کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قلعه نویی: با باشگاه استقلال مذاکره نکرده‌ام

27 ارديبهشت 1398 ساعت 17:30

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه هیچ قولی برای قهرمانی این تیم نداده بود، مذاکره با باشگاه استقلال را تکذیب کرد و گفت: تا پایان جام حذفی به هیچ تیم دیگری فکر نمی‌کنم.


به گزارش جهان نیوز، امیر قلعه نویی درباره نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر و ارزیابی اش از مسابقات این فصل، گفت: قهرمانی پرسپولیس را تبریک و به همه عزیزانی که زحمت کشیدند خسته نباشید می گویم. لیگ ما فرسایشی بود ولی همین که تا هفته پایانی قهرمان مشخص نشده بود نشان می دهد لیگ پیشرفت کرده است هرچند هنوز جای کار دارد.

وی تاکید کرد: از مدیران و کارگران کارخانه سپاهان تشکر می کنم. آقای تابش (مدیرعامل باشگاه سپاهان) تمام شاخصه های مدیریت را دارد. خدا را شکر این مسئولیت را در سپاهان به او داده اند. سپاهان امسال ۲۵ مقام قهرمانی داشته است و این کار بزرگی است. نزدیک به ۳ هزار ورزشکار داریم و مردم باید اینها را لحاظ کنند.

قلعه  نویی تصریح کرد: روز اول که کارم را در سپاهان شروع کردم هیچ قولی (قول قهرمانی) به آقایان ندادم چون شرایط سپاهان خوب نبود.  امسال دو تیم بالای ۱۰۰ میلیارد هزینه کردند در حالی که بودجه ما ۴۰ میلیارد بود. استقلال و پرسپولیس دو سه سال سرمربیان ثابتی داشتند.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: ناراحتی ام این است نگاه عدالتی روی تیم ما نبود. بازی ما با ذوب آهن را به یک زمان دیگری منتقل کردند. مجبور شدیم ششم فروردین با ذوب آهن بازی کنیم.

وی افزود: از دوستان خواهش می کنم نگاهشان را نسبت به تمام تیم ها عدالت گونه بگذارند. امسال اینطور نبود.

سرمربی سپاهان درباره اینکه یک جاهایی کار دست خود سپاهان بود تا قهرمان شود، گفت: من کاری به مسائل فنی ندارم. به پرسپولیس، هوادارانش و برانکو که دوست خوب من و از مربیان خوب خارجی لیگ است، تبریک می گویم. من رفتارها را می گویم. اگر بخواهیم فوتبالمان پیشرفت کند باید به همه تیم ها یک جور نگاه کرد.

قلعه نویی با اشاره به عملکرد خوب تیم پدیده مشهد ادامه داد: باید به تیم پدیده هم تبریک بگویم که مدرن بازی می کرد. تنها تیمی که ما را امسال تحت فشار گذاشت پدیده بود که البته طبیعی هم بود چون برای این تیم یک پنالتی گرفتند و تیم ما تحت فشار قرار گرفت. امیدوارم رفتارها و نگاه ها عدالت گونه شود. وگرنه قهرمانی پرسپولیس مبارک این تیم باشد. امیدوارم قهرمانی ها طوری نشود که مشکلات فوتبال دیده نشود.

وی درباره مذاکره اش با باشگاه استقلال گفت: همیشه واقعیت را می گویم. استقلال جزو خاطرات زندگی من است. موقعی برای استقلال بودم که این تیم شرایط خوبی نداشت؛ وقتی تیم در دسته سه بود یا در رده سیزدهم جدول قرار بود. آن موقع عشق بود و منتی هم نیست. پولی هم نگرفتیم. اسنادش هم هست.

قلعه نویی افزود: بعضی ها در فضای مجازی که جزو خیانت های استقلال است، بیشترین لطمه را به این تیم زدند. بنده با سند می گویم چه کارهایی برای استقلال کرده ایم. جواد زرینچه، حمیدرضا بابازاده و صادق ورمزیار از لیگ دسته سه به استقلال کمک کردند. خیلی ها گذاشتند رفتند و پولشان را گرفتند. استقلال را خیلی دوست داشتم.

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد، مذاکره با استقلال را تکذیب کرد و گفت: هیچ باشگاهی با من صحبت نکرده است. من هم تا موقعی که جام حذفی تمام نشود به هیچ باشگاهی فکر نمی کنم. فقط یک جلسه با باشگاه سپاهان داشتم. (ارتباط تلفنی قلعه نویی قطع می شود)

منبع:مهر


کد مطلب: 686651

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/686651/قلعه-نویی-باشگاه-استقلال-مذاکره-نکرده-ام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com