کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رقص و پایکوبی این بار در دانشگاه زنجان +فیلم

24 ارديبهشت 1398 ساعت 17:35

فارس نوشت: برگزاری جشن و پایکوبی همراه با پخش موسیقی‌های نا مناسب و کشف حجاب در دانشگاه زنجان آن هم، همزمان با برنامه گرامیداشت سالروز تدفین شهدای گمنام باز هم این دانشگاه را به حاشیه کشاند.


به گزارش جهان نیوز، شب گذشته در دانشگاه زنجان اتفاق عجیبی رخ داد که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و نشان می‌دهد گویا حاشیه‌های این دانشگاه قرار نیست خاتمه یابد و اقدامی از سوی مسؤولان مربوطه برای رفع این مشکلات صورت پذیرد.

شب گذشته پس تبلیغات چند روزه، ویژه برنامه سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه زنجان برگزار و دانشجویان به پاس قدردانی از مقام شامخ شهدا، در مزار شهدای گمنام گرد هم آمدند، اما به یکباره صدای موسیقی شاد و هلهله دانشگاه را در برگرفت.

به واسطه نزدیکی مسجد و مزار شهدای گمنام به محل خوابگاه دختران، صدای موسیقی و هلهله دانشجویان دختر به مسجد دانشگاه می‌رسد و متاسفانه سالگرد تدفین شهدای گمنام به شدت تحت الشعاع این اتفاق نابهنجار قرار می‌گیرد.


nf00686301-1.mp4

مهدی ایمانی افزود: آنچه در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه زنجان به تصویب رسید تنها و تنها برگزاری جشن به مناسبت هفته خوابگاه‌ها در خوابگاه برادران بود و مجوزی برای چنین اقدامی در خوابگاه خواهران داده نشده بود، ضمن اینکه حتی قرار بود موسیقی استفاده شده در جشن نیز موسیقی ملایم و بدون استفاده از موسیقی‌های رقص‌آور باشد.

 مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با ابراز تاسف از اتفاق رخ داده در دانشگاه زنجان اظهار داشت: برنامه شب گذشته خوابگاه خواهران کاملا غیرقانونی و بدون مجوز شورای فرهنگی دانشگاه بوده و برای ما عجیب بود که چگونه معاونت دانشجویی دانشگاه زنجان در شب سالگرد تدفین شهدای گمنام اقدام به برگزاری چنین برنامه‌ای می‌کند؟

افشین مقدم دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان نیز با ابراز تاسف از اتفاق شب گذشته گفت: مجوز شورای فرهنگی دانشگاه زنجان تنها در یک مورد به تصویب رسیده و آن هم در روز 30 اردیبهشت‌ماه و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) صادر شد، اما برنامه در خوابگاه خواهران و یک هفته زودتر از موعد به وقوع پیوسته که تاسف است.

گفتنی است، چندی پیش نیز اتفاقی مشابهی در دانشگاه زنجان رخ داد که در طی آن برنامه جشنی همراه با موسیقی و رقص محلی دانشجویان در محوطه مهندسی دانشگاه زنجان رخ داد که در برنامه مزبور نیز مجوز موسیقی صادر نشده بود، اما برنامه بدون توجه به مرجع قانونگذار، برگزار شد.


کد مطلب: 686301

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/686301/رقص-پایکوبی-این-بار-دانشگاه-زنجان-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com