پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

حمله پهپادی یمن به تأسیسات حیاتی در عربستان

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 686285
شبکه تلویزیونی المسیره به‌نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که هفت فروند پهپاد در حملاتی چندین تأسیسات بسیار مهم و حیاتی در عربستان سعودی را مورد هدف قرار دادند.
حمله پهپادی یمن به تأسیسات حیاتی در عربستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شبکه تلویزیونی المسیره ارگان رسمی انصارالله یمن، به‌نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که هفت فروند پهپاد در حملاتی چندین تأسیسات بسیار مهم و حیاتی در عربستان سعودی را مورد هدف قرار دادند.

شبکه مزبور از این عملیات به‌عنوان «عملیات بزرگ» ضد اهداف عربستان یاد کرد ولی تا لحظه انتشار این خبر، به مکان دقیق این حملات و نیز خسارت‌های وارده به آن اشاره‌ای نکرد.
بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز سه‌شنبه عملیات نظامی بزرگی را ضد اهداف عربستان انجام دادند.

یک منبع نظامی به المسیره اعلام کرد که هواپیماهای بدون سرنشین یمنی حملاتی را به تأسیسات حیاتی عربستان سعودی انجام داده‌اند.بر اساس این گزارش، عملیات گسترده مذکور در واکنش به ادامه تجاوز و محاصره ائتلاف متجاوز ضد ملت یمن صورت گرفته است.

 این منبع افزود: ما آمادگی اجرای عملیات بیشتر و حملات بی‌سابقه و دردناک در صورت ادامه تجاوز و محاصره ظالمانه یمن را داریم.از سوی دیگر پایگاه خبری العهد وابسته به مقاومت لبنان گزارش داد؛ نیروی هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین یمنی انجام این حمله به مراکز ارتش عربستان در منطقه «العسیر» را طرح‌ریزی کرده‌اند.

این حمله با هواپیماهای بدون سرنشین و موشک‌انداز قاصفK2 ضد مراکز استقرار ارتش عربستان صورت گرفته است. یک منبع نظامی با اعلام این مطلب تأکید کرد که این عملیات به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای عربستان سعودی منجر شده است.

بر اساس این گزارش، عملیات هوایی مذکور بعد از رصد تحرکات و تجمع نظامیان سعودی در این منطقه صورت گرفته و اهداف مورد نظر خود را محقق کرده است.

نیروهای مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین یمنی در روز 24 آوریل گذشته نیز حمله‌ای را با همین نوع از هواپیماها ضد مراکز استقرار ارتش سعودی در منطقه «الربوعه» انجام دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید رزمندگان عزیز و شجاع و تمام مثبت یمن را تجهیز اساسی کنیم برای نابودی آل سعود و آل خلیفه,...