پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷

ظریف خطاب به ترامپ چه نوشت؟

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 686011
وزیر خارجه در توئیتی خطاب به ترامپ با اشاره به طرح جان بولتون و همدستانش درباره ایران نوشت: تنها تفاوت آن طرح این بود که شماره تلفن در آن گنجانده نشده بود.
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه توئیترش با ضمیمه کردن طرح جان بولتون برای خروج از برجام پیش از سمت فعلی او در «نشنال ریویو» خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت: «آقای ترامپ! قابل توجه در صورتی که قبلاً ندیده باشید. پیش از این که جان بولتون را به کار بگیرید، این طرحی بود که وی و همدستانش در «تیم بی» برای ایران داشتند. یک نقشه مفصل برای اطلاعات جعلی، جنگ دائمی و حتی پیشنهادات توخالی برای مذاکره. تنها تفاوت این بود که در آن طرح، شماره تلفن گنجانده نشده بود.»


 
 

به گزارش فارس، یک منبع دیپلماتیک آمریکایی اعلام کرد، کاخ سفید شماره تلفنی در اختیار سوئیس (حافظ منافع آمریکا در ایران) قرار داده تا تهران بتواند با واشنگتن تماس بگیرد.
وبگاه شبکه «سی.ان.ان» به نقل از «دیپلماتی مطلع» که نامش را فاش نکرد، نوشت: «سوئیس احتمالا تا زمانی که ایرانی‌ها مشخصاً درخواست نکنند، شماره تلفن را در اختیار آنها نمی‌گذارد. البته گمان می‌رود که آنها (ایران) چنین کاری نیز نخواهند کرد».

کاخ سفید به سوال سی.ان.ان درباره صحت ارائه شماره تلفن ویژه به سوئیس پاسخ نداده است.

ترامپ شامگاه پنجشنبه 19 اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران در کاخ سفید ضمن ابراز علاقه مجدد برای مذاکره با مقامات ایران گفت: «می‌دانید دوست دارم درباره ایران چه اتفاقی بیفتد؟

دوست دارم به من زنگ بزنند. می‌دانید که جان کری با آنها زیاد صحبت می‌کند. جان کری بهشان می‌گوید که زنگ نزنند. این نقض قانون لوگان است و او باید بابت این تعقیب قضایی شود، ولی اعضای تیم من من نمی‌خواهند کاری کنند که.... فقط دموکرات‌ها از این جور کارها انجام می‌دهند»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
1 - غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
2 - کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
3 - غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
4 - کشورهای غربی طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
5 - که غربی‌ها چگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
6 - دولت های این کشورهای غربی با تروریست ها ارتباط دارند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به اندازه ۱۰۰ سال درآمد نفتی ما در منطقه برای کمک، حمایت، پشتیبانی ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهگ تروریستی منافقین، گروهک تروریستی جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، گروه های تروریستی و تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن ومنطقه خاورمیانه هزینه کرد، اما چیزی به دست نیاورد.
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
واکنش رییس کمیسیون امنیت ملی به انفجارها در فجیره امارات
واکنش رییس کمیسیون امنیت ملی به انفجارها در فجیره امارات
يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 - 22:42


رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به انفجارها در فجیره امارات واکنش نشان داد.


حشمت الله فلاحت پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انفجارها در امارات در توییتی کوتاه نوشت: انفجارهای فجیره نشان داد، امنیت جنوب خلیج فارس شیشه ای است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا قابل اعتماد نیست.
آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.
ترامپ آرزوهای خود را به گور می برد.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا در موضع استبدادی‌شان باشند، باید آرزوی مذاکره با ایران را به گور ... با ایران را به گور می‌برد/خیانت‌های آمریکا از حافظه ملت ما پاک نمی‌شود.
Iran, Islamic Republic of
...