جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رقابتی سخت میان هتل های جدید باکو با هتل های دبی

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 686244
باکو علاوه بر اینکه پایتخت کشور آذربایجان می باشد یکی از شهرهای توریستی این کشور است که طی چندین دهه ی اخیر پذیرای مهمانان خارجی زیادی بوده که این عوامل بر رونق اقتصادی این کشور نیز تاثیر چشم گیری گذاشته است.
به گزارش جهان نيوز، ابتدا به معرفی مختصری از شهر باکو و دبی می پردازیم تا بتوانید بیشتر با این دو شهر زیبا و توریستی آشنا شوید. باکو علاوه بر اینکه پایتخت کشور آذربایجان می باشد یکی از شهرهای توریستی این کشور است که طی چندین دهه ی اخیر پذیرای مهمانان خارجی زیادی بوده که این عوامل بر رونق اقتصادی این کشور نیز تاثیر چشم گیری گذاشته است.

این کشور از همسایگان شمالی ایران می باشد ، سالانه تعداد بسیار زیادی از کشورمان به آذربایجان سفر می نمایند که این امر موجب شده که شرایط سفر و دریافت ویزا برای ایرانیان آسانتر از گذشته گردد، همچنین قیمت بلیط هواپیما باکو برای هر کدام از کشورها متفاوت می باشد.

بلیط هواپیما باکو را می توان به دو روش حضوری و اینترنتی تهیه نمود امروزه خرید از طریق سایت ها و درگاه های اینترنتی معتبر و قابل اطمینان بیشتر از خرید حضوری انجام می پذیرد زیرا این درگاه ها بصورت 24 ساعته فعال بوده و هیچگونه محدودیت زمانی ندارد. یکی از وب سایت هایی که برای خرید آنلاین بلیط هواپیما در ذهن دارم و درمورد معتبر بودنش اطمینان کامل دارم وب سایت تریپ میباشد که در ایران در زمینه خرید بلیط هواپیما چارتری و ساده فعالیت میکند.

با توجه به رونق اقتصادی و توریستی چشمگیر شهر باکو ، این شهر برای پذیرایی از مهمانان و مسافرین هتل های مجلل و لوکسی را ساخته که این امر خود نیز در جلب توجه دو چندان توریستان تاثیر بسیار بالای داشته است و در طی سال های اخیر قصد رقابت با هتل های محبوب دبی را دارد.
 
 هتل های شهر زیبای باکو
 
هتل پنج ستاره هیلتون باکو
 

 
این هتل پنج ستاره که در شهر زیبای باکو قرار گرفته ، یکی دیگر از هتل های لاکچری این شهر می باشد که  در 1 کیلومتری ایستگاه قطار این شهر قرار دارد. از امکانات و خدمات هتل هیلتون میتوانیم به حمام لاکچری ، باشگاه بدنسازی ، وای فای رایگان و خدمات حمل و نقل مناسب اشاره نماییم. ناگفته نماند که این هتل دارای چشم انداز های فوق العاده زیبا می باشد.
 
هتل فیرمونت باکو ، هتلی لوکس و ایده آل
 

 
هتل فیرمونت یک هتل بسیار زیبا با امکانات رفاهی کامل میباشد که درست در داخل برج های معروف شعله قرار گرفته است. امکانات این هتل به حدی است که میتوانیم آن را رقیب هتل های لوکس دبی لحاظ کنیم. این هتل دارای اتاق هایی با منظره زیبا به شهر باکو است. تمامی اتاق ها دیوار های شیشه ای دارند و به مسافران آرامش خاصی را منتقل میکنند. بسیاری از مردم که به انتخاب هتل خود اهمیت میدهند پس از تهیه بلیط هواپیما باکو به دنبال هتل مناسب میگردند و اکثر آنها با توجه به بودجه خود این هتل را انتخاب میکنند.

امکانات موجود در این هتل شامل : استخر ، اتاق مخصوص پیانو ، رستوران های مدیترانه ای با موسیقی های زنده ، وای فای و صبحانه ی رایگان و حمام های لاکچری می باشد.
 
 
دبی یکی از شهر های آسیایی جهان می باشد که در جنوب شرقی خلیج فارس قرار دارد. این شهر یکی از شهر های پر گردشگر جهان می باشد که افراد زیادی را به سوی خود کشانده است. سواحل دبی دارای امکانات بسیار زیادی بوده دبی طی چندین سال اخیر توانسته به یکی از گران ترین شهر های جهان و اولین شهر گران خاورمیانه تبدیل شود.

در دبی اقشار مختلفی با ادیان و مذاهب گوناگون زندگی می کنند با توجه به اینکه تمامی ادیان در دبی آزاد می باشد اما باید ساکنین و مسافرین و گردشگران بر طبق قوانین و مقررات این شهر عربی و مسلمان زندگی کنند. دبی به دلیل توریستی بودنش به دنبال پیشرفت برای جذب توریست است و با توجه ثروتمند بودنش هر ساله تلاش بر بهبود ساخت و ساز هتل میکند و برای آن هزینه زیادی را میپردازد تا تعداد گردشگران خود را هر ساله بیشتر از سال قبل کند. خرید بلیط هواپیما دبی در وب سایت تریپ برای مشتریان راحت ترین کار بوده با کمترین زمان نیاز مشتری را برای خرید بلیط هواپیما فراهم میسازد.

دبی دارای هتل های مجلل فراوانی می باشد که در اینجا به معرفی برخی از آنها می پردازیم.
 
هتل زیبای برج العرب دبی
 

 
هتل پنج ستاره برج العرب جمیرا مشهورترین هتل دبی و از لوکس ترین هتل ها در جهان میباشد که مسافرین و گردشگران برای اقامت به آن باید هزینه زیادی را بپردازند. هتل برج العرب توانسته بالاترین امتیاز برخورد کارکنان و خدمات را در جهان را از آن خود کند. در این هتل گران ترین غذاها و بهترین امکانات در اختیار مشتریان قرار گرفته شده. این هتل دارای معماری فوق العاده زیبا بوده و معماری آن یکی از نمادهای شهر دبی به حساب می آید.

از امکانات این هتل میتوان به داشتن آرایشگاه، استخر سرباز و سرپوشیده، جکوزی، باند هلی کوپتر برای میهمانان ویژه، خدمات عروسی، خدمات کامل پزشکی، اتاق بازی، اتاق کامپیوتر، پارک آبی، کتابخانه و ... اشاره نمود.
 
هتل فوق لوکس آتلانتیس دبی
 

 
زیبایی هتل آتلانتیس حیرت انگیز است. این هتل پنج ستاره از زیباترین هتل های جهان محسوب میشود. این هتل با زیبایی خود توانسته سالانه مردم زیادی را برای اقامت به دبی جذب کند. هتل آتلانتیس مانند قصری بزرگ در جزیره نخل جمیرا قرار گرفته است. این هتل دارای آکواریوم بزرگ زیر آب میباشد که امکان شنا کردن با دلفین ها برای میهمانان میسر است. آتلانتیس بزرگترین پارک آبی خاورمیانه با سرسره های بزرگ و زمین بازی برای کودکان را دارا میباشد.
 
بسیاری از مردم برای خرید بلیط هواپیما و بازدید از شهر های باکو و دبی اقدام میکنند. خیلی از آنها کلمه چارتر به گوششان خورده است اما درباره آن چیزی نمیدانند. بلیط هواپیما چارتر را هر چه به زمان پرواز نزدیکتر شویم و بلیط همچنان باقی مانده باشد می توان ارزان تر گرفته البته این بلیط ها همیشه ارزان نمیباشند اما بطورکلی قیمت بلیط هواپیما چارتر متغیر بوده و ثابت نیستند که این بلیط ها توسط ارگان های بصورت یکجا خریداری میشوند تا بعدا بصورت متغییر به فروش برسند.
برچسب ها: هتل ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *