جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

نمی‌دانم شکر وارداتی بخش خصوصی کجا می‌رود!

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 686200
رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه حواله‌های شکر اصناف تامین کالا نشده است، گفت: با توجه به وجود بازرسی‌ها امکان احتکار شکر تنظیم بازاری وجود ندارد.
نمی‌دانم شکر وارداتی بخش خصوصی کجا می‌رود!
به گزارش جهان نيوز، قاسم نوده فراهانی در پاسخ به این سوال که با توجه به کمبود‌هایی که در بازار شکر وجود دارد، ظاهرا هنوز حواله‌های شکر صنوف تامین کالا نشده است، گفت: بله علیرغم توزیع شکر در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هنوز بخشی از حواله‌های شکر اصناف تامین کالا نشده است.

رئیس اتاق اصناف تهران در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بخشی از شکر دریافتی توسط اصناف احتکار شود، اظهار داشت: با توجه به رصد کامل شکر تنظیم بازاری از مرحله تحویل تا توزیع امکان احتکار شکر تنظیم بازاری وجود ندارد.

نوده فراهانی بیان داشت: شکر تنظیم بازار توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران تامین می‌شود و اصناف پس از درخواست از وزارت صنعت، معدن و تجارت و در وصورت تایید مدارک مربوطه موفق به دریافت حواله شکر از سازمان صنعت می‌شوند، بنابراین اصناف با ارائه حواله‌های مربوط به غله و بازرگانی مناطق مختلف کشور و پس از پرداخت هزینه خرید شکر تنظیم بازاری را تحویل و سپس اقدام به توزیع در بازار می‌کنند.

وی افزود: با توجه به نظارت‌های مربوطه از سوی اتحادیه و دیگر سازمان‌ها امکان احتکار شکر تنظیم بازاری وجود ندارد و اصناف دریافت کننده این شکر تا آخرین کیلو آن را عرضه می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف تهران بیان داشت:، اما در مورد آن میزان شکری که توسط تجار، واردکنندگان و بخش خصوصی وارد کشور می‌شود و انبار می‌شود، اطلاعی ندارم.

وی بیان داشت: نمی‌دانم این شکر چه مقدار به کشور وارد و کجا و چگونه فروخته می‌شود.

رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: پیرامون چگونگی تامین شکر اصناف، امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و مسئولان وزارت صنعت و همچنین اتحادیه‌های مختلف برگزار می‌شود. در جلسه امروز در مورد حواله‌های شکری که سال گذشته برای صنوف صادر شده و هنوز تامین کالا نشده و همچنین حواله‌های شکر جدید صادر شده تنظیم بازار تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
برچسب ها: شکر واردات گرانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
يا اجنه هستند يا عوامل غيبي
United Kingdom
اونجا!؟
Iran, Islamic Republic of
آقاي فراهاني اگر ميخواهي بداني شكر وارداتي تجار كجا مي رود از آقاي شافعي رييس اتاق بازرگاني ايران بپرس شاید ايشان خبر داشته باشد!!!!