جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۲

امیرآبادی: آقای روحانی پاسخگو باشید

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب: 686316
فارس نوشت: عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌آقای دکتر روحانی تنها رئیس جمهوری است که بیشترین اختیارات را دارد به خصوص بعد از تشکیل شورای هماهنگی سران قوا، که در این شورا هم به جای مجلس قانون‌گذاری می‌شود و هم قوانین موجود بعضاً تعلیق یا نسخ می‌گردد.
امیرآبادی: آقای روحانی پاسخگو باشید
به گزارش جهان نيوز، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود از حسن روحانی خواست با توجه به اختیارات وسیع‌اش در اداره کشور پاسخگو باشد.

متن کامل بدین شرح است:

آقای دکتر روحانی تنها رئیس جمهوری است که بیشترین اختیارات را دارد به خصوص بعد از تشکیل شورای هماهنگی سران قوا، که در این شورا هم به جای مجلس قانون‌گذاری می‌شود و هم قوانین موجود بعضاً تعلیق یا نسخ می‌گردد.

آقای رئیس جمهور پاسخگو باشید. همه می‌دانند اختیارات وسیعی در اداره کشور دارید.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تنها رئیس جمهوری که بیشترین اختیارات را دارد/ مردم ایران را گرفتار کند.
تنها رئیس جمهوری که بیشترین اختیارات را دارد/ کشور را گرفتار کند.
Iran, Islamic Republic of
دو حزب عمده در آمریکا برای موفقیت کشورشان دارای هدف مشترک و روش متفاوت هستند اما اینجا متاسفانه برخی احزاب در کشور ما، دائم به سوی دشمن می‌غلطند و به جای وطن، به فکر تامین منافع دشمنند. چرا؟!
Iran, Islamic Republic of
تصویر روی جلد نشریه صدا آرزویی است که مدعیان اصلاح‌طلبی شب‌ها با آن می‌خوابند و امیدوارند صبح با وقوع آن بیدار شوند! آرزو و امیدی که هیچ‌گاه محقق نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
دیپلماسی دولت تدبیر و امید یک‌سال پس از خروج شیطان بزرگ از برجام و بی‌تعهدی اروپایی‌ها در تامین حداقل، مهلت 60 روزه به‌ آنان می‌دهد و آن‌‌ها نیز کمتر از 60 دقیقه پاسخ منفی می‌دهند! صبر ملت از این بی‌تدبیری‌ها به سر آمده است!
Iran, Islamic Republic of
مشکل کشور مدیران سست‌ عنصری است که چندین سال وقت‌کشی کردند و منتظر اقدام اروپا در برجام نافرجام شدند. امروز هم با القای ترس ساختگی در بین مردم نسخه سازش با بدعهدان غارتگر می‌نویسند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا ایران را مثل عربستان، مصر و امارات یک کشور تحت سلطه خود می‌خواهد. دولتمردان ما بدانند دشمن چه هدفی را دنبال می‌کند سطحی‌نگری و خامی را کنار گذاشته عزت و اقتدار کشورمان را مثل ماجرای برجام مشکل‌دار نکنند.
Iran, Islamic Republic of
رئیس‌جمهور که ادعا می‌کرد فقط دشمنان ایران با برجام مخالفند بفرمايند همین دشمنان که به تعهدات خود عمل نکرده و در واقع از برجام خارج شده‌اند از ایران می‌خواهند در برجام بماند؟!
Iran, Islamic Republic of
بیشتر کسانی که اطراف آقای رئيس‌جمهور جمع شده‌اند و به ایشان مشورت می‌دهند همان افرادی هستند که برجام سراسر خسارت را به کشور تحمیل کردند و امروز هم مردم را از آمریکا می‌ترسانند تا بتوانند برجام دیگری تحمیل کنند.
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که قطار دولت روی ریل اروپا و آمریکا بخواهد حرکت کند نباید انتظار داشته باشیم که گشایشی در معیشت مردم و اقتصاد کشور ایجاد شود.
Iran, Islamic Republic of
کاسبان برجام 6 سال است که ملت را سرکار گذاشته و مشغول کاسبی خودشان هستند. تنها راه نجات کشور این است که این جماعت در انتخابات کنار زده شوند و نیروهای انقلابی سرکار بیایند.
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ ...
Iran, Islamic Republic of
دشمني آمريکا با ايران چيز تازه اي نيست آمریکا ازسال 1332 تاکنون دشمن درجه یک مردم ایران بوده است/ کسانی که مقصراصلی هستند با دشمنان درجه مردم ایران مذاکره، گفت وگو وهمکاری کردند.