سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱۰۱
اظهارات جدید جانشین کروبی:

خاتمي الان كمك نكند، پس کی كمك كند؟/ نظام خود را از نیروهای دلسوز در حصر محروم نکند!/ شجریان در حال مردن است، چه اشکالی دارد از او عیادتی شود

چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 686407
به عقيده الياس حضرتي، بايد رفع حصر را آني حل كنند، ممنوع‌التصويري و محدوديت‌هاي آقاي خاتمي را به عنوان سياستمداري كه تلاش دارد كمك كند، رفع كنند!
خاتمي الان كمك نكند، پس کی كمك كند؟/ نظام خود را از نیروهای دلسوز در حصر محروم نکند!/ شجریان در حال مردن است، چه اشکالی دارد از او عیادتی شود
گروه سیاسی جهان نيوز: الياس حضرتي، نماينده اصلاح طلب تهران و مدیرمسئول روزنامه اعتماد روز گذشته در نطق پیش از دستور خود در مجلس به بیان مطالبی درباره استفاده از دلسوزانی(!) همچون خاتمی، میرحسین و کروبی پرداخت و محمدرضا شجریان، خواننده پرحاشیه را در حال مرگ دانست و پیشنهاد داد که وزیر ارشاد از وی عیادتی بکند!

نماینده اصلاح طلب تهران گفت: «بي‌شك سخت‌ترين برنامه تحريم جهاني و باغلظت‌ترين برنامه محاصره اقتصادي بعد از انقلاب در يك سال گذشته بر سر مردم ما آمده است. دشمنان ما در تلاشند فشار اصلي را برگرده ملت بياندازند تا آحاد ملت به خصوص مردم و اقشار ضعيف نااميد شوند».

حضرتي ادامه داد: «دشمن مي‌خواهد به مردم ضعيف، مستضعف و آسيب‌پذير ضربه بزند تا به رابطه آنها، اعتقاد و باورهاي آنها لطمه بزند و از نظام و انقلاب‌شان جداي‌شان كنند.» به گفته اين نماينده مجلس، هدف دشمن در وهله اول حمله نظامي نيست، چه‌بسا كه امكان دارد و محتمل است. در وهله اول خرد كردن شخصيت مردم، لِه كردن آنها در زير چرخ مسائل، مباحث و مشكلاتي كه وجود دارد، از بين بردن اعتماد آنها و تبديل اميد و باور آنها به يأس و نااميدي است.
عضو فراكسيون اميد گفت: «جنگ شروع شده است، جنگ رواني عليه مردم ايران. با استفاده از همه تكنيك‌ها، ابزار، تكنولوژي، صاحب‌نظران، جامعه‌شناسان، روانشناسان بر سر اين مردم و ملت از زمين و هوا و اطراف و اكناف بمباران رواني شروع شده است تا آنها را نااميد كنند.»

حضرتي معتقد است: «دشمن روي سه محور حساب باز كرده است؛ محور اول مردم را نااميد كند، به اختلافات دامن بزند، طبل و شيپور اختلافات، تضادها و شكاف‌ها را همچنان بنوازد، همانطور كه دارند مي‌نوازند. فشار اقتصادي را چه بر اثر تحريم و چه بر اثر ضعف مديريت و دانايي ما مديران دامنگير مردم كند. كدام مردم؟ مردمي كه از ابتداي انقلاب شبانه‌روز پاي اين انقلاب ايستاده‌اند. آن كسي كه يك پسر داشت و آنكه 9 پسر داشت تقديم كرد، هرچه داشتند تقديم كردند. هر چه داشتند عرضه كردند. با خلوص نيت و صادقانه دست به يك معامله بزرگ زدند و پاي اين معامله ماندند و هستند و امروز مورد تهاجم هدف‌ها و تيرهاي زهرآگين دشمن در اين جنگ رواني قرار گرفته‌اند.»

او ادامه داد: «عزيزان من! جنگ رواني دو شاخصه دارد: اول اينكه مسوولان درك نمي‌كنند يا دير درك مي‌كنند؛ زماني درك مي‌كنند كه كار از كار گذشته است و مردم زير چرخ‌ها لِه مي‌شوند. عزيزان من؛ دشمن از همه توان خود استفاده مي‌كند. با اخبار غلط و بزرگنمايي برخي اشتباهات. 1200 نفر از منافقين در آلباني نشسته و در چهره اصلاح‌طلب، حزب‌اللهي، اصولگرا، مدافع نظام، افراطي و تندرو كار مي‌كنند و در حال سم‌پاشي رواني هستند.»

قائم مقام حزب اعتماد ملي گفت: «در داخل هم ما بدون اينكه توجهي به اين جنگ بزرگ داشته باشيم همچنان به اختلافات دامن مي‌زنيم. در اين جنگ رواني صداوسيما بايد در خط مقدم باشد. رسانه‌هاي مكتوب و پايگاه‌هاي خبري، خبرگزاري، جامعه‌شناسان، اساتيد دانشگاه‌ها و... بايد مورد مشورت قرار گيرند. صداوسيماي ما با وجود زحماتي كه مي‌كشد و من از آن بخش تشكر مي‌كنم اما تلاش، برنامه، توان مديريتي‌اش هيچ تناسبي با نيازهاي اين جنگ بزرگ رواني ندارد.» اين عضو فراكسيون اميد با بيان اينكه «روزنامه‌ها هم براي اينكه بتوانند در صحنه بمانند، برنامه‌ريزي مي‌كنند اما به دليل گراني كاغذ در حال تعطيل شدن هستند» ادامه داد: «خبرگزاري‌ها هم با محدوديت‌هاي مختلف روبه‌رو هستند. ما هم به جاي اينكه با سعه‌صدر با نشريات و اهالي فرهنگ و اهالي خبر برخورد كنيم، روزنامه و مجله‌اي را به دليل يك اشتباه در اولين قدم تعطيل مي‌كنيم؛ يعني آن را مي‌كشيم. كاري كه مي‌توان با تذكر يا ارايه پرونده به هيات نظارت حل كرد، اما ما آن را تعطيل مي‌كنيم و ساده‌ترين راه را انتخاب مي‌كنيم.»

او خطاب به نمايندگان مجلس گفت: «عزيزان من؛ برادران و خواهران عزيز؛ ما در كجاي كاريم؟ نمايندگان ملت در كجاي اين داستان قرار دارند؟ بود‌و‌نبودن‌مان‌چه‌اثري دارد؟ از خودمان پرسيده‌ايم اگر يك ماه اين مجلس را تعطيل كنند چه ضايعه و خسارتي بر اين ملت وارد مي‌شود؟ آيا وجود ما اثر مثبتي در اين داستان دارد؟ جايگاه ما كجاست؟ نقش ما كجاست؟ اين مردم در حال لِه شدن هستند و ما شاهديم و حتي درك‌شان هم نمي‌كنيم.» اين نماينده مجلس معتقد است: «هيچ‌گونه دركي از له شدن ملت در زير چرخ‌هاي گراني، تورم، بيكاري، هرج و مرج حاكم بر بازار و اقتصاد نداريم. مرتب هر كدام از ما طبلي برداشته‌ايم و بر اختلافات، تعميق اختلافات، نقطه ضعف گرفتن و عليه هم حرف زدن، مي‌كوبيم. صداوسيما عليه دولت، دولت عليه مجلس، مجلس عليه آن يكي ... و ما همه سرگرم موضوعات پوچ اندر پوچ هستيم، بدون اينكه اثر بيروني داشته باشيم.» حضرتي ادامه داد: «نظام جمهوري اسلامي بايد به همه وطن‌پرستان كه در دنيا موثر هستند، فراخوان بدهد. ما تنهايي در حال حركت هستيم و حاضر نيستيم هيچ قدمي‌برداريم. در كنار مسائل حمايتي از ملت، اصلاح برخي از ساختارها، بايد به نشاط اجتماعي ملت كه منشأ بازگشت ذره‌اي اعتماد است، توجه كنيم.» قائم‌مقام حزب اعتماد ملي گفت: «از نظام و حكومت انتظار گذشت و بزرگي مي‌رود. آقای شجریان در حال مردن است چه اشکالی دارد که وزیر فرهنگ و ارشاد از ایشان عیادتی بکند؟ گیرم ایشان در جایی اشتباهاتی هم کرده‌اند».

به عقيده الياس حضرتي، بايد رفع حصر را آني حل كنند، ممنوع‌التصويري و محدوديت‌هاي آقاي خاتمي را به عنوان سياستمداري كه تلاش دارد كمك كند، رفع كنند. اگر آقاي خاتمي الان كمك نكند، چه زماني مي‌تواند، كمك كند؟ نظام مي‌خواهد خود را از همه نيروهاي دلسوزي كه 10 سال است در حصر هستند، اما پيام مي‌دهند كه «اي مردم، دوستان، طرفداران در صحنه باشيد و كمك كنيد»، محروم كند؟ به گفته او، آخرين پيامي كه از آقاي موسوي آمده، اين است: آقاي روحاني حوصله كن، از رهبري فاصله نگير...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست باز چه می خواهند انجام بدند و ازشون سر میزنه که بحث رفع حصور و حجاب و ... رو راه انداختن ...
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حضرتی فرمودند اگر آقاي خاتمي الان كمك نكند، چه زماني مي‌تواند، كمك كند؟ ما عرض می کنیم آقای خاتمی چند کار باید انجام دهد اولا از پیشگاه ملت بزرگ ایران بابت فتنه بزرگ 88 عذرخواهی کند! دوم اینکه با پرهیز از تکرار می کنم ها، دست از سر این ملت بردارند این دولت دستپخت شخص آقای خاتمی است ! با این اقدامات بزرگترین خدمت را به انقلاب کرده اند!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
خاتمی و دار و دسته اش در سال 88 با رادیکال کردن فضای کشور و توسل به دروغ و دوبه هم زنی افراد جامعه فقط دشمن خارجی را پر روح کردند و تحریمهای سخت از آن زمان بر سر اقتصاد ما آوار شد....
Iran, Islamic Republic of
خاتمی و جریان نفاق ناکنون دوبار در سال های 78 و 88 به آمریکا کمک کرده اند و اکنون در سال 98 باید برای سومین بار این کار را بکنند!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
... دوست را دشمن و دشمن را دوست جلوه دهند،و فتنه گر را با واژه ی دلسوز باز گردانند....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
🎯🙅‍♂️
Iran, Islamic Republic of
جناب حضرتی شرایط فعلی حاصل کمک قبلی جناب تَکرار هستش،همونی که میگفت" تَکرار رای به روحانی،برای آینده بهتر"

یادتان هست؟
Iran, Islamic Republic of
روحانی پیش از انتخابات ۹۲: "دولت تدبیر و امید اونننچنان رونق اقتصادی ایجاد کنه و اونننچنان مردم رو سرشار از درآمد کنه، که دیگه احتیاجی به این ۴۵ هزار تومن نداشته باشن."

⛔️گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس:
تا پایان سال ۱۳۹۷ در حدود ۲۳ الی ۴۰ درصد (با سناریوهای مختلف برای وضعیت درآمدی خانوار در سال ۱۳۹۷) در زیر خط فقر قرار خواهند گرفت.

خدایی چی شد که اینطوری شد؟
هر چیزی که گفت دقیقا عکسش عمل کرد
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین کمک خاتمی پایان دادن به تفکرات لیبرالی و غربگرایی است.
و چون ازموده را ازمودن خطاست پس بهتره همون سرجاش بشینه این بزرگترین رافت نظام به خاتمی فتنه گره
هاشمی: نظام نیازی به کمک اشرار فتنه گر ندارد
Iran, Islamic Republic of
آقایان خیلی پررو تشریف دارند
می گویند خاتمی حالا کمک نکند کی کمک کند !
آقایون بفهمید (به عربی اِسمَع اِفهَم )
خاتمی متهم فتنه است و اگر قرار به محاکمه باشد حکم حداقلیش اعدام است
قرآن کریم می فرماید الفتنه اَشَدُّ من القتل
واقعا که !
وقتی نظام به اینها رحم می کند پررو می شوند
اسفندیار بهاردست
Italy
سید خالق سی بر صفر و بیست و یک بر صفر مگر کمک نکرد تا افرادی همانند شما به مجلس و شورای شهر راه یابند، ایشان به قبیلهء خود بیشترین کمکها را کرده و می کند، گور بابای سرنوشت مملکت، قبیله را بچسب و بس؛ آقای حضرتی به کجا چنین شتابان ...
کارمند
Iran, Islamic Republic of
چرا معلوم نیست میخواهند با .... به حاشیه بردن مشکلات اصلی فرار به جلو کنند ....
حجت
اگر راست گو هستند معذرت خواهی کنند و برگردند....
Iran, Islamic Republic of
اینها می خواهند بدون محاکمه و عذر خواهی در نظام رخنه کنند و باز روز از نو روزی از نو
Iran, Islamic Republic of
واقعا" کسانی که به این وکیل رای داده اند بروند خودشون رو از برج میلاد بیاندازند پایین....!!!
Iran, Islamic Republic of
صدتا لایک داره حرفت
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
حیف که این همه شفاف سازی جهت فتنه های اصلاح طلبان نتیجه ای در بر نداشت ...
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
برای آقایان مسئول نون به نرخ روز خوری که از منافع کشور برخورداند، هیچوقت نمیشود توقع داشت که جانب حق را بگیرند...
واقعا این تحفه های نایاب، چقدر دقیق درد و مشکلات مردم را کشف کرده اند و در حال درمان آن هستند!!!!
Iran, Islamic Republic of
چقدر هم دلسوزززز هستند!!!!!!!!
Romania
خیلی دلسوزهستند.خدااین ادمهای دلسوزرا از ما نگیرد...!!!1
Iran, Islamic Republic of
بوی سوزش و سوختگی شون همیشه در فضا منتشره
رضا
Iran, Islamic Republic of
بجز پاراگراف آخر بقيه حرفهاش به درد نميخوره، خصوصاً در مورد استاد آواز ايران كه غير محترمانه اظهار نظر كرد اما پاراگراف آخرش حقاً درسته و نظام خواسته يا ناخواسته خودشو از خدمات اين عزيزان محروم كرده.!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقا رضا فرض مثال این افراد توانایی داشته باشند خدمتی به کشور کنند ،چه ضمانتی وجود دارد که خواسته یا نا خواسته دوباره عامل فتنه و بیگانگان نشوند؟ چرا این افراد از اشتباهات گذشته خود علنی اعلام برائت نمی کنند؟
Denmark
...
سیداسماعیل
Iran, Islamic Republic of
موسوی خودش از رهبری فاصله گرفته بعد به روحانی پیام داده از رهبری فاصله نگیر؟!! چقدر مهربون و دلسوز واقعا!...
خب برو عیادتش
Iran, Islamic Republic of
عیادت کردن مگه زوریه؟!
جناب الیاس خان حضرتی خودتو به بیراهه نزن
Iran, Islamic Republic of
ماه رمضان هم شما اصلاح طلبان دست از بیراهگی بر نمی دارید ؟
خاتمی خائنه نظام هم خیلی تا حالا بهش تخفیف داده و باید پاشو از گلیمش بیشتر ازینا دراز نکنه
موسوی و کروبی هم حالو روزشان معلو.مه
دست از لجاجت بردارید و انقدر کشور را به التهاب نکشانید
خاتمی خائن به نظام و ملته
Iran, Islamic Republic of
تمام بدبختی های امروز کشور دستخوش ناجوانمردانه
اصلاح طلبان است .
مرگ بر همه کسانی که بدنبال بحران سازی در کشور و منافع خود هستند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر اصلاحات امریکایی
Iran, Islamic Republic of
وضعیت بد فرهنگی کشور بخاطر جاهطلبی اصلاح طلبان است
Iran, Islamic Republic of
هر گندی اتفاق می افتد ، یه سرش بر می گردد به اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد چی؟ با اصطلاح نماینده مردم
Iran, Islamic Republic of
جمله آخر موسوی به روحانی کمی خنده دار نیست واقعا .....
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
برو بابا !!!!!!!!!!!!!!!!! خاتمی میتونه ماشین ارزون کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی کمونیستهای لاابالی با حمایت شما فتنه گران در دانشگاه تظاهرات در حمایت از بی عفتی می کنند. دراویش با حمایت شما پلیس و بسیجی می کشند. اوباش با جو روانی ایجاد شده ای که در فضای مجازی ایجاد کرده اید روحانی به شهادت می رسانند. مفسدان اقتصادی با مدیریت شما سرمایه ملت را یک شبه تاراج می کنند و اقتصاد فلج می شود.و....!!!
Iran, Islamic Republic of
گور بابای خدمت رسانی فتنه گران
ما را به خیر شمایان امید نیست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه اشکال دارد حالا که شجریان در حال مردن است ، از اشتباهات گذشته خود توبه کند؟
Nabati
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از سر دلسوزی در فتنه 88 جوان مردم را با دروغ تقلب به کشتن دادن.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
هیچ نکبت و ننگی برای بولتون بزرگتر از این نیست که دیوانه ایی همچون ترامپ، باید افکار او را کنترل کند تا مالیات دهندگان آمریکا، روزهای خوشی را در آینده ببینند! حالا چه جنگ بشه یا که جنگ نشه!,....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
انشا ا....اونایی که به نظام و اسلام و انقلاب عزیزمان پشت و خیانت میکنند بمیرند...
Iran, Islamic Republic of
دشمن ٬دشمن است شماها لیبرالها در داخل خیانت نکنید و با مردم باشید دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خاتمی فتنه گر وقت گل نی کمک کند!!!
رامین
United Arab Emirates
اوج دغدغه افساد طلبان:رفع حصر،ربنای شجریان
Iran, Islamic Republic of
با شجریان و موسوی و کروبی نمیشه رو قیمت سیب زمینی و پیاز و اجاره خونه سرپوش بزارید....
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بیخود می کند بخواهد در امور کشور دخالت کند در زمان ریاست جمهوریش کم ایران اباد کرد حالا می خواهد دوباره آباد کند شر به ما نرساند نیاز به لطف شما نیست و اما برای خودم خیلی متعسف هستم که در صحن علنی مجلس از یک عده فتنه گر و اغتشاش گر حمایت می کند یعنی تمام مشکلات نمایندگان ملت شده
رفع حصر فتنه گران...!!!!
Iran, Islamic Republic of
تیتر خبر رو نگاه کردم اول فکر کردم طنزه بعد فکر کردم این حرف ها مال چند سال پیشه. خبر رو باز کردم نوشته آقای حضرتی در نطق دیروز....
باورم نمیشه هنوز همیچین آدمایی پیدا میشن که با وجود وضع کنونی چنین حرفای خنده داری بزنن.
...
Iran, Islamic Republic of
برای خودم و ملتم متعسف هستم بخاطر داشتن چنین نمایندگانی بجای
اینکهاز حق ملت در مقابل خائنان به بیت المال دفاع کنند و حق آنها را از گلویشان بیرون بکشند از کارشان شده سخنرانی در مورد رفع حصر...
Iran, Islamic Republic of
این همه خواننده اونور آبی مردن این همه هم خواننده اینور آبی مردن شجریان دوزیست هم بالاخره میمیره که چی حالا؟
فقط چون با تغییرات سال 57 و88 و 91 تغییر رنگ داد (انقلابی. سبز . بنفش) کنجکاوم بدونم در برابر این تغییر بزرگ به چه رنگی در میاد!
Iran, Islamic Republic of
...
United States
تنها کمکی که خاتمی میتواند بکند این است که از رفیق صمیمی اش جورج سورس بخواهد که در ایران سرمایه گذاری کند و در عوض چی، دیگه این را باید از جناب حضرتی پرسید.
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم مردم دنبال حل مشکل رفقای فتنه گر استحاله طلبان است؛گاه،گاهی از مشکل مردم هم می گوید.
Iran, Islamic Republic of
استحاله طلبان در انتخابات حرف و برگی غیر از حصر که مدتهاست از محدودیت های آن کاسته شده ندارند؟!
Iran, Islamic Republic of
موسوی و کروبی دلسوز ایران هستند؟ خاین اصل اینها هستند
Iran, Islamic Republic of
با مطرح کردم رفع حصر بر روی فاجعه برجام خاک نریزید.
حسن
Iran, Islamic Republic of
آخرين پيامي كه از آقاي موسوي آمده، اين است: آقاي روحاني حوصله كن، از رهبري فاصله نگير... یعنی چیی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟// یعنی مثلا همه چی بر وفق مراد حضرات خواهد شددد بعد از صبر . حوصله . .ش...... در خواب بیند پنبه دانه
United States
خداوند لعنت کسانی را که در سال 88 سلامت انتخابات را با رهنمود غرب زیر سئوال بردند و اقتدار نظام را در جهان کاهش دادند تا کار به اینجا رسید. ...
Iran, Islamic Republic of
خاتمی نمیخواهد کمک کند بلکه او تلاش میکند حذف وفراموش نشود.
Iran, Islamic Republic of
اگر منظورتان توبه خاتمی است باید بدانید توبه گرگ مرگ است.
Iran, Islamic Republic of
الیاس حضرتی با این حرفها میخواهی بر خراب کاری که در مجلس زدید... میخواهی به حاشیه بکشونی و مردم عملکرد تان را مخفی کنی ...
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی کمک نخواد از این بابا باید چکار کند
محسن
Iran, Islamic Republic of
این هم نتیجه رای لپ لبی
Iran, Islamic Republic of
...
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
اوضاع اقتصادی کشور را نمی بینی نتیجه حمایت خاتمی و شجریان همین دولت منفعل است ربنا ... علی برکت الله
امین
Iran, Islamic Republic of
دولت عملکردی ندارد و از هر جهت عملکردش زیر سئوال است تنها راه نجات ایجاد دوقطبی دیوار و حجاب و ورزشگاه و کنسرت و ربنا و نبود اختیار است علی برکت الله
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
جناب شما نخواهید توانست از آب کل آلود ماهی بگیرید و برای کسانی که خود یکی از علل اصلی وضعیت کنونی هستند تقاضای رفع حصر کنید. ....
Iran, Islamic Republic of
واقعا موندم از آدمهاىی كه شرايط معيشتى را در حصر موسوى وصداى شجريان وتصوير نكره ى فتنه ميدانند
منصور
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
جناب حضرتی شما و دیگرنمایندگان می توانید بروید و از شجریان عیادت کنید و بااو سلفی حقارت بیندازید ازایت گونه سلفی گرفتن ها بری شما کاری تدارد مانند آب خوردن هست
خاینین
Iran, Islamic Republic of
شجریان همان ادمی بود که در مصاحبه اش از ورود نکردن به دنیای سیاست و عدم دخالت حرف می زند ولی در فتنه ۸۸فحش و بد و بیراه به نظام و... می دهدو خودش عنوان می کند من با نظام جمهوری اسلاامی و جنگ و شهدا نیستم!!!!
اولویت نظطاتم
Iran, Islamic Republic of
ایا واقعادر این گیر و دار مملکت مساله مهم کشور و ... شحریان و رفع حصراست؟!؟!؟
Iran, Islamic Republic of
....
حسین
Iran, Islamic Republic of
انگار نماینده همین دو سه نفر در حصر می باشد.
دست پیش رو گرفتند که پس نیفتند
Iran, Islamic Republic of
اگر خاتمی و موسوی و کروبی تا الان محاکمه شده بودند امثال شماها در یک فرار رو به جلو از این حرف ها نمی زدید
خاتمی رو باید محاکمه کرد نه این که اون بیاد به ما کمک کنه
خاتمی تا تونست فاجعه ایجاد کرد
ریل کج هسته ای و مذاکرات غلط در زمان خاتمی فتنه گر انجام شد
فتنه گرها در سال 88 عامل تحریم های شدید و اوضاع اقتصادی 90 تا 921 شدند
.....
علی
Iran, Islamic Republic of
تو او اونایی که داری ازشون دفاع میکنی جیب مارو نزنن کمک نمیخوایم. اگه انقدر که داری رفع حصر رو پیگیری میکنی دنبال کارای مجلس و مردم بودی الان وضع مملکت بهتر بود. اونا باید بدتر از اینها سرشون میمومد نه حصر .. ...
United States
ماهیگیری از آب گل آلود. چقدر شبیه جریان بندر فجیره است این اتفاقات. خدا از شما نگذرد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
..
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین کمک خاتمی این است که ؛ اصلا کمک نکند !!!
Denmark
....
محمد باقر
Iran, Islamic Republic of
سلام
بزرگترین کمک این فتنه گر ها اکنون پاسخ به کوچکترین خواسته ملت و نظام این است که توبه کنند واز ملت و نظام مقدس عذرخواهی کنند
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران در راس آنها موسوی، کروبی و خاتمی با دروغ و ایجاد فتنه و با استبداد در صدد حذف رای مردم بودند، و با پشتیبانی استکبار چندین ماه مملکت رو به آشوب کشاندند، خون تعدادی از هموطنانمان رو بر زمین ریختن، و باعث بهره برداری دشمنان این نظام شدند، لذا هیچ جایی در این مملکت ندارند. و باید تاوان سختی رو بپردازند. تاعبرت برای هر فرد مستبد دیگری بشه،که با نقاب طرفداری از رای ملت، رای آنها را پایمال کرده و دقیقاً در خط استکبار حرکت میکند.امت اسلامی ایران هیچگاه جنایت این فتنه گران را از یاد نخواهد برد و لعنت خدا را بر آنها می فرستد. مرگ بر آمریکا و فتنه گران که غیر از نوکری برای اجانب و خیانت به نظام و مردم و امام جامعه هنری نداشتن. امروز نیز هر کسی که از فتنه و فتنه گران دفاع میکنه نیز مورد لعن و نفرین ملت هست. شما و امثال شما در مجلس نیز بهتر است بجای دفاع از فتنه گران مشکلات مردمی رو که به قول خودت زیر بار فشار اقتصادی در حال له شدن هستند را حل کنید.شما اصلاح طلب ها بارها امتحان خود را داده و سخت رفوزه شده اید و همیشه سعی کردید با مکر و حیله مردم رو گول بزنید.همین که آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و نتانیاهوی جانی از شما و اعمالتان دفاع و زیر چتر حمایت این جنایتکاران تاریخ هستید بر باطل بودن شما کافی است.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
کسی که پول حرام سعودی را خورده باشد .توفیق خدمت به مملکت اهل بیت را دارد ؟!!!!
ع ز
Romania
یکی نیست به این بگه مثلاتپ نماینده مردمی.
هنوز نمیدونی مشکل مردم چیه.
مثل اینکه تو نفست از جا گرم در میاد
کمر مردم از تنگی معیشت و بیکاری و کسادی بازار و تپلید شکسته انوقت تو.... دنبال چی هستی.
این دولت که برخاسته از بطن شماست کمی فکر و کمک!!!
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فکری به حال این ملت مظلوم بکنید...
هادی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف این مملکت نیست که امثال شماها راحت نفس میکشید.!
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای حضرتی شما و دولت امید ..... چرا دیگه حرص میخورید!؟