جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۸۰
انتقاد شدیداللحن امام جمعه مشهد از وضعیت بازار

آیت‌الله علم‌الهدی: خرما که از آمریکا وارد نمی‌شود/ افزایش قیمت خرما هم مربوط به آمریکاست؟/ یک عده سودجو به جان مردم بیفتند و در یک بازار آزاد هر چه می‌خواهند بدزدند و بچاپند و کسی جلویشان را نگیرد؟/ اینکه مربوط به فشار آمریکا نیست

جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 686653
امام جمعه مشهد گفت:جنگ امروز، جنگ اراده‌هاست و ما در اراده، قوی‌تر از آمریکا هستیم.
آیت‌الله علم‌الهدی: خرما که از آمریکا وارد نمی‌شود/ افزایش قیمت خرما هم مربوط به آمریکاست؟/ یک عده سودجو به جان مردم بیفتند و در یک بازار آزاد هر چه می‌خواهند بدزدند و بچاپند و کسی جلویشان را نگیرد؟/ اینکه مربوط به فشار آمریکا نیست
به گزارش جهان نيوز، آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  در جوار بارگاه مطهر رضوی گفت: کلام ما در خطبه اول درباره وعده‌های خدا در قرآن بود؛ ذات مقدس پروردگار در سوره مبارکه انعام راجع به این وعده‌ها دو آیه را عنوان کرده است.

وی تصریح کرد: انبیاء قبل از پیامبر، در موقعیت‌ها و اقلیم‌های مختلف و در میان اقوام گوناگون از طرف خدا مبعوث شده و غالبا در برابر مستکبران و قدرتمندان، با تکذیب و ایذاء روبرو می‌شدند و نتیجه مقاومت در برابر این رویکرد این بود که اصولا بندگی خدا و عبودیت پروردگار را بجا آورند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بندگی خدا با پذیرش استکبار سازگار نیست، زیرا این انسان غیرخدا را بندگی نمی‌کند و جریان استکباری می‌خواهند از مردم برای خودشان برده‌سازی کنند و آن را در استخدام امیال و نفسانیات و هوا و هوس خود داشته باشند.
 
آیت الله علم الهدی افزود: هشت سال تمام دنیا به سر ما ریختند و خواستند با تسلیحات ما را نابود کنند و حتی سیم خاردار به ما نمی‌دادند و شاهد بودیم که آن هشت سال تمام شد و بر آن هشت سال نیز ۳۲ سال گذشته و مردم دنیا می‌بینند که دشمن ناپاک ما به ذلت و نابودی از میان رفت و عزت و آقایی و سیادت ما امروز چند برابر شده است.

وی تصریح کرد: قرآن در سوره مبارکاه صافات آیه ۷۱ عنوان می‌کند نصرت خداوند متعال شامل حال مومنان می‌شود و لشگر ما، لشگر غالب است؛ خدا این مسئله را در تکوین و سرنوشت دنیا ثبت کرده که پیروز مومنان و پیامبران هستند و شرط این مسئله، مقاومت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، تمرین مقاومت است گفت: امروز مقارن با سالروز رحلت خدیجه کبری (س) است؛ بانوی عزیز و عظیمی که در عرصه فداکاری‌ها و در شعاع مقاومتش، وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) توانستند پرچم این شریعت را برپا بدارند و اسلام را توسعه دهند؛ شخصیت این بانوی باعظمت از لحظه ابتدایی بعثت به عنوان یک عامل قطعی در آرامش‌بخشی رسول الله و در نیروبخشی پیامبر اکرم (ص) در توسعه و ترویج دین موثر بود.

آیت الله علم الهدی افزود: این خسارت‌ها و ضربات عرصه خانواده پیامبر را تحت تاثیر قرار می‌داد، اما خدیجه (س) در مقابل همه ناملایمات ایستاده بود. وجود این شخصیت‌های برجسته و این الگو‌های باعظمت در تاریخ اسلام تنها بیان محسنات آن‌ها نیست؛ بلکه برای سرمشق قرار دادن آنهاست که ما در زندگی دنباله آن‌ها راه بیفتیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکای ملعون بعد از ۴۰ سال شکست در مقابله وارد فاز جدیدی شده و به تعبیر مقام معظم رهبری، آرایش جنگی گرفته تصریح کرد: جنگ نظامی چیزی نیست که راه بیفتد؛ ما اهل جنگ نظامی نیستیم و آمریکا نیز جنگ نظامی را به منفعت خود می‌بیند؛ آنچه به عنوان آرایش جنگی دست زده، اما دو عامل و هدف دارد؛ عامل نخست ایجاد فشار‌های اقتصادی از طریق تحریم نفت ایران و تحریم بانکی و در منع از انتقال ارز و پول و روابط تجاری و در این فشار بی‌رحمانه اقتصادی می‌خواهد ما را قرار دهد تا تسلیم شویم.

امام جمعه مشهد گفت: عامل دوم، ایجاد رعب و ترس است؛ این عربده‌هایی که امروز رئیس جمهور آمریکا می‌کشد ۴۰ سال است آن را تجربه کرده‌ایم؛ روسای جمهور پیشین نیز عربده داشتند، اما ترامپ عربده‌هایش وقیح‌تر و خشن‌تر است و مردم ما در مقابل عربده‌های آمریکا عقب نشینی نکرده‌اند.
 
آیت الله علم الهدی افزود: هرچه بیشتر عربده بکشد دلالت بر ضعف و ناتوانی بیشتر است؛ مهم این است که ما نترسیم؛ نه از فشار اقتصادی هراس داشته باشیم و نه از عربده کشی فضای مجازی هراس داشته باشیم. آمریکا می‌خواهد اراده ما سست و سپس تسلیم شویم و این تسلیم یعنی تسلیم به نابودی است. هیچ چیز برای یک ملت بدتر از «استصباع» نیست که سبب تسلیم شدن ملت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عربده‌کشی آمریکا با هدف ایجاد هراس و کنار گذاشتن همه چیز است تا طعمه شویم تصریح کرد: مذاکره با آمریکا سر چه چیز؟ آمریکا می‌گوید موشک نسازید، زیرا این موشک‌ها حداقل بردش ۲۰۰۰ کیلومتر است که تمام پایگاه‌های نظامی و سرباز و نیروی آمریکا را در منطقه در تیررس دارد و اسرائیل نیز در تیررس موشک ماست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با این صراحت و وقاحت ادعای مذاکره دارد، اما مذاکره بر سر چه چیز؟ این‌ها را کنار بگذاریم راه بانک و نفت را باز می‌کنید؟ می‌خواهد با یک حرکت، اسلام و نظام را نابود کند و فردی قداره کش مانند شاه را بگذارد که بر جان و مال و ناموس مردم حاکم شود.

آیت الله علم الهدی افزود: نباید هراس داشته باشیم و البته این بی منطق نیست؛ ۴۰ سال تجربه داریم و امام بزرگوار گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ خدایی که ۴۰ سال ما را مقابل آمریکا حفظ کرد این خدا پیر و ناتوان نشده است و امکانات و سرمایه‌اش نیز از دست نرفته و امروز نیز همین خدا را داریم و چرا باید بترسیم؟

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند در این جنگ آمریکا قطعا شکست خورده است، زیرا این جنگ، جنگ نظامی و اقتصادی نیست که دلار‌ها و تسلیحات آمریکا جواب بدهد؛ این جنگ، جنگ اراده‌هاست و ما در اراده، قوی‌تر از آمریکا هستیم. آمریکا به ما نمی‌رسد؛ نه آمریکا بلکه همه دشمنان داخلی و منطقه به ما نمی‌رسند، زیرا تمام انگیزه آن‌ها تا پای شکم و شهوتشان است. ما دنبال خدا می‌دویم و خدا از جان ما عزیزتر است، زیرا نشان دادیم ما عزیز و جوان و جان در راه خدا می‌دهیم و خدا و دین از عزیز ما عزیزتر است. چرا هراس داشته باشیم؟ ما خدا داریم.

خرما که از آمریکا وارد نمی‌شود چطور یک مرتبه کیلویی سی و چند تومان می‌شود؟
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جنگ احزاب سپاهیان اسلام شعار می‌دادند خدا مولای ماست و ما هراس نداریم و امروز باید با همه مشکلات بسازیم، اما عزیزان مسئول ما در مقاوم سازی ما مکلف هستند و باید مدیریت‌ها را به صورت جهادی به شکلی قرار دهند که مردم ما بتوانند مقاومت کنند.

آیت الله علم الهدی افزود: امروز در زندگی و معیشت خود دچار مشکلاتی هستیم که به آمریکا مربوط نیست؛ خرما که از آمریکا وارد نمی‌شود چطور یک مرتبه کیلویی سی و چند تومان می‌شود؟ این گرانی طاقت فرساست و حتی اقداماتی که صورت می‌گیرد بجای اینکه ۵۰۰ خانواده را زیرپوشش قرار دهد، ۱۰ خانواده را زیرپوشش می‌دهد. این مشکل گرانی قابل توجیه نیست؛ یک عده سودجو به جان مردم بیفتند و در یک بازار آزاد هر چه می‌خواهند بدزدند و بچاپند و کسی جلویشان را نگیرد؟ بازار را تنظیم کنید و مسئله گرانی در معیشت را حل کنید. اینکه مربوط به فشار آمریکا نیست.

وی تصریح کرد: مجاهدانه و مرد و مردانه وسط بیایند؛ به یکی از مسئولان گفتم حالا که برخی‌ها جا زده‌اند شما دور بزنید و بیائید وسط میدان؛ چشمتان به دیگران نباشد؛ روزی که ۸ سال می‌جنگیدیم، شب عملیات هر سپاهی و پاسدار و بسیجی و سرباز خودش یک عنصری بود که با تمام بعث عراق مقابل می‌دید؛ عزیزان مسئول ما مردم ما را مقاوم کنند و مجاهدانه وارد فعالیت شوند. در این گرانی به روی مردم بسته شود؛ بخش عمده فشار مربوط به نابسامانی بازار است.
برچسب ها: نماز جمعه مشهد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حاج اقا اختیارات رییس جمهور کم است بیشترش کنید اوقیمت خرما را زیر 5000 تومان می اورد مگر مشکلات مملکت را در صدروز حل نکرد
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا یعنی نمی دانید در ممکلت گل و بلیل اقازاده ها همه چیز را به اسم صادرات غارت می کنند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فقط آقا زاده ها نه نوچه هايشان نيز و بادمجان دور قابچين ها هم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگر حتما باید جنس ازآمریکا واردشود تا قیمتش چندین برابرشود؟
دریک اقتصاد بیمار گرانی و تورم درمورد هراجناسی طبیعی است
مگر ماست و شیر و لبنیات و میوه و پیاز و خیار و ... و بسیاری اقلام از آمریکا واردمی شود که قیمتش گران شده است؟
France
حاج آقا راستی از اشکنه چه خبر؟
United States
...
United States
...
Iran, Islamic Republic of
انتخاب این دولت درس عبرتی شد که مردم هنگام انتخابات کمی بصیرت به خرج بدن ...
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
بصیرت یعنی کی ؟ ....
Iran, Islamic Republic of
زمان محمودم که بصیرتمون رو نشون دادیم همین شد که ...
راه درمان کشور اجرای واقعی اسلامه بدون هیچگونه مصلحت سنجی من در آوردی در غیر این صورت با آدمای مختلف نتیجه خیلی فرق نمیکنه همونطور که تو این 40 سال مشاهده شده
Iran, Islamic Republic of
....
واقعا از این فرد چه توقعی دارید؟!
Iran, Islamic Republic of
♦ گزارش جنجالی

هفته‌نامه ۹دی در گزارشی مدعی شد:

⛔️ ماجرای پاسپورت دوم حسن روحانی و ۷۰ سفر به انگلیس چیست؟

🔻مطابق اطلاعاتی که در اختیار اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره مدیران دوتابعیتی گذاشته شده، حسن روحانی برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود که ۱۷ سال طول کشیده است، حدود ۷۰ سفر به اسکاتلند و انگلیس داشته است.

🔻اکثر این سفرها به صورت شخصی صورت گرفته و سؤال این است که آیا برای این ۷۰ سفر خارجی به اسکاتلند و انگلیس، ویزا اخذ شده است؟
پس چرا در نهادهای ذیربط که پاسخ استعلامات کمیته تحقیق و تفحص را داده‌اند، ویزای ۷۰ سفر ثبت نشده⁉️

🔻سؤال افکار عمومی این است که آیا وی پاسپورت دیگری - که قطعاً نمی‌تواند پاسپورت دوم ایرانی باشد - به نام حسن فریدون دارد❓
Iran, Islamic Republic of
جدا علم الهدی نمیدونه خرما بازار صادراتی خوبی داره و بدلیل کاهش ارزش ریال گرون شده؟!!!
Iran, Islamic Republic of
گرونش كردن كه با فروش ان مقدار بيشتري دلار تهيه و از كشور خارج كنند تماما اين اتفاقات عمدي است
Iran, Islamic Republic of
اين استدلال پذيرفته نيست..در شرايط فعلي صادراتي كه برگشت ارز ندارد به مصلحت و منفعت مردم و كشور نيست....
درود بر آیت الله علم الهدی
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت محصولات باغی و کشاورزی نتیجه سوء مدیریت دولته و به تحریم ها مربوط نیست .
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله با مدیریت فامیل ایشان در قوه قضائیه مشکلات حل میشود.
Iran, Islamic Republic of
قبل برجام نبود مردم زندگی می کردند.
اگر برجام نبود، ایران هم نبود.
اگر برجام نباشد چه می‌شود؟
اگر برجام نباشد چه می‌شود؟
اقتصاددان
Iran, Islamic Republic of
اجرای سیاست اقتصاد نئولیبرالی در دولت های هاشمی و روحانی باعث آزاد سازی قیمت ها و فشار شدیدی اقتصادی و معیشتی به مردم شد.
Moldova, Republic of
اقای علم الهدی خونتون اجاره ایی هست که بدونی مردم چی می کشن ؟ اقای علم الهدی شما کار شخصی می کنی تا بفهمی چه خبره ؟اقای علم الهدی شما میایی تو خیابون خرید کنی ببینی وضعیت چی هست ؟ اقای علم الهدی بله برای شما مقاومت کاری نداره ، بیا ۱ هفته جامون را عوض کنیم ببینیم می تونی زندگی کنی یا نه ، تازه من کارمند و کارگر هم نیستم شغل ازاد دارم ، بیا ببینم می تونی زندگی کنی یا نه . البته باید تو این مملکت ساندیسخور و یا اختلاسگر محض بود تا بتوان زندگی کرد ، چون زندگی همه مختل شده .
Iran, Islamic Republic of
تو توی کدام کشور زندگی می کنی که از خيابان هایش حرف می زنی؟! آقای علم الهدی اگر توی خیابان نمی آمد که قیمت خرما را نمی دونست. اصلاً متن خطبه ها را خوندی يا چون علم الهداست وظيفه خودت دونستی که يک لگد بپرانی؟!
Iran, Islamic Republic of
اینا رو به روحانی بگو که دوربرش اشراف هستن نه علم الهدی که اطرافش فقرا هستن
پرچمت نشون میده که زندگیت کشور دیگریست
پس ادعای کارمند و کارگر اینجا رو نکن
Moldova, Republic of
.....
United Kingdom
انهایی که منفی میدن یعنی گرانی را نمی دونن ؟
Iran, Islamic Republic of
گرانی و تشدید تحریم ها نتیجه برجام و کوتاه آمدن در مقابل شیطان بزرگ است هزینه سازش از مقاومت بیشتر است .
Iran, Islamic Republic of
احتمالا در رفاهند و به دنبال كوبيدن دولتند
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حق گفتي هرچند توهين شنيدي و منفي گرفتي ولي حرف دل مظلومين دردمند است
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
کلمة حق یراد به الباطل. حرفش درسته. اونایی که منفی دادن یا قدرت تحلیل ندارند، یا در اون دو طیفند.
United Kingdom
افرین به این جواب
Iran, Islamic Republic of
...
Moldova, Republic of
برای اینکه همون خرما با کارگر روزی ۱۵۰هزار تومانی کنده میشه ، با کرایه ۴ برابری به شهر میرسه ، کاغذ و بسته بندی ۵ برابر شده ، کود و سم ۵ برابر شده ، و کشاورز برای خرید مایحتاج زندگیش باید ۵ برابر هزینه کنه ، من نمیدونم ایا این حساب و کتاب سخته ، یا می خواهن این حساب و کتاب را نکنن ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
پولش مگه جيب کشاورز میره؟! کشاورز که میگه زير ده تومن فروخته پس چرا 35 تومن به دست مصرف کننده می رسه؟! غير از واسطه های بين توليد و مصرف کننده است؟!
Moldova, Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
درسته
اما در مورد پسته خود کشاورز گرونش میکنه یعنی دلال گرون ازش میخره
حالا موندم چرا پسته باید برای کشاورزش هم گرون باشه؟
مگه پسته اونم پسته رفسنجان؟ مال چه ادماییالبته من فامیلامون کشاورز جزء پسته هستن
اما اون درشتاش کیان؟
کشاورزی در مملکت ما فاجعانه مدیریت میشه
Iran, Islamic Republic of
اگر جواب بدهم منتشر نميشه چه بايد كرد؟
Germany
حاج آقا، به خواب های شمران بگو، آمریکا دارد پایگاه نظامی بزرگی در عین الاسد عراق درست می کند، با آنهایی که در شمران خودشان را به خواب زده اند که دیگر کاری نمی شود کرد.
Czech Republic
فکر کنم باید دامادتون جواب این سوال رو بدهد. ایشون مسول مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند.
Iran, Islamic Republic of
مبارزه با مفاسد بخش قضائیش دست قوه قضاییه است نظارت که به عهده دولته
Iran, Islamic Republic of
چاقو دسته خودش را نمي برد
Iran, Islamic Republic of
خرما و هندوانه و ...داخلی است و افزایش سرسام آور آن حکایت از بی عرضگی دولت در اداره مملکت دارد
بابا اینا عرضه ندارن مملکت رو اداره کنند
به کجا ببریم این درد را خدایا !
Iran, Islamic Republic of
....
رر
Switzerland
از قديم مي گويند يك سوزن به خودت بزن تا يك جوال دوز به ديگران! كار معاونت اسبق استان قدس به كجا رسيده! اين كه خرما نيست!؟
Iran, Islamic Republic of
خوب معاونت اسبق به آقای علم الهدی چه ربطی داره؟!!! معاون آقای طبسی چه ربطی به ايشون داره؟!!
Iran, Islamic Republic of
افرین برشما که به نکته اساسی اشاره کردید و آنکه هستند کسانی که بر مردم امر و نهی میکنند بدون آنکه مردم نقشی بر انتصاب آنها داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
بله درسته؛ مگه مردم در عزل و نصب معاونان وزرا و مدیر کل ها و ... نقشی دارند؟
Iran, Islamic Republic of
در تمام کشورهای اسلامی ماه رمضان و ماه محرم، تاسوعا و عاشورای که فرا می‌رسد قیمت موادغذایی کاهش پیدا می‌کند در کشور ما به دلیل بی‌توجهی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس برعکس قیمت‌ها بالا می‌رود. بنویسید بسیاری از پست‌ها و جایگاه‌هایی که دولتی‌ها ونمایندگان اشغال کرده‌اند به دلیل بی‌توجهی به مردم غصبی بوده و باید پاسخگو باشند.
در حالی که دولت ۴ وزیر را مأمور مبارزه با گران‌فروشی کرده، ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، افزایش قیمت ها، کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و ... نکردند.
Iran, Islamic Republic of
مگر زمین و مسکن از آمریکا وارد می شود که قیمتش به کهکشان رسیده، مگر برنج از آمریکا وارد می شود که هر کیلو ۲۵ هزار تومان شده، مگر دوغ وارد میشه که ۷ هزار تومان شده و بر تا الی آخر. واقعا مدیریت کشور ضعیف داره حرکت می کنه و اگر دولت وجود نداشت هم قیمت ها اینقدر بالا نمی رفت.
United Arab Emirates
چرا مجلسی‌ها 13 ماه است هیچ واکنشی به نابسامانی‌های اوضاع اقتصادی کشور نمی‌دهند.
چرا دولتی‌ها 13 ماه است هیچ واکنشی به نابسامانی‌های اوضاع اقتصادی کشور نمی‌دهند.
Iran, Islamic Republic of
بدلیل اینکه سیر از گرسنه خبر نداره .
United Kingdom
خرما از امریکا نمی اید . ولی .
لاستیک کامیونها . روغن موتور . صفحه کلاچ . از خارج میاد . سموم کشاورزی با دلار میاد . ماشین الات کشاورزی از پمپ اب گرفته تا ..... خارجی است . حقوق کارگر . کارتن بسته بندی پلاستیک و... دلاری است . قیمت همه اینها سرشکن میشه روی خرما . و سایر محصولات .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اولا لاستیک و روغن موتور را داخل تولید می کنیم خارجی نخرید
دوما قیمت دلار را دولت 4 برابر کرده است تا کسری بودجه جبران شود. آیا حقوقها هم 4 برابر شد؟؟؟ خیر نشد
Iran, Islamic Republic of
داخل تولید می کنیم ؟ مواد اولیه لاستیک از کجا میاد ؟ روغن موتور بهران برای 206 که 75 تومن بوده شده 140 تومن البته قیمت زمستان پارسال را عرض می کنم . الان شاید به 200 رسیده . کی می خواهید از خواب بیدار بشید .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از مواد اولیه کارخانجات را در داخل می توانیم تولید کنیم. به دلیل باند بازی مدیران بی کفایت، حق ماموریت خارج از کشور، رانت و رشوه در واردات نمی گذارند که در داخل تولید کنیم. اخراج و برکناری مدیران لیبرال و بی اعتقاد به قدرت جوانان چاره کار صنایع داخلی است
Iran, Islamic Republic of
افزایش بی رویه قیمت خرما و پیاز و غیره بدلیل دلال بازی و نبود نظارت در بازار است .
Iran, Islamic Republic of
.....
موسوی اصفهان
United Arab Emirates
حالا دولت هیچ اصلا فرض میکنیم عمدا به وضع موجود دامن میزند
شما بهتر نیست به داماد محترم مهیبی بزنید و بگوئید نزدیک سه ماه است مسوولیت گرفتی نمی خوای یه کاری بکنی
آخه با جابجا کردن آدمها در قوه قضائیه که مشکلی حل نمیشه ۳۰ ساله دادستان و معاون و ... همین ها هستند و فقط جابجا میشوند !؟
مبارز
Iran, Islamic Republic of
حاج آقای عزیز یه زنگ بزن به دادمادتون آقای‌رییسی...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
نمایندگان به مسائل مهم‌تری بپردازند
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان به مسائل مهم‌تری بپردازند

انتظار می‌رود نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در این شرایط سخت و حساس سیاسی و اقتصادی به جای پرداختن به موضوع‌هایی مانند اصلاح قانون انتخابات مجلس و سخنرانی‌های موافقان و مخالفان این طرح، به رایزنی‌ درباره چگونگی حل مشکلات معیشتی، بیکاری جوانان و امثال آن‌ها بپردازند و برای این مسائل اولویت خاصی قائل شوند.
تقاضا از رئیس محترم قوه قضائیه
Iran, Islamic Republic of
تقاضا از رئیس محترم قوه قضائیه
مددجویان مالی مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ به دلیل محکومیت‌های طولانی مدت از نظر خانوادگی و اجتماعی دچار مشکلاتی شده‌اند، ‌‌از رئیس محترم قوه قضائیه تقاضا می‌شود ضمن بازدید از مجتمع یاد شده از نزدیک با مشکلات مددجویان آشنا شوند و برای رسیدگی دقیق‌تر به پرونده‌هایشان و بررسی احتمال آزادی زندانیان مالی، دستورات لازم را صادر فرمایند.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
مردم اشکنه بخورند ارزان است.
Iran, Islamic Republic of
آخرین امید مستاجران برای اجاره سرپناه، قوه‌قضاییه است با افزایش قیمت اجاراه مسکن،‌ مستاجران دیگر نمی‌توانند خانه‌ای اجاره کنند.
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان مجلس برای دریافت مالیات از صاحبین واحدهای مسکونی خالی نگه‌داشته شده کاری بکنند و قانونی به تصویب برسانند. واقعا دردآور است که دولت دست دلال‌های مسکن را برای ایجاد بازار سیاه مسکن و سودجویی هر چه بیشتر از این راه باز گذاشته است.
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور توئیت کرده حرف و اعتراض دانشجو را باید شنید. عرض می‌کنیم بسم‌الله چند سال است که همین دانشجویان نسبت به عدم اشتغال در کشور، گرانی و افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها اعتراض دارند چرا ایشان این اعتراض‌ها را نمی‌شنود؟
Iran, Islamic Republic of
شما چرا از اختیارات مجلس خبرگان، امام جمعه ها و مراجع در جهت بازخواست از دولت استفاده نمیکنید؟
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
ما ملت کاره ای نیستیم پس در تریبون نگویید بروید در جلسات خصوصی با مراکز دیگر قدرت این حرف ها را بزنید وقت ما را هم نگیرید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
امریکا برای هر کسی فرشته نجات نباشد برای بعضی مسئولین کم کار و بی تدبیر ایران فرشته نجات است که سوء مدیریت و بی تدبیری و اشتباهات خود را گردن امریکا میاندازند .
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا :
به داماد مکرم بفرمایید تا الان هم خیلی دیرشده ،دزد های سرگردنه با
همدستی یک مشت مدیر بی لیاقت دارند مملکت را به روز سیاه می نشانند.../....
Iran, Islamic Republic of
یه مطلب خوب برخاسته از سوز جگر مردم برایت فرستادیم ،اونم از سروتهش زدی
نمی دونم چرا تااسم دولت فخیمه روحانی میاد ،جهان نیوز دست وپاش میلرزه،
مردم بیدارشدن ...!
Iran, Islamic Republic of
خرما را صادر ميكنند اما ارزي بابت آن وارد نميشود ...!!1
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه یکی از مشکلات کشور ما این است که امثال ایشان به مشکلات کشور نگاه بخش دارند و نمی دانند که تمام اقتصاد در هم تنیده است و نمی توتم خرما را از فلان جنسی که 100 درصد وارداتی است تفکیک کرد...
Iran, Islamic Republic of
مدعی العموم کجاست جلو محتکران بگیرد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...