پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جزئیات سریال بهروز افخمی برای نوروز ۹۹

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 686278
بهروز افخمی کارگردان سینما و تلویزیون که از قصد خود برای ساخت یک سریال تلویزیونی درباره سیل‌های اخیر خبر داده بود، جزییاتی تازه از این مجموعه با نام «رعد و برق» را تشریح کرد.
جزئیات سریال بهروز افخمی برای نوروز ۹۹
به گزارش جهان نيوز، بهروز افخمی درباره سریال خود که با محور سیل قرار است آن را بسازد گفت: این روزها درگیر تحقیق و نگارش سریالی درباره سیل‌های اخیر هستم که قرار است برای نوروز ۹۹ آن را آماده کنم.

وی با اشاره به دیگر جزئیات این سریال که نام «رعد و برق» را برای آن انتخاب کرده است، اضافه کرد: سفرهایی به اهواز و دیگر مناطق سیل‌زده داشته‌ام و در این سریال قصد دارم به سیل سراسر کشور بپردازم. این مجموعه قرار است پس از تولید از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

این کارگردان درباره فضای این سریال با توجه به حوادث تلخ سیلاب اخیر نیز اظهار کرد: این سریال فضایی کمدی - حادثه‌ای دارد کمااینکه خود سیلاب‌های اخیر هم برای خیلی‌ها بیشتر نوعی ماجراجویی بود.

افخمی درباره ترکیب بازیگران این مجموعه نیز یادآور شد: به نظرم این سریال حدود ۱۰ تا ۱۵ شخصیت اصلی و بیش از صد شخصیت فرعی با داستان‌های فرعی دارد.

وی افزود: داستان‌های این سریال رگه‌هایی درهم پیچیده دارد، همانطور که سیل هم به صورت سراسری در تمام کشور از شمال تا جنوب را درگیر کرده بود.

این کارگردان توضیح داد: شاید بتوان گفت ساختار داستانی این سریال به برخی از فیلم‌های فلینی و یا رابرت آلتمن شبیه است از این حیث که شخصیت‌های زیاد با نقش‌های کوتاه دارد.

وی در پایان بیان کرد که این سریال را به تهیه‌کنندگی داوود هاشمی خواهد ساخت.
 
منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *