کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت مصوب جدید شکر ۳۴۰۰ تومان تعیین شد

23 ارديبهشت 1398 ساعت 23:26

تسنیم نوشت: معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های تولید، نرخ جدید مصوب شکر سفید را با ۴۰۰ تومان افزایش ۳۴۰۰ تومان تعیین کرد.


به گزارش جهان نیوز، یزدان سیف اظهار کرد: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌های تولید، نرخ جدید مصوب شکر سفید را با 400 تومان افزایش 3400 تومان تعیین کرد.

وی افزود: به میادین میوه و تره‌بار اعلام شده است که بدون محدودیت شکر مورد نیاز مردم با قیمت 3400 تومان تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: از امروز نیز اعلام شد که اصناف به هر میزانی که شکر به‌نرخ مصوب 3400تومانی نیاز دارند، دریافت کنند.

وی تصریح کرد: با تداوم این شرایط بازار شکر تا 10 روز آینده به حالت تعادل می‌رسد و قیمت این محصول در بازار کاهش خواهد یافت زیرا موجودی مناسبی از این محصول در کشور وجود دارد.

سیف گفت: هیئت‌های مذهبی و حتی خانوار در صورتی که مراسم مذهبی دارند، برای دریافت شکر به‌نرخ مصوب و به هر میزانی که نیاز دارند، می‌توانند با دریافت نامه از  تبلیغات اسلامی به شرکت بازرگانی دولتی ایران مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: رونوشت شکرهای توزیع‌شده نیز در اختیار سازمان‌های حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و تعزیرات حکومتی قرار گرفته است تا آنها بر روند توزیع، نظارت کنند؛ ما شفافیت لازم را انجام می‌دهیم و مسئولیت نظارت به‌عهده دستگاه‌های یادشده است.

وی در پایان صحبت های خود با تأکید بر تأمین شکر مورد نیاز از کانال تولید داخل و واردات اظهار داشت: تنها در روز گذشته 7 هزار و 300 تن شکر سفید از انبارهای شرکت بازرگانی دولتی ایران برای توزیع در بازار خارج شد.


کد مطلب: 686166

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/686166/قیمت-مصوب-جدید-شکر-۳۴۰۰-تومان-تعیین

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com