سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۲

حباب قیمتی خودرو می‌شکند

جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب: 686662
نماینده مجلس گفت: سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر فروش فوری توانست تا حدودی بازار خودرو را سامان دهد.
حباب قیمتی خودرو می‌شکند
به گزارش جهان نيوز، رمضانعلی سبحانی فر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار در روز‌های اخیر، گفت: سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر فروش فوری در درازمدت توانست تا حدودی قیمت‌ها را کاهشی کرده و بازار خودرو را سامان دهد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست فروش فوری و فروش خودرو ۵ درصد زیر قیمت بازار باعث افزایش تولید خودروسازان شد، در نتیجه با عرضه بیشتر بازار تا حدودی کنترل و قیمت‌ها روند نزولی گرفته و متعادل شود.

کنترل قیمت‌سازی در فضای مجازی از جولان دلالان در بازار جلوگیری کرد
وی اظهار کرد: با کنترل قیمت سازی در فضای مجازی و جلوگیری از جولان دلالان نه تنها از افزایش قیمت خودرو در بازار جلوگیری شد بلکه کاهش قیمت چهارچرخ‌ها در روز‌های اخیر را نیز رقم زد.

حباب قیمتی خودرو می‌شکند
این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه در صورتی که مردم سرمایه‌های خود را روانه بازار خودرو نکنند حباب قیمتی خودرو می‌شکند، تصریح کرد: در صورتی که میزان تولید خودروسازان افزایش پیدا کند -که با توجه به بررسی روند تولید این شرکت‌ها در ماه‌های اخیر موضوع دور از انتظاری نیست- کاهش قیمت خودرو تداوم داشته و بازار ساماندهی می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که افزایش تولید در دستور کار خودروسازان قرار گرفته و وزارت صنعت، معدن و تجارت تمام توان خود را برای کاهش قیمت چهارچرخ‌ها در بازار به کار می‌برد کاهش بیشتر قیمت خودرو در بازار طی روز‌های آینده حتمی است.

منبع:خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه دادش عمدا گرون شده و دلار عمد ا ارزون كه ريال حاصل از فروش خودرو تبديل به دلار بيشتري شود و از كشور خارج شود
Iran, Islamic Republic of
یک پلوس پراید 145 هزار تومان!
اون هم پراید مدل 85 که برای چهارسر عائله داره استفاده میشه. در کمتر از سه ماه نزدیک یک میلیون تومان هزینه تعمیر و لوازم یدکی کردم که هیچ ضمانتی ندارد.
...