جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۵

دستگیری راننده موتورسیکلت قانون شکن

پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 686585
مهر نوشت: رئیس پلیس تهران بزرگ، از دستگیری موتورسوار قانون شکنی خبر داد که چند روز پیش با مأموران پلیس راهور تهران بزرگ که در حال انجام وظیفه بودند، درگیر و باعث اخلال در نظم شده بود.
دستگیری راننده موتورسیکلت قانون شکن
به گزارش جهان نيوز، رئیس پلیس تهران بزرگ، از دستگیری موتورسوار قانون شکنی خبر داد که چند روز پیش یعنی در مورخه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در خیابان حضرت ولیعصر با مأموران پلیس راهور تهران بزرگ که در حال انجام وظیفه بودند، درگیر و ضمن توهین به آنها و ایجاد اخلال در نظم و انضباط شهری اقدام به تخریب شیشه خودرو مأمورین کرده بود.

سردار حسین رحیمی با اشاره به این نکته که مأموران زحمت کش پلیس راهور تهران بزرگ در ایام ماه مبارک رمضان با زبان روزه در حال ارائه خدمات به شهروندان و برقراری نظم و انضباط شهری هستند، عنوان داشت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، دستور ویژه جهت شناسایی و دستگیری این موتورسوار قانون شکن صادر و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موظف به شناسایی و دستگیری این موتورسوار قانون شکن شد که با انجام اقدامات ویژه پلیسی، این شخص در کمترین زمان ممکن شناسایی و مشخص شد وی یکی از اراذل و اوباش مسئله داری است که در سنوات گذشته نیز چندین بار دستگیر و روانه زندان شده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به متواری بودن این شخص از محل سکونتش تا به امروز گفت: با شناسایی دقیق هویت این شخص، بلافاصله مأموران به محل سکونتش اعزام شدند که در تحقیقات میدانی از این محل مشخص شد وی با اطلاع از انتشار تصاویر درگیری خود با مأموران در فضای مجازی، از محل سکونتش متواری شده است؛ با وجود بلا مکان این شخص و با تلاش مأموران نهایتاً این شخص ساعتی پیش در تهران دستگیر و با طرح شکایت معاونت حقوقی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برابر با مواد ۶۰۷، ۶۰۹ و ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی، در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت و روانه زندان شد.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان این خبر گفت: مجموعه پلیس تهران بزرگ برابر وظیفه ذاتی خود به عنوان متولی اصلی نظم و انضباط در کلان شهر تهران، به هیچ عنوان اجازه بی قانونی، هنجارشکنی و یا اخلال در نظم و امنیت عمومی را به هیچ کس نخواهد داد و ضمن رعایت حقوق شهروندی، برابر قانون از حقوق و جایگاه مأموران زحمت کش خود پاسداری و دفاع خواهد کرد و با هرگونه تعرض به مأمورین به شدت برخورد قانونی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
کم ، کم همه مردم ایران زا باید بگیرید ، چون اینجوری نمیشه زندگی کرد .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یعنی همه مردم قانون شکن هستند ؟
این چه توهینی است به مردم
چرا از قانون شکن ها طرفداری می کنی عوضی !
Iran, Islamic Republic of
چرا به مردم ا يران اهانت می کنی؟! مگه مردم مرض دارند که پاچه اين و آن را بگيرند؟!
ماشاالله
Iran, Islamic Republic of
پس معلوم میشه خودتم یکی از اون متخلفین بودی که اینجوری جوش اوردی!!!!
Canada
قانون شکنی و توهین به پلیس هیچ کجای دنیا قابل قبول نیست همونطور که هوچی گری مردم عادی تو خیابون و دخالت تو کار پلیس توسط اونها. واقعا کسانی که در کار زشت این موتور سوار به اون کمک کردن و تو کار پلیس اخلال بوجود آوردن با خودشون چی فکر میکنن؟
Iran, Islamic Republic of
بله پليسي كه حامي كاخ نشينان نباشد
رر
Iran, Islamic Republic of
چرا قوه قضاييه اينجور افراد را بمناسبات ها ازاد و به جون مردم مي اندازد!؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی عرضه داشتید بدون توجه به لابی گری های آقای 20 دقیقه ای ! همان نماینده مجلس را که پلیس راهور فرودگاه را کتک زد سرجایش می نشاندید نه این موتورسوار گداگدوله ! شما موقع اعاده حیثیت پلیس اگر خیلی مقتدر عمل کنید کسی جرات این غلطهای اضافی را نمی کند .
ممد
Canada
خیلی فحش داد(سیاسی) و جنجال به پا کرد!!! پلیس آمریکا بود حتما با تیر میزدش!!!
Iran, Islamic Republic of
این که در کشور ما مشکلات اقتصادی هست همه قبول دارن. حرف درستی هست، ولی نباید به این دلیل قانون شکنی کرد یا در برابر مامور قانون قلدری کرد. آخه یه چهارتا مدرک موتور و گواهینامه و کلاه چیه که مردم بهش تن نمیدن. بابا موتور هم وسیله ی نقلیه س.
Iran, Islamic Republic of
پلیس آمریکا بود یه سالتو بارانداز میزد.
Iran, Islamic Republic of
99 درصد مردم نفوذي و عامل استكبار هستند فقط غارتگران خوبند
Iran, Islamic Republic of
هر قانون شکنی رو باید تنبیه کرد مطابق با جرمش.
Iran, Islamic Republic of
اول از بزرگ ها شروع كنيد