جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

حاشیه های دادگاه دادماد وزیر

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب: 686311
مهر نوشت: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمد هادی رضوی از تهیه کنندگان حواشی جالبی را هم داشت.
حاشیه های دادگاه دادماد وزیر
به گزارش جهان نيوز، اولین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد هادی رضوی از متهمان پرونده فساد در بانک سرمایه صبح امروز در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی آغاز شد.

این دادگاه با قرائت کیفرخواست از سوی نماینده دادستان اغاز و با اخذ دفاعیات از متهم ادامه داشت.

هادی رضوی که پیشتر هم وعده‌هایی برای یک دفاع جنجالی داده بود، با حضور در جایگاه خطاب به قاضی پرونده گفت: مستنداتم هم عجیب است و هم حجیم.


البته رضوی تا پیش از اینکه کسی به نسبت خویشاوندی اش اشاره‌ای بکند، در ابتدا گریزی به این موضوع زد وخطاب به دادگاه گفت: داماد نتانیاهو که نیستم، داماد اقای شریعتمداری هستم و می‌خواهم فارغ از اینکه داماد فلانی ام، محاکمه شوم.

مستنداتی که رضوی آنها را عجیب و حجیم خواند باعث شد پس از هر چند دقیقه دفاع از سوی رضوی، او نزد قاضی مسعودی مقام رفته و برگه‌ای را به عنوان مستند و مدرک روی میز او بگذارد.
 

رضوی همچنین از همان ابتدا اعلام کرد نماینده دادستان با من زاویه شخصی دارد و از من خوشش نمیاد.

او حتی خطاب به نماینده دادستان گفت: مدارک را که به قاضی می‌دهم، آقای قهرمانی ناراحت می‌شود. چرا ناراحت می‌شوید؟ البته که من از نظر شما محکومم.
 

کلاً عصبی مزاج هستم
وی پس از بارها رفت و آمد پیش قاضی مسعودی از وی مقام بابت حوصله و سعه‌صبرش تشکرد و گفت: ممنون که به حرف‌های من با حوصله گوش می‌کنند چون من کلاً آدم عصبی مزاجی هستم و از خداوند خواسته‌ام که به من کمک کند بتوانم با حوصله از خود دفاع کنم یا دائم دعا می‌کردم که مبادا آقای قهرمانی چیزی بگوید و من را عصبانی کند و من از عدل خارج شوم،

بیم این دارم اتفاقی برایم بیفتد
رضوی که بارها در خلال دفاعیاتش اعلام کرد حرف ناگفته زیاد دارد، از استرس و ترس خود هم سخن گفت و خطاب به قاضی اعلام کرد که یک سال و نیم است بیم این دارم اتفاقی برایم بیفتد. برخی‌ها تهدیدم کردند که چیزی نگویم.

جلسه غیر علنی می‌خواهم
رضوی که در ابتدای دفاعیات خود به رابطه خویشاوندیش با یکی از وزرا اشاره کرد بود در اواسط دفاعیات از قاضی مسعودی مقام درخواست جلسه غیر علنی داشت و گفت: صحبت کردن در مورد برخی اتفاقات مثل بازداشتم آن هم درست در روز رأی اعتماد به وزیر صنعت، تقاضا برای بدگویی علیه برخی از افراد که بانکی هم نبودند و برخی سیاسی کاری‌ها در جلسه علنی به صلاح نیست چرا که ممکن است زمینه‌های سوءاستفاده‌ها را فراهم کند.

خیلی‌ها مثل من هستند، چرا فقط من؟!
رضوی که بارها به تسهیلات ۸۰ میلیاردی خود اشاره می‌کرد با بیان اسم بردن از افراد متعدد، از جمله حسین هدایتی، نکویی و فردی که شب قبل از بازداشت به آلمان گریخته و یا فرد دیگری که در اسپانیا است سعی بر کمرنگ کردن اتهامات خود داشت و بارها می‌گفت: من فرار نکردم می‌توانستم اما نرفتم.

اهمیتی برای دادسرا ندارید
در پایان هم نماینده دادستان تهران هم در واکنش به صحبت‌هایی که متهم علیه او در دادگاه زد خطاب به وی گفت: شما آدم مهمی نیستید. اهمیتی هم برای دادسرا ندارید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ولایت
Iran, Islamic Republic of
با سلام وخداقوت داماد آن بنده خدا اینقدر رانتخواری کرده است..!!!
Iran, Islamic Republic of
بلبل زبان هم هست