پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳۴
روحانی در دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب:

دشمن صبح ناوگانش را می فرستد و شب شماره تلفن می‌دهد/ ما شماره تلفن‌های زیادی از آنها داریم

چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب: 686320
رئیس جمهور اظهار داشت: امروز هم دشمن در پی زور و تزویر است، صبح ناوگانش را می فرستدو شب شماره تلفن می دهد. البته ما شماره تلفن های زیادی از آنها داریم و هر تاریخی که آنها در آن روز جنایتی علیه ملت ایران انجام داده اند شماره تلفن واقعی آنهاست.
دشمن صبح ناوگانش را می فرستد و شب شماره تلفن می‌دهد/ ما شماره تلفن‌های زیادی از آنها داریم
گروه سیاسی جهان نيوز: پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در جمع کارگزاران نظام، ، آقای روحانی رئیس جمهور گفت: سال ۹۷ سال سختی برای مردم کشورمان بویژه از لحاظ فشار بر معیشت و زندگی مردم و کاهش درآمدهای دولت بود.

رئیس جمهور به افتتاح طرح های بزرگ در سال های گذشته از جمله افتتاح ۱۵ فاز پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: در این مدت بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی که در خاورمیانه بی‌نظیر است، افتتاح شد که موجب تولید دو برابری و خودکفایی در تولید بنزین شد.

آقای روحانی از افتتاح بزرگترین طرح های مربوط به ارتباطات، راه و راه آهن و همچنین اتصال چهار استان به راه آهن سراسری خبر داد و با یادآوری بهبود تراز تجاری محصولات کشاورزی به بارش باران های بی سابقه اخیر اشاره کرد و گفت: علاوه بر افزایش خرید تضمینی گندم، افزایش تولید دانه های روغنی و خودکفایی در تولید گندم، در زمینه کشت گلخانه ای از ۸ هزار و ۸۰۰ هکتار به ۱۵ هزار هکتار رسیده ایم و در آینده به ۲۰ هزار هکتار خواهیم رسید.

آقای روحانی به افزایش سه تا پنج برابری پرداختی مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و افزود: در زلزله کرمانشاه در مدت ۱۴ ماه، سه و نیم میلیون متر مربع ساختمان سازی شده که این کاری بسیار بزرگ است.

رئیس جمهور با تاکید بر نیاز به وحدت و اتحاد در کشورگفت:کاری که ملت و مسئولان در ماجرای سیل انجام دادند بی نظیر بود و به وحدتی شبیه آنچه که در ماجرای سیل شاهد بودیم نیاز داریم چرا که آن اتحاد توانست یک تهدید را به یک فرصت بزرگ تبدیل کند.

آقای روحانی با بیان اینکه مردم در فشار هستند و باید به معیشت آنان توجه ویژه کرد، افزود:اگر بتوانیم در کالاهای وارداتی نظارت بیشتری کنیم می توانیم مشکلات مردم را در زمینه معیشت کمتر و بر تحریم غلبه کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه با متحد بودن می توانیم از معضلات عبور کنیم، معیار دوستی در درون نظام را اعتقاد و التزام به قانون اساسی برشمرد و افزود: اگر هر کسی به قانون اساسی پایبند باشد و همه ظرفیت های قانون اساسی بکار گرفته شود می توانیم از مشکلات عبور کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به تصمیم آمریکا برای متوقف کردن صادرات نفت ایران و اخلال در صادرات غیرنفتی، و فشار روانی و تبلیغی، افزود: با ایثار و وحدت مردم و با سازماندهی، برنامه ریزی، مدیریت بهتر و هماهنگی بیشتر و تمرکز در اداره کشور می توانیم از این معضلات عبور کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه اداره کشور بدون تغییر در ساختار بودجه و اقتصاد امکانپذیر نیست گفت: این کار تنها در اختیار دولت نیست، باید اختیارات متمرکز و درک مجلس و دولت از شرایط کشور و منطقه و جهان یکسان شود.

آقای روحانی با اشاره به اینکه می توانیم به جای درآمد نفتی درآمد غیرنفتی را جایگزین کنیم، گفت: آمریکایی ها با محاسبات اشتباه و غلط فکر می کردند ظرف چند ماه می توانند ملت بزرگ ایران را به زانو در آورند و تاریخ هایی را برای این موضوع تعیین کردند اماملت ایران با استقامت، ایستادگی و مقاومت روزها و ساعات زرینی را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خلق کرد.

وی با بیان اینکه ملت، رهبری، دولت و مجلس موجب ناکامی دشمن شدند ادامه داد: امروز هم دشمن در پی زور و تزویر است، صبح ناوگانش را می فرستدو شب شماره تلفن می دهد. البته ما شماره تلفن های زیادی از آنها داریم و هر تاریخی که آنها در آن روز جنایتی علیه ملت ایران انجام داده اند شماره تلفن واقعی آنهاست.

رئیس جمهور ادامه داد: اختلاف ما و شما در ظلم و تجاوز نسبت به ملتها و ملت ایران است، توبه کنید و برگردید، راه باز است شاید مردم ایران از ظلم و جنایت تاریخی شما بگذرند.

آقای روحانی با بیان اینکه دنیا به بردباری ملت ایران پی برده است، افزود: بعد از تخلف امریکا از توافق هسته ای به دوستانمان و اتحادیه اروپا که هر دو از ما مهلت خواسته بودند تا به وظایفشان عمل کنند به اندازه کافی فرصت دادیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز باید از مسیر حقوقی استفاده کنیم و این را دولت و شورای عالی امنیت و نظام با رهنمود رهبری آغاز کرده، گفت: این مسیری است که اقدام و اعلام کردیم.

وی افزود: برخی به اشتباه می گویند که ۶۰ روز مهلت دادیم تا ۶۰ روز دیگر عمل کنند در حالی که ما از روز ۱۸ اردیبهشت عمل کردیم و ۲ تعهد را کنار گذاشتیم و ۲ تعهد دیگر را نیز بعد از ۶۰ روز کنار خواهیم گذاشت.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با مشارکت مردم، مدارا با یکدیگر و مقاومت می توانیم به پیروزی برسیم، گفت:امروز در یک آزمایش بزرگ الهی قرار گرفته ایم و بی تردید با ایستادگی و مقاومت از این مرحله عبور خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
United States
اقای روحانی مردم به شما رای دادن که سایه جنگ را از کشور دور کنید ، با دنیا تعامل کنید ، و از مردم بخواهید در شرایط مهم خودشون تصمیم بگیرن ، خوب اگرنمی خواستن به اون طرف انتخابات رای میدادن
هاشمی
France
آقای روحانی خب کدخداس دیگه !
وقتی او را کدخدا دانستی باید پای همه چیزش بایستی
Iran, Islamic Republic of
بار دیگر دست انتقام خداوند گریبان امارات کودک‌کش را گرفت. چندین انفجار قوی، هفت نفت‌کش امارات را درهم کوبید. شیاطین سعودی بدانند همین سرنوشت در انتظارشان است.
Iran, Islamic Republic of
بعد از 6 سال تخریب زیرساخت‌ها و رها کردن بازار به حال خود و به علت بی‌تدبیری در موضوعاتی مثل مسکن، تولید، اشتغال و نقدینگی و... حالا ادعای نداشتن اختیار را پیش کشیدن چیزی جز منحرف کردن افکار عمومی از مطالبه‌گری نیست.......؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی اظهار داشته اختیارات رئیس جمهور کم است، اگر اختیار ایشان کم است چگونه توانسته اقتصاد کشور را تعطیل کند و به هیچ مرجعی هم پاسخگو نباشد؟
Iran, Islamic Republic of
اختیارات دولت آن‌قدر زیاد بود که در روابط خارجی، عقد قرارداد با شرکت‌های بدنام غربی و دادن امتیاز نقد از جیب مردم به بیگانگان را بدون هیچ مانعی انجام داد.
Iran, Islamic Republic of
نتایج خسارت بار مذاکره با 5+1 به واسطه اختیار رئیس‌جمهور تحقق یافت . هرچه رهبری گفتند که به این مذاکرات خوشبین نیستند اما آقای رئیس‌جمهور با بهره‌گیری از اختیارات پای میز مذاکره نشستند و آن را به وضع کنونی رساندند.
Iran, Islamic Republic of
خطاب به اصلاح‌طلبان بنویسید اگر اختیار دولت کم است پس چگونه حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند، کاری هم برای مردم انجام نمی‌دهند و در هنگام قصد قوه‌قضائیه برای رسیدگی به مفاسد نزدیکانشان، این قوه را به جنگ تهدید کرده بودند؟
Iran, Islamic Republic of
چگونه است که آقای رئیس‌جمهور برای انعقاد برجام سراسر خسارت تمام خطوط قرمز نظام را زیر پا می‌گذارند ولی وقتی که به نتیجه نمی‌رسند ادعای نداشتن اختیار می‌کنند؟
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس‌جمهور اگر انصاف داشت نباید ناتوانی خود و دولت را با بیان این ادعا که اختیار دولت کم است توجیه می‌کرد. چرا این جماعت هر وقت خرابکاری می‌کنند آن را به گردن نظام می‌اندازند؟ آقای رئیس جمهور باید بپذیرد که با ناتوانی و بی‌توجهی به امور کشور، نمی‌شد معجزه صورت بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
رئیس‌جمهور، رئیس قوه اجراییه است و باید مطابق قانون پاسخگوی کارهای حیطه مسئولیت خود باشد نه اینکه ناتوانی و ناکارآمدی خود و دولتش را با فرافکنی توجیه کند.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی به عنوان حقوق‌دان ظاهر شدند پس حتما از قانون اساسی کشور، بهتر از هر کسی مطلع بودند کما این‌که بارها نسبت به اجرای قانون اساسی تاکید می‌کردند ولی ظاهراً برای پرت شدن حواس افکار عمومی از مطالباتشان ناگهان به یادشان افتاده که نکند اختیاراتشان کافی نبوده است!
Iran, Islamic Republic of
برخی برای ناکارآمدی و بی تدبیری خویش به دنبال بهانه و سوژه می‌گردند یکی یقه برادران مجاهد افغان را می‌گیرد و دیگری درخواب و خیال تغییر قانون اساسی به سرمی برد و آن یکی نداشتن اختیار را پیش می‌کشد!
Iran, Islamic Republic of
خبرها بار دیگر پس از مشروطه حکایت از چیده شدن دیگ‌های انگلیسی در سفارت آن دولت خبیث و ترتیب دادن ضیافت افطاری برای وادادگان داخلی دارد دستگاه‌های امنیتی چه می‌کنند؟!
Iran, Islamic Republic of
در خبرها آمده بود که اندیشکده‌های اروپایی از آمریکا خواسته‌اند به برجام برگردد. این به خاطر منافعی است که از برجام به آنها می‌رسد اما اگر اندیشکده‌های ما بخواهند نامه‌ای بنویسند باید ماجرای معامله اسب زین‌شده با افسار پاره را به رشته تحریر درآورند!
Iran, Islamic Republic of
خروج ناو اسپانیا از خلیج فارس به دلیل اختلاف بر سر ایران

اسپانیا از خروج ناو خود از ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس به علت اختلاف نظر اتحادیه اروپا با واشنگتن بر سر ایران خبر داد. اسپانیا اعلام کرد که به دلیل اختلافات موجود میان اروپا و آمریکا بر سر ایران، مادرید ناو خود را بصورت موقت از تیم عملیاتی حاضر در خلیج فارس خارج می‌کند. ناو «مندز نانز» اسپانیا به همراه ناو آمریکایی «آبراهام لینکلن» عازم خلیج فارس شده بود.
عملکرد اخلالگران بازار خودرو و مسکن به نفع دشمن است
Iran, Islamic Republic of
عملکرد اخلالگران بازار خودرو و مسکن به نفع دشمن است
رخدادها و عملکرد غیراخلاقی در فضای مجازی در زمینه رشد بی‌رویه قیمت خودرو و مسکن باعث هرج و مرج و سودجویی دلالان در این بازار شده و باورود پلیس فتا در این فضاها، مشخص شده است که گردانندگان برخی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در فضای مجازی از عوامل نفوذی دشمنان بوده‌اند. امیدواریم دادستان محترم کل کشور برخوردی قاطع و قانونی با عوامل جوسازی‌های ناامن کننده بازار کالاها و بخصوص خودرو و مسکن داشته باشند، شاید با بازگشت آرامش به بازار آن‌ها مانع تورم انتزاعی در کشور شویم، زیرا این گونه تورم‌ها پایه‌های اقتصادی کشور را سست می‌کنند و باعث بحران‌های جدید در اقتصاد ملی می‌شوند.
سعید۱۱۰
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی دشمن قبل از اعزام ناو، نفوذی های خود را در گلوگاه های حساس تصمیم گیری فرستاده و همواره مترصد فرصتند تا گوشی را بدستتان بدهند!
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور با بیان اینکه اداره کشور بدون تغییر در ساختار بودجه و اقتصاد امکانپذیر نیست.......
.پس چرا سال 92 و96 میگفتی که ""100روزه درستش میکنم""!
کلیدت کجا گم شد!
مگه قرار نبود برجامت تا اب خوردن مارو درست کنه ؟!
Iran, Islamic Republic of
تو بنزیم خود کفا شدیم که دولت می خواست گرانش کند ؟
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی بشنو این سخن حق را ، غرب را رها کن ، این شماره تلفن هایی که داری را در چاه خلا بریز .
Iran, Islamic Republic of
شاید هم با همه اون شماره ها بعد از نیمه شب بشود تماس گرفت و هماهنگ کرد از آنجایی این حرف را میزنم که داخل و خارج کاملا هماهنگ عمل میکنند یک نفر از خارج تحریمهایی نفتی را ندا میدهد از داخل هم برای خالی کردن دل ملت گران کردن بنزین را ندا میدهند بدون هماهنگی با مجلس شورا و......
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما كه شش سال نتوانستيد يا نخواستيد يك لونه مرغ بسازيد چطور دم از نابودي حتي يك كشور كوچك ميزنيد
Denmark
یعنی چه بعد 60 روز 2 تعهد دیگه را کنار میذاریم ! بعد این 60 روز همه تعهدات را باید کنار بگذاریم !! شتر سواری دولا دولا نمیشه ! تو که پدر ملت و با این فرصت سوزی ها در آوردی ی دفعه کن دیگه!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه کار میتوانند انجام دهند جز زمان خریدن یا شاید فرجی شود وترامپ سکته کند.شما پشت گود نشستی میگوی لنگش کن اینها اگر قدرت مقابله داشتن مانند فتنه 88 لحظه ای درنگ نمیکردن
علی
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
....و ما هم می دانیم که شما ،شماره تلفن های زیادی از آنها دارید .....!!1
United States
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...