جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تیم‌ها دیگر اردوی خارجی نخواهند رفت

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 686669
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال اردوی خارجی برای تیم های لیگ برتری ممنوع اعلام شد.
به گزارش جهان نيوز، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در رابطه لغو اردوی خارجی تیم های لیگ برتری بیان کرد: با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری که کشور باید آرایش دفاعی داشته باشد، جلسه‌ای که با حضور سلطانی‌فر وزیر ورزش و ۱۶ تیم لیگ برتری برگزار شدبه این نتیجه رسیدیم که در لیگ برتر سال آینده جذب بازیکن خارجی را محدود کنیم تا مسائل مالی مانند بحث کی‌روش، شفر و سایر موارد که در حال حاضر در AFC مطرح است به وجود نیاید. در این جلسه همچنین تاکید شد حتی‌المقدور باشگاه‌ها از امکانات داخلی استفاده کنند و حتی اردو‌های خود را در داخل کشور برگزار کنند.
 
وی در ادامه گفت: در واقع ما دیگر مجوز برگزاری اردوی خارجی را صادر نمی‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم از امکانات داخلی استفاده کنند.ما باید کرسی‌های بین المللی را حفظ کنیم و صرفه جویی نیز در تمام بخش‌ها داشته باشیم، مثلا اینکه از پیراهن‌های تولید داخل استفاده کنیم. عدم وجود پرونده بین المللی در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از دیگر تاکیدات ماست، همچنین حضور بازیکنان خارجی را هم با محدودیت‌هایی مواجه خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *