و پرسپولیس مربیان‌شان ۲ تا ۳ سال در تیم‌هایشان حضور داشتند.


او ادامه داد: نگاه ما باید به همه تیم‌ها نگاه عدالت طلبی باشد. من اصلاً به مسائل فنی کاری ندارم. به پرسپولیس و هوادارانش و برانکو که دوست خوب من است تبریک می‌گویم. او یکی از بهترین‌های مربیان خارجی‌ای است که به ایران آمده. به تیم پدیده هم تبریک می‌گویم. آن‌ها یک فوتبال مدرن به نمایش گذاشتند و تنها تیمی بودند که ما را تحت فشار گذاشتند. امیدوارم این قهرمانی‌ها باعث نشود که مشکلات فوتبال ما دیده نشود.

قلعه‌نویی که در تلویزیون صحبت می‌کرد در مورد شایعه رفتنش به استقلال هم گفت: من واقعیت را می‌گویم. استقلال جز خاطرات زندگی من است. من موقعی در استقلال بودم که شرایط خوبی نداشت و ما با عشق برای این تیم کار کردیم. در آن زمانی که تیم در دسته سوم بود.

اسنادش هم موجود است. خیلی‌ها مثل زرینچه در آن زمان به تیم کمک کردند اما خیلی‌ها هم پول‌شان را گرفتند و رفتند. تا این لحظه هیچ باشگاهی با من صحبت نکرده است و من هم تا پایان جام حذفی به تیم دیگری فکر نمی‌کنم.
 
منبع: ایسنا


کد مطلب: 686675

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/686675/واکنش-ژنرال-قهرمانی-پرسپولیس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com