جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

واکنش علیرضا قربانی به درگذشت بهنام صفوی

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 686217
علیرضا قربانی شب گذشته در جریان برگزاری کنسرتش به درگذشت بهنام صفوی اشاره کرد و دقایقی سخن گفت.
واکنش علیرضا قربانی به درگذشت بهنام صفوی
به گزارش جهان نيوز، علیرضا قربانی تازه‌ترین آثارش را در قالب پروژه‌ی «با من بخوان» از 17 تا 23 اردیبهشت در تالار وحدت به صحنه برد. شب گذشته آخرین اجرای این پروژه برگزار شد تا کنسرت‌های جدید قربانی، در میان استقبال علاقه‌مندان و البته پس از چند بار تمدید، به پایان برسد.

شب گذشته در آخرین اجرای «با من بخوان» علیرضا قربانی به مرگ بهنام صفوی اشاره کرد و درباره این اتفاق برای مخاطبانش سخن گفت.

علیرضا قربانی در بخشی از کنسرت دیشب تاکید کرد: امروز با خبر شدیم که جوان عزیزی که از خوانندگان پاپ بودند؛ یعنی بهنام صفوی در اوج جوانی و در 36 سالگی به رحمت ایزدی پیوستند. امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد و تسلی خاطر بازماندگانش باشد. طفل کوچکی دارند و امیدوارم خداوند در تمام مراحل زندگی پشتیبان فرزندشان باشد. به همه علاقه‌مندان و دوستانش و به همه مردم تسلیت می‌گویم. امیدوارم دیگر از این خبرهای ناگوار نشنویم.

مراسم تشییع پیکر زنده یاد بهنام صفوی فردا چهارشنبه بیست و پنجم اردیبهشت‌ 1398 در اصفهان تشییع و سپس در شاهین شهر به خاک سپرده می‌شود. مراسم تشییع پیکر این هنرمند از ساعت 10 صبح از مقابل خانه هنرمندان اصفهان در خیابان آبشار تشییع می‌شود.

پیکر مرحوم بهنام صفوی پس از تشییع در اصفهان به شاهین شهر منتقل شده و در قطعه هنرمندان آرامستان این شهر تدفین می‌شود. بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ پس از سال‌ها تحمل بیماری دیروز در 36 سالگی در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *