جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حراج دوچرخه‌های پرافتخارترین تیم ایران!

دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 686056
تجهیزات و دوچرخه‌های تیم پرافتخار پتروشیمی تبریز برای فروش به مزایده گذاشته می‌شود.
به گزارش جهان نيوز، تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز سال‌های زیادی یکی از قدرت‌های دوچرخه سواری آسیا محسوب می‌شد و رکابزنان نامداری هم در این تیم رکاب زدند. اما از چند سال پیش سیاست‌های شرکت پتروشیمی تبریز برای ادامه روند تیمداری تغییر کرد و تصمیم گرفتند تیمداری حرفه‌ای را کنار بگذارند و بیشتر در بخش جوانان فعالیت داشته باشد اما این مسئله هم دوامی نداشت و در نهایت این تیم منحل شد. اکنون هم تصمیم گرفته شده تمام تجهیزات و دوچرخه‌های باشگاه به فروش برسد تا دیگر این تیم به صورت کامل نابود شود.چ
 
ناصر هوشیار دبیر هیأت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با ناراحتی نسبت به این اتفاق و فروش تجهیزات تیم پتروشیمی تبریز به ایسنا گفت: تیم پتروشیمی تبریز قرار شد در بخش جوانان تیمداری کند اما سال گذشته فقط دوچرخه‌ها را به رکابزنان تحویل دادند و مسابقه‌ای اعزام نکردند با این حال ما به همین مسئله هم راضی بودیم. قرار بود امسال دوباره تیمداری کنند و از ما برآورد هزینه خواستند که ما هم اعلام کردیم با کمترین هزینه، ۵۰ میلیون تومان هم برای رفت و آمد هزینه کنند کافی است چون مهم تجهیزات است و می‌توانیم از این تجهیزاتی که در این چند سال جمع شده استفاده می‌کنیم اما در نهایت خبری از تیمداری نشد و بعد متوجه شدیم مدیر عامل شرکت پتروشیمی تبریز اعلام کرده کل تجهیزات فروخته شود.

او ادامه داد: این تجهیزات و دوچرخه‌های جاده، تایم تریل و پیست در چند سال جمع شده و واقعاً حیف است حالا مغازه دار این دوچرخه‌ها را بخرد. این دوچرخه‌ها می‌تواند کمک زیادی به رکابزنان شهر تبریز کند از هیأت دوچرخه سواری به مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نامه زدیم که با مدیر عامل پتروشیمی صحبت کند در صورت امکان این تجهیزات را به صورت رایگان در اختیار هیأت و جوانان این استان بگذارد اما اگر خیلی به پول احتیاج دارند آنها را با قیمت پایین‌تر به ما بفروشند.

آن زمان که تیم پتروشیمی تبریز فعالیت حرفه‌ای داشت هر سال تعدادی دوچرخه خریداری می‌کردند که در زمان خود بهترین بود. نفراتی مثل قادر میزبانی، مهدی سهرابی، میر صمد پورسیدی با آن دوچرخه‌ها در بهترین تورها رکاب می‌زدند و اگر این دوچرخه‌ها را به جوانان بدهند باور کنید زندگی آن رکابزنان جوان زیر و رو می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دوچرخه ایران ورزش
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *