جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۷

واردات غذای سگ و گربه به کشور ۵ برابر شد

جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب: 686649
آمار واردات این اقلام در مدت مشابه سال قبل حاکی از آن است که واردات غذای سگ و گربه در نخستین ماه امسال ۵ برابر سال قبل شده است.
واردات غذای سگ و گربه به کشور ۵ برابر شد
به گزارش جهان نيوز، آمار گمرکات کشور از واردات ایران در فروردین ماه امسال، نشان می‌دهد که طی یک ماه نخست سال، بیش از یک میلیون دلار غذای سگ و گربه به کشور وارد شده است.
 
بر اساس این گزارش، این فرآورده‌های غذایی سگ و گربه از سه کشور آلمان، فرانسه و هلند به صورت بسته بندی برای خرده‌فروشی وارد کشور شده است.

واردات این حجم غذای سگ و گربه به کشور در شرایطی است که با توجه به تحریم‌های سنگین اخیر و هدف‌گذاری آمریکا برای کاهش درآمدهای ارزی ایران، درآمدهای ارزی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هزینه کردشان برای موارد غیرضروری چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

از سوی آمار گمرکات کشور در فروردین ماه ۹۷، یعنی در مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد که در نخستین ماه سال گذشته، میزان واردات غذای سگ و گربه به کشور تنها ۲۱۴ هزار دلار بوده است.

این به معنای آن است که واردات غذای سگ و گربه به کشور در فروردین امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل، نزدیک به ۵ برابر شده است.
 
منبع: تسنیم
برچسب ها: سگ گربه غذا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور می گوید ما کارتون خواب دیدیم یا شنیدیم ام قبر خواب نه !
غذای سگ و گربه سطل زباله و اطراف آن است نه با ارز 4200 تومانی .
رضا کوهستانی
Iran, Islamic Republic of
سلام.آیا مطمئنید همه غذای سگ و گربه است و اظهار نامه ظاهرش این و باطنش چیز دیگری نباشد.وقتی سوخت با نام حلال از کشور میره بیرون امکان مشابه در واردات هم هست
Iran, Islamic Republic of
دادش درامد اين كشور چهارصد و پنجاه ميليار د دلاره در سال است. دويست هزار دلار واردات غذاي سگ و گربه بيمار هزينه ده روز اقامت هتل پنج ستاره يك اقا زاده هم نميشود چرا خود را با حيوانات دشمن ميكنيد تما دنيا از حيوانات حمايت ميكنند مگر مسلمان نيستيد كجاي اسلام حيوان ستيزي است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سگ و گربه ايراني هم در سهم نفت شريك است پول نفت مال تمام مردم و موجودات زنده اين كشور است ...!!!q
Iran, Islamic Republic of
نه دادش فقط متعلق به يك درصد نمايندگان خداوند در كشور است
Iran, Islamic Republic of
نه فقط اقا زاد ها ما صاحب نفت هستند همه چيز اين مملكت واس ماس