جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲۵

فرمانده سپاه: دشمنان ما از درون دچار پوکی استخوان هستند.

چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب: 686475
مهر نوشت: فرمانده کل سپاه گفت : دشمنان ما امروز با اعمال راهبرد فشار حداکثری و به میدان آوردن تمامی ظرفیت ها سعی در شکستن ثبات قدم ملت ایران دارند که در این عرصه نیز ناکام خواهند ماند.
فرمانده سپاه: دشمنان ما از درون دچار پوکی استخوان هستند.
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین رونمایی از بزرگترین سامانه جهادی کشور که با حضور فرماندهان سپاه‌های استانی در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، شرایط امروز انقلاب اسلامی را حساس‌تر از هر زمان دیگری توصیف و گفت: این مقطع از تاریخ به دلیل آنکه دشمن با تمام ظرفیت‌های ممکن خود به میدان تقابل با ما پای گذاشته است، سرنوشت سازترین مقطع انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه امروز در فراز یک تقابل تمام عیار با دشمن قرار داریم گفت: دشمنان ما امروز با اعمال راهبرد فشار حداکثری و به میدان آوردن تمامی ظرفیت‌ها سعی در ایجاد تزلزل در ذهن‌ها و قلب‌ها و شکستن ثبات قدم و پایداری ملت ایران دارند؛ اما غافل از آنکه آرامش، امنیت، عزت و شکوه ملت ایران مرهون میدان‌های مقاومت، ایستادگی و پایمردی بوده و به فضل الهی دشمنان در این عرصه نیز ناکام خواهند ماند.

وی افزود: دشمنان ما به آخر خط رسیده‌اند و برغم هیبت ظاهری، از درون دچار پوکی استخوان هستند.

سر لشکر سلامی برخورداری از نعمت رهبری بزرگ، آرمان و ملت بزرگ و نیز دشمنان و رقبایی در مقیاس جهانی را از عناصر اقتدار ایران اسلامی برشمرد وافزود: زمانی که امام خمینی (ره) از راهبرد دفاع همه جانبه سخن گفتند، ما قادر به درک آن نبودیم؛ در حالی که این الهام، شهود و احساس درونی عمیق ایشان نسبت به تحولات آینده بود؛ در واقع امام بزرگوار ما تشخیص دادند که روزگاری ما در صحنه دفاعی همه جانبه در برابر دشمنان قرار خواهیم گرفت.

وی دامنه قدرت هر کشور را به وسعت آرمانها و ذهن‌های بزرگ آن کشور توصیف و تصریح کرد: آرمان ما اتصال به ظهور و حاکمیت ارزشهای الهی در جامعه بشری است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عین توجه به واقعیات و عدم توقف در آن، در نقطه کانونی آرمان گرایی و آرمان خواهی قرار دارد.

فرمانده کل سپاه در پایان با تأکید بر اینکه بسیج در میدان عمل رشد می‌کند، نقش آفرینی جهادی و ایثارگرانه آحاد مردم به ویژه بسیجیان در یاری رساندن به هموطنان سیل زده را بسیار ستودنی خواند و خطاب به فرماندهان اظهار کرد: برای بسیج میدان عملی از جنس جهاد بسازید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تحریم های آمریکا جنایتکارشماره یک علیه ملت ایران ، جنایت علیه بشریت است ولی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک، مدعیان حقوق بشر قانون جنگل و سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند.
Iran, Islamic Republic of
برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون به سرکردگی ریاض بدتر از اسرائیل جنایتکارشماره یک و آمریکا جنایتکارشماره یک رفتار می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس‌جمهور در طول دو دوره ریاست جمهوری خود هر چه خواستند انجام دادند حال که ناتوانی ایشان در اداره کشور برای مردم معلوم شده چرا با ادعای نداشتن اختیار دنبال توجیه هستند؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ما الان در دو تحریم هستیم
۱-تحریم های خارجی به رهبری آمریکا
۲-تحریم بی عرضگی و لجبازی دولت
که اگر این دومی نبود جبران اولی بسیار ساده بود
به قول شاعر :
من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هرچه کرد آن آشنا کرد
Iran, Islamic Republic of
......
هاشمی
Romania
ما بر حقیم
و تا برحق هستیم اگر تقوا را پیشه کنیم و از همه ظرفیت ها و توانمان استفاده کنیم با فضل خدا بینی دشمنان خدا را به خاک مذلَّت می مالیم
و خداوند بزرگ در قرآن وعده ی پیروزی داده است
" الَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدیَنَّهُم سُبُلَنا "
کسانی که در راه ما جهاد و کوشش می کنند ما به راههای خودمان هدایتشان می کنیم
" اِن تَنصُرواالله یَنصُرکُم و یُثَبِّت اَقدامَکُم "
اگر خدا را یاری کنید او هم شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می سازد
Iran, Islamic Republic of
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس(مازنی) در ضیافت افطار رئیس‌جمهور موضوع مذاکره با شیطان بزرگ را مطرح و از رئیس جمهور می‌خواهد پاسخ تلفن‌های ترامپ احمق را بدهد! واقعا از خون مقدس شهدا شرم نمی‌کنند؟! بعد می‌گویند چرا به ما نسبت آمریکایی بودن می‌دهید! وقتی از آمریکایی، آمریکایی‌تر فکر می‌کنید و نظر می‌دهید چه انتظاری دارید؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی اروپا برجام را ناکافی دانسته و خواستار محدودیت‌های بیشتری برای ایران شده دادن مهلت 60 روزه از سوی ایران وقت‌کشی است.
Iran, Islamic Republic of
بیش از یک‌سال از فرصت دو هفته‌ای آقای رئیس‌جمهور به اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام می‌گذرد فرصت جدید دو ماه دیگر برای چه بود؟ دولت حالا دیگر باید وارد اقدام عملی شود تا اروپا با مطرح کردن مهلت 120 روزه به دنبال یک مسخره‌بازی جدید نباشد.
Iran, Islamic Republic of
همه پیش‌بینی‌های منتقدین دلسوز برجام درست از آب درآمد فقط افسوس که به دلیل عدم توجه دولت به این نقدها خسارت زیادی به کشور وارد شد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از قرار معلوم عده‌ای دانشجو نما که بنا به گفته شاهدان از بیرون دانشگاه آمده‌ بودند اقدام به تجمع علیه حجاب کرده بودند. سوال این است چرا درست در زمانی که کشور به وحدت و انسجام نیاز دارد عوامل معلوم‌الحال در جهت اهداف شوم دشمنان حاشیه درست می‌کنند خیانت این عده به کشور در سال 88 را هرگز فراموش نخواهیم کرد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
سردار عزيز ! مگه سخنان همكارتون در ستاد كل را امروز نخونديد يا نشنيديد ؟! ايشون گفته اند ناو آبراهام لينكلن امريكا نه تنها هنوز وارد خليج فارس نشده بلكه در درياى عربى گير كرده ! ضمن اينكه بقيه نيروهاى اونها هم از منطقه خارج شده اند !
در انتها نيز اضافه كرده اند نيروهاى امريكا در خليج حالت دفاعى به خود گرفته اند، با اين اوصاف و همچنين سخنان مقام معظم رهبرى سخنان شما مبنى بر اينكه در اوج مقابله با اونها قرار گرفته ايم متناقض بنظر مياد . اينطور نيست جهان ؟!
Iran, Islamic Republic of
ما اهل جنگ نیستیم ولی برای دفاع از کشور و ناموسمون همیشه آماده ایم.حالا کشور متخاصم می خواد عربستان باشه اسرائیل باشه و یا آمریکا .
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
البته زمان جنگ ، هم شهرهای ما در اشغال عراق بود ، هم تحریم بودیم هم صادرات نفتمون با توجه به بمباران خارک به مشکل خورده بود هم منافقین وارد فاز نظامی شده بودند هم اینکه اون موقع شوروی هم به کمک عراق اومده بود و ما تنها بودیم و همه به صدام کمک میکردن ، ولی یک چیز وجود داشت و اونم افکار عمومی مردم ایران بدون هجمه مستقیم از طریق تلگرام و اینستاگرام و ماهواره
هاشمی : به رضا
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اینکه می فرمایند ما در اوج مقابله با آمریکا قرار گرفته ایم به معنی جنگ نظامی نیست
بلکه جنگ اقتصادی و سیاسی است
کمی به صحبت های رهبری و دیگر مسئولین دقت کنید متوجه می شوید
Iran, Islamic Republic of
از برجام بیایید بیرون. مرگ یکبار و شیون هم یکبار.
Iran, Islamic Republic of
حزب الله بیدار و هوشیار و آماده جانفشانی است قطعا حزب الله پیروز است .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هنوز پوکی استخوان آنها احراز نشده باید درمیدان عمل ثابت شود...!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
مسعود دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
مشکل آنها پوکی مغز است و نه استخوان. آمریکائی ها چون آفتاب میخورند دچار پوکی استخوان نمیشوند! واقعیت آنست که آنها در حال تضعیف بنیه ما در همه زمینه ها هستند تا در موقع مقتضی ضربه نهایی و نظامی را وارد کنند.
تشریح جنبه های قدرت ما برای تقویت بنیه دفاعی خوب است ولی بازدارنده نیست و بیشتر کاربرد شعاری دارد. جنابعالی بهتر است از بنیه دفاعی و تهاجمی ما صحبت کنید تا رعب را در دل دشمن بیفکنید و لِيَطْمَئِنَّ قَلْبِي و تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ.
saman
Iran, Islamic Republic of
ما از درون چه جوری هستیم؟
United Kingdom
دشمن شما شاید ولی ما که در این مملکت هیچ کاره ایم و به حساب نمی ائیم پس بی خیال هر چه میخواهد بشود.