جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

اوضاع غیر عادیِ سفارت آمریکا در عراق

چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 686458
مهر نوشت: یکی از کارکنان خارجی سفارت آمریکا در بغداد از شرایط حاکم بر این سفارتخانه پس از درخواست وزارت خارجه آمریکا از کارکنان غیرضروری اش برای ترک عراق خبر داد.
اوضاع غیر عادیِ سفارت آمریکا در عراق
به گزارش جهان نيوز به نقل از روسیاالیوم، یکی از کارکنان خارجی سفارت آمریکا در بغداد از شرایط حاکم بر این سفارتخانه پس از درخواست وزارت خارجه آمریکا از کارکنان غیرضروری اش برای ترک عراق خبر داد.

وی افزود: نوعی سردرگمی وجود دارد از سویی از رسانه‌ها می‌شنویم که چه رخ داده است و از سویی ابلاغیه‌ای در این بارهنیامده است. اما نوعی بی ثباتی وجود دارد. اوضاع داخل ساختمان سفارت مثل همیشه نیست. کسی را مورد پذیرش قرار نداده ایم و اقدامات امنیتی شدید شده است اما نمی‌توانند چیزی به ما بگویند.

شایان ذکر است که وزارت خارجه آمریکا از کارکنان غیرضروری این کشور در عراق خواه کارکنان سفارت آمریکا در بغداد یا کنسولگری آمریکا در اربیل خواسته است که از عراق خارج شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدايا شكر صداي الرحمان آمريكا به گوش مي رسد . قدرت ، رفاه ، آسايش و عزت ايران را با بدبختي آمريكا مقايسه كنيد . براحتي مي توان فهميد كه ايران در اين 40 سال شكوهمند همواره رو به رشد بوده و آمريكا رو به زوال. يا حق
Iran, Islamic Republic of
ترامپ یک فریبکار و حیله گر دروغگو است همه جهان اسلام باید بیدار باشند و در آماده باش .