کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقبال خوب از نمایشگاه عفاف و حجاب

23 ارديبهشت 1398 ساعت 11:33

مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: خوشبختانه طی سالیان گذشته استقبال از نمایشگاه به نحوی بوده که سالانه شاهد حضور بیشتر و با کیفیت تر تولید کنندگان و طراحان داخلی در نمایشگاه هستیم، اتفاقی که امسال هم نسبت به گذشته افزایش یافته است.


به گزارش جهان نیوز، علی‌اصغر زیلایی مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درخصوص برگزاری این دوره از نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: این دوره از نمایشگاه عفاف و حجاب با نام گوهر زیبایی در بوستان آب و آتش همه روز در ایام ماه مبارک رمضان میزبان مخاطبان خواهد بود.

وی در همین راستا اضافه کرد: کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور قصد داشت که امسال به صورت همزمان در چند منطقه از شهر تهران به برپایی این نمایشگاه بپردازد. به همین مناسبت ما در نقاط مختلفی از تهران به برگزاری این نمایشگاه پرداختیم که امسال همزمان با ماه مبارک رمضان این نمایشگاه در فضای بوستان آب و آتش برگزار گردیده است.
 استقبال خوب مردمی از این دوره نمایشگاه عفاف و حجاب/پرداخت ویژه به موضوع عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن
مدیر امور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره استقبال مردمی از روز نخست نمایشگاه عفاف و حجاب تاکید کرد: به طبع روز اول هر نمایشگاهی روز خیلی شلوغی نخواهد بود اما با توجه به ماه مبارک رمضان خوشبختانه استقبال مردمی از این دوره بسیار خوب بود و به احتمال فراوان طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت محصولات در نمایشگاه اضافه کرد: کارگروه مد و لباس بر نحوه عرضه تولید کنندگان در این نمایشگاه نظارت خواهد داشت و غرفه‌داران باید تکریم مشتریان را در دستور کار خود قرار دهند. این اتفاق به صورت جدی از سوی مسئولین برگزاری نمایشگاه پیگیری می شود.

این مسئول اجرایی با اشاره به آماده سازی مطلوب محل برگزاری نمایشگاه افزود: امسال دو سالن مجزا برای نمایشگاه تعبیه شده که یکی به عرضه محصولات غذایی در زمان افطار پرداخته و سالن دیگر محل غرفه ها خواهد بود تا مخاطبان به راحتی از لحظات خود لذت ببرند.

استقبال خوب مردمی از نمایشگاه عفاف و حجاب/پرداخت ویژه به موضوع عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن
وی با اشاره به تاکید سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید ملی ادامه داد: تمام تلاش کارگروه در برگزاری نمایشگاه استفاده حداکثری از نیرو و محصول داخلی است و به جرات می توانم بگویم به جز برخی محصولات اکثریت قریب به یقین محصولات تماماً تولید ملی هستند.

زیلایی افزود: تمامی محصولات موجود در نمایشگاه عفاف و حجاب دارای نشان استاندارد لباس (شیما) هستند و ما به طور دقیق و روزانه کیفیت محصولات را کنترل می کنیم تا مخاطبان با رضایت کامل نمایشگاه را ترک کنند.

وی درباره قیمت محصولات موجود در نمایشگاه تصریح کرد: آنچه که یکی از دغدغه های مهم ما در این دوره از نمایشگاه عفاف و حجاب بود، قیمت اجناس است. ما در همان ابتدای ثبت نام علاوه بر ثبت تعداد اقلام، قیمت آنها را نیز ثبت کردیم تا علاوه بر ارائه محصول مناسب از لحاظ قیمت از نوسانات ممکن در قیمت گذاری جلوگیری کنیم و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب به مخاطب ارائه دهیم.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به محوریت قراردادن مسئله عفاف و حجاب در نمایشگاه اظهار کرد: ما در ابتدای امر به دنبال این هستیم که مشتری محصول مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت تهیه کند و به هیچ وجه نمی‌خواهیم به مخاطب بگوییم چه لباسی را بپوشد یا نپوشد.

وی در همین رابطه ادامه داد: اما می دانیم مسئله عفاف و حجاب یکی از مسائل مهم امروز است و ما هم سعی داریم این فرهنگ را با ارائه محصولاتی مناسب، با کیفیت و خوش قیمت پیگیری کنیم. 

استقبال خوب مردمی از نمایشگاه عفاف و حجاب/پرداخت ویژه به موضوع عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن
این کارشناس مد و لباس درباره حضور تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه عفاف و حجاب اضافه کرد: خوشبختانه طی سالیان گذشته استقبال از نمایشگاه به نحوی بوده که سالانه شاهد حضور بیشتر و با کیفیت تر تولید کنندگان و طراحان داخلی در نمایشگاه هستیم، اتفاقی که امسال هم نسبت به گذشته افزایش یافته است.

زیلایی بین المللی شدن نمایشگاه عفاف و حجاب را جزو آینده نگری‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور دانست و خاطرنشان کرد: هنوز برای بین المللی شدن این نمایشگاه به تجربیات بیشتری نیازمندیم اما دورنما و ایده آل ما بین المللی شدن این بخش است اما در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم به صورت ویژه به این موضوع می پردازیم.

منبع:میزان


کد مطلب: 686095

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/686095/استقبال-خوب-نمایشگاه-عفاف-حجاب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com