پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

پیام رئیس فدراسیون فوتبال در پایان لیگ

جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 686634
رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر پیامی صادر کرد.
پیام رئیس فدراسیون فوتبال در پایان لیگ
به گزارش جهان نيوز، متن پیام مهدی تاج پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر که با قهرمانی تیم پرسپولیس همراه بود به شرح زیر است:

«لیگ برتر جذاب فصل ۹۸_ ۹۷ به پایان راه خود رسید و خاطرات میدان‌های پر تب و تاب اینچنین به حافظه دوستداران فوتبال افزون شد.

رقابت نزدیک و نفس گیر ۱۶ تیم از گام نخست تا ایستگاه پایانی، نو به نو صحنه‌های بی بدیلی را خلق کرد و در نهایت شور و حال کم نظیری را به خانواده فوتبال ارزانی داشت.

در وهله اول، کسب عنوان قهرمانی باشگاه پرسپولیس در این رقابت‌ها را به مدیریت، سرمربی فهیم، کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می گویم.

بی شک، آرزوی موفقیت قلبی مردم ایران حصول موفقیت برای تمام نمایندگان شایسته کشورمان‌در فصل آتی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا است و فدراسیون فوتبال آمادگی خود را جهت حمایت همه جانبه از پرچمداران فوتبال باشگاهی ایران در قاره کهن اعلام می‌دارد.

فرصت را مغتنم شمرده و ضمن خوش آمدگویی مجدد به دو تیم گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر، ادای احترام خاضعانه خود را بابت زحمات مدیران، مربیان و به ویژه بازیکنان دو باشگاه مردمی استقلال خوزستان و سپیدرود رشت نثار این عزیزان می‌کنم. باشد که برپایی رویداد لیگ برتر، توشه مناسبی برای فردای فوتبال ما باشد.»

منبع:مهر
برچسب ها: فوتبال لیگ برتر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *